Κεφαλαιο 16

266 13 0
                                    

Τ- << καλώς το μωράκι μου>> λέει και με παίρνει αγκαλιά
Δ- << Αγάπη μου >> λέω ενώ είναι το μόνο πράγμα που προλαβαίνω να πω, σε δευτερόλεπτα είμαι εγκλωβισμένη στα χείλια του.
Προχωράμε λίγο πιο μέσα ενώ με έχει αγκαλιά και εγώ έχω τυλιγμένα τα πόδια μου πίσω απο την πλάτη του, ανεβαίνουμε τα σκαλιά ένω ακόμα δεν έχουμε διακόψει το φιλί μας.... Φτάνουμε στο δωμάτιο του με βάζει πάνω στο κρεβάτι και τότε διακόπτουμε το φιλί μας, κοιτάω λίγο τον χώρο και πραγματικά ενθουσιάζομαι, στο πάτωμα είναι μικρά κεράκια τα οποία μας επιτρέπουν να βλέπουμε ελάχιστα ο ένας τον άλλον, τα κεράκια συνοδεύονται απο μικρά ροδοπέταλα, σταματάω να θαυμάζω το δωμάτιο και συγκεντρώνομαι στα μάτια του Τάσου τόση ώρα με κοιτούσε, πλησιάζω κοντά του και ενώνω τα χείλια μας, αυτός περνάει τα χέρια του κάτω απο την μπλούζα και παίζει με το σκουλαρίκι του αφαλού μου.

Εγώ πιάνω την άκρη τις μπλούζας του και την περνάω απο το κεφάλι του διακόπτοντας το φιλί μας για κάτι δευτερόλεπτα, ο Τάσος με ξαπλώνει πίσω μαλακά και μου αφαιρεί την μπλούζα, σειρά έχει το σουτιέν, μόλις το κάνει κατεβαίνει σιγά σιγά και μου αφαιρεί και το παντελόνι ξανα ανεβαίνει πάνω στα χείλη μου και με ξαναφιλάει με τόσο πάθος, η γλώσσα του εισχωρεί μέσα στο στόμα μου και χορεύει σε τρελούς ρυθμούς με την δικιά μου.
Κατεβαίνει στον λαιμό μου και μου αφήνει ενα δρομάκι μέχρι το στήθος μου από υγρά φιλιά, με το δεξί του χέρι κατεβάζει το εσώρουχο μου, μου ανοίγει τα πόδια και παίρνει θέση ανάμεσα τους, εγώ σηκώνομαι και το κατεβάζω το παντελόνι μαζί με το μποξεράκι του, ο Τάσος σκύβει και με ξαναφιλάει, σταματάει για λίγο και με κοιτάει.

Τ- << είσαι εντάξει?, αν πονέσεις πες μου σταματάω αμέσως >>
Δ- << είμαι εντάξει >> του λέω γλυκά.

Ο Τάσος εισχωρεί μέσα μου αργά και εγώ έχω κρατήσει την αναπνοή μου.
Σταματάει για λίγο και με κοιτάει, του νέυω καταφατικά και συνεχίζει.

Όλο μας το βράδυ πέρασε με τον Τάσο να με κάνει δική του.

Θάλειας pov

Θ- << μα καλά εσύ τι κάνεις εδώ?! >>
?? - << γιατί ενοχλώ? >>
Θ- << ναι και μάλιστα πολύ, μα καλά πως έμαθες ότι ήρθα και ότι μένω σε αυτό το ξενοδοχείο???? >> λέω ενώ έχω ξεχάσει ότι είμαι με το μπουρνούζι ακόμα
?? - << οποίος ενδιαφέρεται μαθαίνει>> λέει και μου κλείνει το μάτι 😉.
Θ-<< Δημήτρη πραγματικά δεν έχω όρεξη για τις μαλακίες σου, σήκω και φύγε τώρα >>
Δ- << τετοια συμπεριφορά σε παλιούς φίλους?? >>
Θ- << εγώ και εσύ? Παλιοί φίλοι? Χα μην χαίρεσαι!! Και φύγε τώρα απο εδώ γιατί θα αρχίσω να φωνάζω και θα έρθουν να σε μαζέψουν!! >> λέω ενώ αυτός έχει έρθει πολύ κοντά μου
Δ- << οκευ κέρδισες αλλά θα τα ξαναπούμε >>
Θ- << ναι δεν θα παραλείψω >> λέω ενώ αυτός βγαίνει απο την πόρτα και την κλείνει πίσω του, πάω στο κρεβάτι μου και κάθομαι.
Πηγαίνω στην ντουλάπα, παίρνω ένα τζιν με σκισίματα και ένα μπλουζάκι απλό πάω στο μπάνιο για να κάνω τα μαλλιά μου και να βαφτώ.

______________________________________
                         Μετά απο 2 ώρες
Αποφασίζω να βγω μια βόλτα για να χαλαρώσω, δεν χρειάζεται να πάρω λεωφορείο γιατί το ξενοδοχείο είναι μέσα στο κέντρο οπότε θα πάω με τα πόδια.

Αφού φτάσω στην Αριστοτέλους πάω σε μια καφετέρια και κάθομαι, σκέφτομαι μετά να περάσω καμιά βόλτα προς Γιαννιτσών...

Αποφασίζω να πάω με τα πόδια, μεγάλη διαδρομή ουφφ...
Έχει βραδιάσει για τα καλά η αλήθεια είναι πως τα κορίτσια που είναι εδώ με κοιτάζουν περίεργα δεν θα ήθελα να έχω κάποια σχέση μαζί τους οπότε συνεχίζω να περπατάω....

Νιώθω ενα ζευγάρι ματιά να με παρακολουθούν αλλά διώχνω κατευθείαν αυτη την σκέψη ώστε να χαλαρώσω.

Μετά απο πολύ ώρα περπάτημα κουράστηκα και κάθομαι κάτω στο πεζούλι, περνάνε 5 λεπτά και ενα αμάξι σταματάει ακριβώς μπροστά μου.


______________________________________

Ουυυ πόσο καιρό παίζει να έχω να ανεβάσω?
Η αλήθεια είναι ότι είχα ένα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα το οποίο με πήγε λίγο πίσω....
Αλλά τώρα θα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο που μπορώ ώστε να τελειώσει αυτή η ιστορία..
Στο θέμα μας τώρα, καλά ο Δημήτρης που μας θυμήθηκε?
Και παιδιά όσοι είστε απο Σαλονικα καλά θα είναι να μην πηγαίνετε μονη σας στην Γιαννιτσών,.. Είναι λίγο επικίνδυνα, αυταααα θα τα πούμε στο επόμενη πάρτα τα λεμεεε ❤️❤️😘

ο ΑναρχικόςWhere stories live. Discover now