19. Ce se întâmplă cu mine, Elijah?
Pășesc cu sfială pe holul școlii. Teama e prea mare. Câteva șoapte mă fac să vreau să mă opresc, dar nu o voi face.
— Asha, ce ,, frumoasă" ești azi, spun câteva fete în cor după care se apropie considerabil de mine. Ranjetul lor e de-a-dreptul înfiorător. Sunt pe cale să îmi facă ceva... presimt asta.
— Zdreanța asta de unde o mai ai? începe una dintre fete.
Încerc să mă strecor printre ele, dar sunt prea multe, poziționate în toate părțile.
— Scuzați-mă, vreau să mă duc la oră, încerc eu să scap.
Fără rezultat. Fata cea blondă se apropie și mă împinge, făcându-mă să cad. Cea brunetă îmi ia rucsacul și începe să îmi arunce toate cărțile pe podea în timp ce restul râd zgomotos.
— Hei! Lăsați-o în pace târfelor! o voce familiară răsună din capătul holului.
Să fie oare...?
Fetele se întorc către sursa vocii, lăsându-mă în sfârșit în pace. Îmi înalț capul și îl zăresc și eu. Elijah!
— De ce te-am asculta pe tine? se răstește fata blondă.
— Un singur lucru o să spun. Regula ,, nu dai în fete" la mine nu există, răspunde el încordându-și maxilarul.
Rânjetul malefic le dispare de pe față și în mai puțin de un minunt, pleacă toate.
Elijah se apropie de mine și îmi ia capul între mâinile sale mari.
— Nu voi mai lăsa pe nimeni să îți facă rău.
Cu acestea fiind spuse, își apropie fața tot mai mult de a mea, iar buzele noastre aproape că se întâlnesc când un sunet ascuțit ne întrerupe.
Nenorocita de alarmă! De ce fix acum a trebuit să mă trezească? Dumnezeule, ce durere de cap am!
Deschid cu greu ochii, iar lumina dimineții mă trezește de tot. Ceva nu este în regulă, totuși. O greutate ciudată nu îmi dă voie să mă mișc. Încerc să mă întorc și din fericire, reușesc, dar ceea ce am sesizat mai apoi m-a făcut să tresar. Trupul lui Elijah este peste al meu. Mâinile sale sunt încrucișate în jurul taliei mele, iar capul său este sprijinit de pieptul meu. Ce naiba se întâmplă? De ce nu îmi mai amintesc ce am făcut aseară?
Mă strofoc să ies de sub trupul lui Elijah fără să îl trezesc. Ce a fost în capul meu? Trebuia să îl las să doarmă la parter.
Reușesc în cele din urmă să scap. Îmi trag rochia pe mine și o zbughesc pe ușă. Slavă Cerului, credeam că n-o să reușesc.
CITEȘTI
Asha: O altfel de poveste
Teen Fiction„ ― Ești întotdeauna atât de enervant? îl întreb încercând să par serioasă. ― Nu chiar, ești tu mai specială și de-aia mă comport așa cu tine, spune pe același ton enervant și îmi zâmbește. ― Specială? În ce sens? insist eu. ―...