Κεφάλαιο 20

261 19 0
                                    

? - << κούκλα πως σε λένε? >>
Θ-<< Θάλεια >>
? - << Νίκος χάρηκα >>
Α-<<Αλεξ >> πετάγεται απο το πουθενά και πιάνει το χέρι του μπάρμαν που κανονικά εγώ θα έπρεπε να κάνω την χειραψία

[.....]

Γυρνάω και τον κοιτάω παράξενα, ο μπάρμαν τον κοιτάει ενοχλημενα και ο Αλεξ κοιτάει μια εμένα μια τον Νίκο.

Α-<< θα αργήσουν πολύ ακόμα τα ποτά μας? >> λέει ο Αλεξ κάπως νευριασμενα και σιγά σιγά γίνετε εμφανείς η φλέβα στον λαιμό του καθως νευριάζει όλο και πιο πολύ, που ο Νίκος αργεί για την παραγγελία.

Ν-<< εμ ναι τώρα έρχονται μισό >> λέει ο Νίκος και γυρνάει για να μας ετοιμάσει τα ποτά, ο Αλεξ γυρνάει να με κοιτάξει και εγώ κοιτάω αλλού.

Α-<< τώρα γιατί είσαι έτσι?, σου κάναμε μήπως χαλάστρα? >>
Θ-<< πας καθόλου καλά?? Με ποιο δικαίωμα το κάνεις αυτό? >>
Α-<< τι έκανα βρε μικρή?, έκανα και εγώ μια καινούρια γνωριμία, τι μόνο εσύ θα κάνεις? >> λέει με ένα στραβό χαμόγελο και εγώ απλά κοιτάω ενοχλημενα το κόσμο που χορεύει.

[...]

Ν-<< Η παραγγελία σας >> λέει ο Μπάρμαν και μου τραβάει την προσοχή.
Θ-<< αμ ευχαριστώ >>

Λέω ενώ παίρνω τον δίσκο και κατευθύνομαι προς το τραπέζι με τα παιδιά, κοιτάω πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί ο Αλεξ αλλά μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που γύρισα να κοιτάξω.

Ο Αλεξ είναι ακόμα στο μπαρ και έχει αγκαλιά μια Barbie, η οποία του κωλοτρίβετε και αυτός δεν κάνει τίποτα, απλά την αγκαλιάζει.

Γυρνάω ξανά μπροστά αηδιασμένη και φτάνω στο τραπέζι.

Δ-<< Αντε ρε Θάλεια τι έκανες τόση ώρα? >>
Θ-<< τίποτα απλά είχε κόσμο και άργησε ο μπάρμαν με τα ποτά >>λέω ενώ αποφεύγω να πω το περιστατικό με τον Αλεξ.

<< ΣΤΗΝ ΥΓΕΊΑ ΜΑΣ ΡΕΕΕ >> λέμε όλοι μαζί ενώ έχουμε σηκώσει στον αέρα τα ποτήρια μας και τα τσουγκρίζουμε.

Πίνω το ποτό μου μονορούφι και νιώθω ένα περίεργο συναίσθημα στο κεφάλι μου, δεν δίνω σημασία και ξανά γεμίζω το ποτήρι μου απο το μπουκάλι που πήρα μαζί με τα ποτήρια μας.

Το ξανακατεβάζω έτσι και νιώθω το κεφάλι μου λίγο βαρύ, με κοιτάει η Δία και μου κάνει νόημα με το χέρι της πιο ήρεμα.

ο ΑναρχικόςWhere stories live. Discover now