- 18 -

263 17 1
                                    

O týden později...

Stála jsem vedle stánku s pitím, kolem mě hrála hudba a světlo bylo ztemnělé a všude na zdech byly malé barevné světýlka, klimatizace jela na 100% a já se cítila vyčerpaně. Ano, Mary přemluvila Sunnyho aby mi uspořádala malou party na počest mých 17 narozenin. Bože.

„Uuu, Laro! No tak! Užívej si! Pojď tancovat!" přiběhla ke mně lehce přiopilá Mary v černých krátkých přiléhavých šatech s krajkovými zády. Chtěla na ně sbalit Tylera, jenže ten se tady ještě neukázal. Já na přání Mary měla taky šaty. Taky černé ale měli volnou sukni ke kolenům, černou mašli kolem pasu a jinak byli zcela obyčejné.

„Jsem unavená, Mary," řekla jsem ji a protřela si rukou čelo.

„Jak chceš, jdu hledat Tylera, ale ty se dej do kupy a slav své narozeniny!" zasmála se a tanečními kroky pomalu odcházela. Achjo, Mary.

Vzala jsem si kelímek s punčem a pomalu usrkla. Nejradši bych šla do pokoje, ale tohle všechno pro mě udělala Mary a je mi líto to jen tak ignorovat.

„Ahoj," řekl někdo za mými zády a tak jsem se otočila. Stál tam Lucas.

„Ahoj," usmála jsem se a zase si usrkla z kelímku. V ten večer, když se mi přišel omluvit, jsem mu odpustila. Ne úplně. Jsme teď asi přátelé.

„Bavíš se?" zeptal se rozpačitě s rukami v kapsách.

„Jo,"

„Nelži, vidím to na tobě. Co se děje?" zasmál se.

„Jsem trochu unavená a ty víš, že nerada slavím své narozeniny," řekla jsem s povzdychem.

„No jo. Dal bych ti dárek, ale nemám prostředky, abych se dostal ven, ale snad tohle postačí," Než jsem stačila nějak zareagovat, už mi dával pusu na tvář.

„Lucasi," zašeptala jsem podrážděně.

„Promiň, ale nic jiného nemám, kromě svého srdce," řekl smutně a s malým úsměvem pokrčil rameny.

Mlčela jsem. Nevěděla jsem co na to říct. Jasně, že jsem ho taky milovala, ale vše se teď zkomplikovalo a mě se nějak příčilo mu to říct s myšlenkami na Tylera.

Zasloužil by si někoho jiného. Někoho lepšího. I Tyler. Nejsem v lásce dobrá.

„Zatančíš si se mnou?" ozval se po chvilce mlčení Lucas. Přikývla jsem s pousmáním, on mě chytl za ruku a vedl doprostřed parketu, kde hrála pomalá píseň. Pomalu obmotal své ruce kolem pasu a já kolem jeho krku. Přitáhl si mě a já v té blízkosti, abych se mu nemusela koukat do očí, položila svou hlavu na jeho hruď.

„Moc ti to sluší," zašeptal a políbil mě do vlasů.

„Díky," řekla jsem rozpačitě.

„Laro?" otočila jsem se šokovaně za hlasem a uviděla Tylera v bílé košili a v černých roztrhaných džínách.

„Tylere," Vlastně jsem ho tak nějak ten celý týden, co se chystala má oslava, neviděla.

„Copak, Sunny juniore, přišel sis pro přídavek?" Co to sakra Lucas povídá?!

„Čus Romeo, to už jsi zapomněl, že jsem ti to nandal a tebe museli odklízet metličkou?" uchechtl se Tyler a hudba se nepatrně ztišila, jak všichni chtěli slyšet, co se děje. Lucas už se k němu pomalu vydal naštvaný, ale já ho zastavila.

„Co chceš?!" zavrčel na něj Lucas.

„Tak nějak mi šaháš na holku, tak jsem ti tu přišel říct, ať toho necháš," pokrčil rameny s úsměvem Tyler a mrkl na mě. Nevěřícně jsem na něho kulila oči a modlila se, aby na něho Lucas neskočil.

MožnáKde žijí příběhy. Začni objevovat