25. De ce aflu abia acum?
Elijah parchează la câțiva metri distanță de aleea din fața casei mele. Mă privește zâmbind. Mă apropii și îl sărut scurt pe buze. E atât de dulce.
― Vin să te iau dimineață? mă întreabă imediat de cum ne desprindem.
Îi zâmbesc.
― Da.
Ochii săi mă urmăresc atent. Se apropie și mă mai sărută o ultimă dată după care ne luăm rămas bun și ies din mașină.
Poate fi ceva mai bun de atât?
Bat la ușă, însă aceasta nu se deschide. Mai stau un minut, apăs pe clanță, dar totul este de prisos. Scot cheia și o bag în broască după care deschid în sfârșit ușa.
― Chiar trebuie să țipi, Ash? o aud pe mama urlând din living.
Mă opresc pe hol și încep să ascult ce se întâmplă.
― Atlanta, este și fiica mea! Trebuie să am un cuvânt de spus!
Ce naiba?
― Ești nesuferit! Nu poți accepta simplul fapt că este fericită?
Nu-mi spune că se ceartă din cauza mea. Nu i-am auzit certăndu-se niciodată.
Mă concentrez pe spusele lor până ce Chris apare în spatele meu. Își pune brațul de după gâtul meu și mă strânge ușor.
― La spital nu aveai vreo problemă cu el! continuă mama să țipe.
― Pentru că nu știam cine este! Christian nu mi-a spus!
Vorbesc cumva despre Elijah?
― Ash, dacă Adam a făcut chestia aia, nu înseamnă că și el o va face!
Despre ce vorbesc?
― Eu nu o să fiu de acord cu asta, Atlanta!
Îl trag pe Chris de după colț în momentul în care pașii apăsați ai tatei se aud din ce în ce mai aproape de noi.
— Ce se întâmplă, Chris? șoptesc agitată.
Christian mă prinde în brațe și îmi acoperă gura, mângâindu-mă în același timp pe păr.
— Haide sus și o să-ți explic.
Mă apucă de mână și mă trage pe scrări prin spatele tatei.
Nu înțeleg ce se întâmplă? Cine este Adam și ce legătură are cu Elijah? Oare despre Elijah era vorba?
Chris deschide ușa camerei sale și o încuie în urma sa. Mă așez pe pat și îmi pun mâinile pe genunchi, așteptând să se așeze lângă mine.
CITEȘTI
Asha: O altfel de poveste
Teen Fiction„ ― Ești întotdeauna atât de enervant? îl întreb încercând să par serioasă. ― Nu chiar, ești tu mai specială și de-aia mă comport așa cu tine, spune pe același ton enervant și îmi zâmbește. ― Specială? În ce sens? insist eu. ―...