Θάλεια pov
έχει πολύ ώρα που χτυπα η πόρτα αλλα φωνάζω τον Αλεξ και αυτος δεν ξυπνά, περνω την απόφαση να παω να δω ποιος είναι .
μολις φτάνω ανοίγω την πόρτα και μπροστά μου είναι η Ρανια και ο Δημήτρης παω να κλείσω την πορτα αλλα αυτος βάζει το ποδι του μπροστά και μετα σπρώχνει και ανοίγει την πόρτα .
《λοιπόν εγω παω επανω και εσύ κάτσε εδω με αυτό το αποβρασμα》λεει με μισος η Ρανια ενώ τινάζει τα μαλλιά της και φεύγει σε στυλ ντίβας.
《λοιπόν μπαζο τα δύο μας τώρα ......》 λεει ο Δημήτρης ενώ με πλησιάζει επικίνδυνα πολύ με ενα πονηρό χαμόγελο.
αρχιζω τρέχω μέσα στο σπίτι την στιγμή που πάει να με πιάσει άκουγε μια εξαγριωμενη φωνή και φυσικά ειναι ο Αλεξ.
《ΤΙ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΕΔΩ ΓΑΜΩΤΟ ??? ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ ΣΕ ΠΡΟΙΔΟΠΟΗΣΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΚΡΙΆ ΤΗΣ ΤΩΡΑ ΌΜΩΣ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ》 λεει φανερα εκνευρισμενος ο Αλεξ .
σε δευτερόλεπτα ο Αλεξ και ο Δημήτρης εχουν πέσει κάτω και δινουν μπουνιές ενω παράλληλα βγενουν και βρισιές απο τον Αλεξ .
ανεβενω επανω στο δωμάτιό του Αλεξ, και ηλικρινα αυτο δεν το πρμν .
η Ρανια ειναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι εχει στο ενα της χέρι μια φωτογραφία του Αλεξ ενω παράλληλα αυνανιζεται.
κλεινω την πόρτα και κατεβενω κατω αλλα ο Δημήτρης πουθενά .
《 ο Δημήτρ...》 δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω γιατι με διέκοψε ο Αλεξ
《έφυγε》 λεει ενω έρχεται και με περνει αγκαλιά και μένουμε έτσι αρκετή ώρα μεχρι που ακούγεται μια κραυγή απο τον επανω όροφο.
κοιταζομασται και τρέχουμε επανω στο δωμάτιό με το που μπενουμε μέσα βλεπω την Ρανια να ειναι ξαπλωμένη με ανοιχτά τα πόδια.
ο Αλεξ την πιάνει απο το χερι και την σέρνει μέχρι εξω απο την οικοδομή .
μπαίνει μέσα και τρέχει προς εμένα και με ξανα αγκαλιάζει και σε δευτερόλεπτα ειμαι εχμαλωτη στα χείλη του....................
χειιιιιιι γκαις λοιπον μικρό το ξέρω αλλα καλύτερα μικρό πάρα καθόλου εμμμμ..... επόμενο ι ντοντ νοου αλλα σύντομα (ελπιζω ♥♥♥)
μην ξεχνάτε το ★ ↓ αυταααααα και αλλα πολλά θα τα πουμε στο επόμενο παρτακι γεια σας φιλουμπεςςς <3
YOU ARE READING
ο Αναρχικός
Science FictionΈρωτας Υπέροχο συναίσθημα αρκεί να υπάρχει και απο τις δύο πλευρές. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχει αλλά είναι απαγορευμένο?? Απαγορευμένο απο καταστάσεις, απο συμμορίες, απο οικογένειά και φίλους. Πόσο καλά μπορείς να κρύψεις τα συναισθήματα σου? Η πό...