15.Bölüm⚕️⚕️

324 185 273
                                    

Sılanın odadan ağlayarak, birde koşa koşa gidişiyle, daha fazla Sılanın ezilmesine izin vermeyerek, bende arkasından hem Sarpa saydırıp, hem de Melise koşarak çıkıp gittim." Ulan Sıla ne vardı bu Sarp hıyarında söylesene! Neden karşındaki beni görmüyorsun? Neden o neden! Yıllardır beni görmen, farketmen için neler neler yaptım... Ama sen Sarpa aşkın yüzünden beni görmedin! Aynı yerde yaşayıp, kalmamıza rağmen. Bu ne kadar zor bir şey biliyor musun? Ah Sıla seni Sarp tan önce buldum ben o an senin masumluğun, merhametli oluşun beni etkilemişti. Ama senin haberin yoktu ulan yoktu işte! Sana bunu söylemedim! Niye? Çünkü benim hissettiklerimi sen bana karşı hiç bir şekilde hissetmedin! Bunu gözlerinden anlıyorum... Hatta gittin Sarpın kaptan olması için ona yardım ettin! Bunu niye yaptın? Gittin Sarpın hırsızlık yapmasını, dövüş yapmasını destekledin! Beni bıraktın! Beni oracıkta annemin öldüğü gün bırakıp gittin! Sırf Sarpı sevdiğin için peki ya deydi mi Sıla? O kalbin ve gözlerin kör oldu diye! Annecim! Canım annecim! Beni affet! Ne olur!? Bu sarı kızı bırakamadım takıldım peşine, çıkmaza girdim oysaki sen... Oysaki sen bana son nefesini verirken kız kardeşine, abine sahip çık sen aklı başında tek kişi sensin, bir de babana sahip çık demiştin! Ama ben yapamadım bunu annem... Sultanım... Meleğim... Affet beni aşık olduğum bu kız yüzünden pislik herifin teki olduğum için... Affet beni annem abime karşı gelip, kız kardeşimi babama bıraktığım için... Affet beni olur mu?... Ah Sıla Sarp seni üzüyor, Sıla Sarp sandığın kadar iyi birisi değil bak! Kendi uğruna sattı seni. Hem... Onun kalbi düşmanımıza atıyor. Baksana ihanet etti bize. Baksana bize baştan gerçekleri bile anlatmadı lan anlatmadı! Yalan attı bize, dostlarına, sana. Sarp çete olmadan önce boş boş gezen adam iken, çete kurulunca kral oldu lan! Herkes yüceltti onu... Ama ben senin için sadece oyunuma devam ettim. Bak ne oldu! Sarp seni ağlattı! Senin o bir damla düşen göz yaşına, her şeyine aşığım lan ben. Ama bunu yıllardır yüreğime gömdüm ... " ben bunları hem düşünüp, hem de Sılanın bağırdığı yöne hızlıca gittim ve Sılayı aniden kendime çekip, ona sımsıkı sarıldım.

" Sıla iyi misin? Ağlama! Ya da ağla içini dök! Dök ki rahatla... "dedim sessizce. Sıla benim aniden sarıldığıma şaşırsada oda bana sarıldı.

Sıla kafasını gövdeme bastırarak" Onu çok seviyorum Kerimhan ona çok aşığım!Onu o kıza asla bırakmayacağım! Ben... Be... Ben onun için bütün acıları çektim. Sarpı almadan pes etmeyecem kanka"dedi. Sesi boğuk çıkmıştı.

Sılanın bu söyledikleri canımı yaksada, belli etmeyerek devam ettim sözlerime"Sıla ama adam o kızı seviyor! Ne yapacaksın kendini bu yol uğruna feda mı edeceksin? Sonucu çıkmazda olduğu halde... Anasını sattığımın herifi yüzünden! "dedim sinirle.

Sıla başını koyduğu yerden çıkararak, beni ittirdi ve bana o güzel elleriyle, annemden bile yemediğim tokadı attı... Ve an dondu sanki, zaman benim için akmadı... Sanki saliseler, saniyeler, dakikalar her şey buz kesildi. Aynı Sıladan yediğim tokadın darbesinin soğukluğu gibi! Gözlerimi kapadım. Açmak istemiyordum! Açarsam onu üzecektim! Bana tokat atması koymuştu be! Kalbim o attığı tokatla beraber tuzla buz olup, gövdemden göç edip gitmişti.

SEKİZ(DAĞILIŞ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin