29

8.4K 626 117
                                    

           29

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

           29. Primești ce meriți, Eli

      "Callin' you now, but you're not pickin' up
Shadows so close if that's still enough
Light a match, light a match
Baby, in the dark, show me where you are"

      Privesc buzele profesoarei de engleză fără ca măcar să-nțeleg ce spune. Sunt prea obosită ca să-mi mai păstrez atenția. N-ar fi trebuit să stau până târziu cu Elijah aseară. Totuși, nu-mi vine să cred că mai sunt doar două săptămâni până la balul de Halloween și el nici acum nu m-a invitat. Oare nu mă mai vrea? Am greșit cu ceva? Nu-mi vine să cred că în loc să mă concentrez pe poemul despre care ne vorbește domnișoara Wincester, stau și mă gândesc la aceste lucruri fără sens. De ce nu m-ar mai vrea?

      Mă întreb, oare ce face Elijah? Acum ar trebui să fie la ora de chimie, parcă. Oh, deja devin obsedată...

         ― Asha, știi ceva mai interesant decât ora mea? Spune-ne și nouă, mă întrerupe profesoara, făcându-mă să tresar.

      Totul!

        ― Ăăa, nu. De fapt, eram atentă, încerc eu să dreg situația.

        ― Oh, serios? Despre ce discutam?

          Îmi întorc capul într-o parte și în alta cât să nu mă observe. Din câte îmi amintesc, era vorba despre poezie sau ceva, nu?

        ― Renașterea literară, o șoaptă răsună fix din spatele meu. Ethan.

          Îmi dreg glasul și îmi cobor umerii.

       ― Renașterea literară, repet în cele din urmă.

          Profesoara îmi aruncă o privire urâtă și se întoarce către tablă. Răsuflu ușurată și îi șoptesc un ,,mulțumesc" lui Ethan. El mă strânge ușor de umăr și șoptește înapoi:

      ― Cu plăcere, Asha.

        Îmi dau o palmă peste frunte și încerc să-mi abțin un rânjet provocat de întreaga situație.

                             ***

       ― Nu, Meredith, nu știu cu cine merg la balul de Halloween, îi  explic blondei cred că pentru a treia oară, iar ea se oprește și-și dă ochii peste cap.

      ― E imposibil! Vei merge cu Elijah fără îndoială, răspunde ea.

      E rândul meu să-mi dau ochii peste cap și aleg să tac. Nici măcar nu am reușit să dau de Elijah astăzi, darămite să pot vorbi despre cum ,,mă va invita" la bal.

       ― Mă întâlnesc cu Alex aici, ne vedem mâine?

      Mă îmbrățișează și se așază pe banca de lângă poartă. Îi zâmbesc și după ce îmi iau rămas bun, ies din curte încă pe gânduri.

Asha: O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum