umutbasladi kişisine ithaf edilmiştir.
Sarpı sol kolundan okumla vurup, hızlıca arabama bindim ve gaza son gücümle yüklendim.
Yanımda oturan adamıma"Dostum sence kalbinden mi vurmalıydım? "dedim sinsice sırıtarak.
Adamım Burak" Hah! Ama ozaman anneniz cezasız kalırdı. Hatta Sarpın ölmesi anneniz adına ödül olurdu "dedi.
Arkaya doğru kafamı çevirdiğimde ateş ediyorlardı. Daha fazla gaza yüklenip, onları atlatmayı başarmıştım." İşte ben! Bu dünyada kim bana zarar verebilir? "dedim kendimden emin bir şekilde.
Burak gülerek" Ah patron haklısınız. Peki şimdi ne yapacaksınız?Mesela şu Sarpın çetesinin yanına gitsek. Duyduğuma göre çetesi dağılmak üzereymiş. "dedi bana sırıtarak bakıp.
Tek kaşımı kaldırıp" Vay vay vay! Demek öyle ha? Ya diyorum bir uğrayalım. Ah zaten bizede eleman lazımdı değil mi Burak? "dedim.
Burak" Aynen patron! Adres bu "dedi elindeki kağıdı bana gösterip. İyide biz zaten az önce o adresteydik.Sarpa gözükmeden gitmemiz daha doğru olurdu. Bu yüzden yolun tersinden gitmeye karar verdim.
" Bakalım çetesi ne kadar güçlüymüş. Hah güçlüymüş dedim birde güçlü olan çete dağılmaz değil mi ama?" dedim gülerek.
Burak "Evet patron. Dikkat edin patron bir kız önünüze çıktı!" diye bağırınca. Hemen önüme dönüp, arabayı kıza çarpmamak için direksiyonu sağa kırıp, kenara doğru çekmeye çalıştım. Çarpmama ramak kala bunu başarmıştım. Sinirle yüzüme maskemi geçirdim ve arabadan dışarı çıkıp, kıza doğru gitmeye başladım. Kız sarışın saçlı, mavi gözlü ve orta boylu bir şeydi.
Hemen arkamdan gelen Burak "Patron bu kız Sarpın çetesinden birisi dikkat edin" dedi
Kız beni görünce bana meydan okuyan tavırla benim ona doğru gelmemi bekledi. Ben kızın tam önünde durunca yakamdan tutup"Neden ezmedin beni? Neden hep benim ölmeme izin vermiyorsunuz? Neden! "dedi aniden beklemediğim bir ses tonu ile bağırarak.Bu kız kimdi ki benimle bu şekilde konuşmaya cesaret edebilmişti.
Kızın yakamdan tutan bir elini elimle tutup, diğer elimi beline koyarak kulağına doğru eğildim" Vay vay vay! Demek bana kafa tutuyorsun ha! "dedim bağırarak.
Kız yakamdaki ellerini hızla çekilterek benden bir adım uzaklaştı" Evet! Hadi öldür beni! "dedi Burağın elindeki okumu göstererek.
Adımımı kıza yavaşça atarak aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdim ve Burağın elindeki okumu vermesi için işaret ettim. Burak yanıma yaklaşıp, okumu verince okumu kıza doğru tutup" Ölmek mi istiyorsun?Ama senin gibi tatlı bir kız neden ölmek ister ki? Ha! Çok istiyorsan... "sözümü tamamlamama izin vermeden konuşmaya başladı " Beni öldür! Konuşma! Sadece dediğimi yap! "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKİZ(DAĞILIŞ)
Подростковая литератураBiz"SEKİZ"dik. Bu evrende mutsuzluk, dostluk ve çete kavramını en iyi bilenlerden..."Ama bir kızın hayatımıza girip bütün düzenimizi bozacağını nereden bilebilirdik ki?" -"Bir çetenin aşk hayatı mı dostluklarına daha ağır basar? Yoksa dostlukları...