Θάλεια pov
Μολις ανοίγω τα μάτια μου βλεπω εναν εντελώς διαφορετικό δωματιο απο το δικο μου η της Δια, παω να σηκωθώ αλλα νιώθω ενα βάρος στην κοιλιά μου κοιταω λιγο και βλεπω ενα μικρό κοριτσάκι με κατξανθα μαλλιά και ροζ μαγουλάκια να κοιμάται πανω σηκώνομαι σιγά σιγά μην το ξυπνήσω
Θαλεια κοπελα μου πας καλα?? Μα τι ρωτάω..... ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΟΧΙ είσαι σε ενα ξένο σπίτι και βλέπεις ενα κορίτσι να κοιμάται παβο σου και λες: δεν πειράζει μωρέ συνηθισμένο ειναι ας σηκωθώ χωρις να το ξυπνήσω ...
Λεει η φωνούλα μεσα στο μυαλό μου και ναι φωνούλα ΣΚΑΣΕ!!!!
ΜΠΑΜΜΜ
δεν θα ασχοληθώ μαζί σου
Καλα θα κάνεις...
Λοιπον σηκώνω το κοριτσάκι και το παω λιγο πιο εκει και καυθειαν τηναζωμαι επανω και τρεχω κατω .
Μάλιστα.... αυτο που βλεπω με σοκάρει ο άγνωστος αναρχικός ένα εδω και κοιμάται μονο με το μποξεράκι του θεε μου τελος πάντων πλησιάζω αργα και του φωνάζω.Θάλεια: " αγνωστεεεε " λεω σιγα.
Αλεξ: " μμμμμμ...... ε... τι.... θες...... ???"
Θαλεια: "καταρχην μου εισαι αγνωστος και δευτερων ειμαι σπιτι σου τι αλλο θες??? "
Αλεξ: " οπα ηρεμα μικρη πρωτον ειμαι ο αλεξ και παρακλαω ππυ σε σωσα απο τον δηθεν πατερα σου γιατι σε πεταξε απο της σκαλες αλλη απορια?? "
Θαλεια: " οχι και σε ευχαριστώ εμ...να επάνω εναι ενα μικρο κοριτσάκι ...που μαλλον κοιμήθηκε μαζι μου "
Αλεξ: " η αδερφή μου έιναι η Έλλη "
Θάλεια: " συγνώμη που γίνομαι βάρος αλλα θαβσε παρακαλούσα εαν μπορείς να με κρατήσεις λιγο ακομα εαν δεν εχει βέβαια προβλ..."
Άλεξ : "οσο θες κάτσε κανενα προβλημα εαν υπήρχε δεν θα σε επερνα μςζι μου."
Δεν λεω τπτ αυτόματα τον αγκαλιαζω και αυτος ανταποκρίνεται αμέσως μετα απο πολύ ωρα αγκαλιάς σπάει την σιωπή και λέει.
Αλεξ:" μικρή..... α....ε....ρ....α...."
Θάλεια: "ουπς σόρρυ παω πανω ..α και θα κοιμασαι επανω εγω θα κοιμαμαι κατω οκ?? "
Αλεξ:" δεν υπάρχει περίπτωση α και θες σήμερα να βγούμε για κανένα ποτάκι??? " λεει ενω κανει pappyface.
Θάλεια: "εεεεμμμ οκ"
Άλεξ: " ωραια σε 7:30 ωρες οκ??"
Θάλεια: " οκ ".
7:30 ώρες μετά
Ειμαι κούκλα μπορώ να πω κατεβαίνω κατω και τον βλεπω να ακουμπά την πλάτη του στον τοιχο και το ποδι του το ενα επίσης μολις με βλέπει γουρλωνει τα ματια του και λεει.
Αλεξ: "εεε ρε τι θα κυκλοφορισω σήμερα " λεει με ενα στραβο χαμόγελο.
30 ' μετά
Είμαστε εδω στο μπάρ και πίνουμε σαν να μην υπάρχει αύριο καποια στιγμή παω να πιώ ακομα ενα αλλα μου το αρπάζει ο Άλεξ και μου λέει.
Αλεξ:"μην πίνεις αλλο δεν θα το αντέξεις "
Θάλεια: " μωρε πας στοίχημα πως θα τα φτυσεις πιο νωρίς απο εμένα ??? "
Αλεξ:" αυτό θα το δουμε μπάρμαν φέρε οτι εχεις επι δυο"
Εδω και δυο ώρες πίνουμε εχω κανει κεφάλι του λεω να φυγουμε και μου γνέφει αρπάζει τα πραγματα μας και βγενουμε εξω παμε με τα πόδια αφου ειναι 5-10 λεπτά απο εδώ το σπίτι ξαφνικα σταματαμε και ο Άλεξ μπαινει μπροστά μου και με κοιτα στα μάτια και στα χείλη ειμαστε πολυ κοντα περνω την πρωτοβουλια και τον φυλαω στα χειλη ανταποκρίνεται και με πέρνει σε στυλ νύφης και ανεβενουμε επανω στο σπιτι σε δευτερολεπτα ειμαι απο κατω του γυμνη μου φυλαει της ρόγες και με το χερι του συγκεκριμένα το μεσαίο δάχτυλο παίζει τρελα παιχνίδια με την κληρωτίδα μου (θεε μου τι γράφω ) χωρις να το καταλάβω ειναι μεσα μου και μπαινοβγαίνει το μόριο του ειναι τέλεια και ετσι περασε ολη μου η νυχτα με τον αλεξ απο πανω μου.....
Παιδια γεια σας σήμερα εγραψα φυσική γενικά εύκολη δεν ξερω εαν θα ανεβάσω σήμερα αλλο αλλα υγεία θα τα πουμε στο επομενο παρτ και να μου στείλετε ιδεες για το επομενο ββ
ESTÁS LEYENDO
ο Αναρχικός
Ciencia FicciónΈρωτας Υπέροχο συναίσθημα αρκεί να υπάρχει και απο τις δύο πλευρές. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχει αλλά είναι απαγορευμένο?? Απαγορευμένο απο καταστάσεις, απο συμμορίες, απο οικογένειά και φίλους. Πόσο καλά μπορείς να κρύψεις τα συναισθήματα σου? Η πό...