《ΣΟΒΑΡΆ ??????》 λέει ενω σχημάτισε ενα '0' με το στόμα του.
απλα χαμογελάω και γνεφω παω επάνω και βλέπω ότι δίπλα απο την πορτα υπάρχει ενας διάδρομος ππυ δεν τον πρόσεξα πριν τέλος πάντων μπαίνω μέσα στο δωμάτιο και παω προς την βαλίτσα μου για να ντυθώ.
[.......]
είμαστε έξω απο την πόρτα του σπι....πρωιν σπιτιού μου μάλλον και πριν χτυπήσω την πορτα ο Αλεξ με ρωτα ανήσυχα.
《είσαι σίγουρη ???? , οτι χρειαστείς ειμαι δίπλα σου ενταξει ????》 ρωτάει και με κοιτά στα μάτια.
δεν λεω τπτ απλα γνεφω.
χτυπάω την πορτα και σε λίγο ανοίγει, ειναι η μαμα μου με βλέπει και πάει να κλησει την πορτα αλλα κάπως αντιστάθηκα δεν πρόλαβα να πω κάτι και ενα χαστούκι προσγειώθηκε με δύναμη στο μάγουλο μου .
《αουτςςςςςςς》λεω και πιάνω το μάγουλο μου.
ο Αλεξ την σπρώχνει μέσα και μπαίνει και αυτος σε κλασματα δευτερολεπτων την εχει παγιδεύσει στον τοίχο λέγοντας.
《 ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΞΊΖΕΙΣ ΝΑ ΛΈΓΕΣΑΙ ΜΑΝΑ ...... ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ , ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΣ ???》λέει ενω τα χερια του ειναι το ενα διπλα απο το κεφάλι της απο τα αριστερά και το άλλο δεξιά .
εγω προχωράω λιγο πιο μέσα και αυτο που βλέπω με σοκάρει δεν λεω τπτ και κατευθύνομαι προς το σπιτάκι του Rex .
[.......]
είμαστε στο σπίτι επιτέλους και είμαι στην αγκαλιά τπυ Αλεξ και δεν εχω ηρεμήσει καθόλου απο τα κλάματα.
《γ-γιατ-τι .............???????》λεω οσο πιο δυνατά μπορώ.
《σςςςς ηρέμησε ολα θα περάσουν σου υπόσχομαι πως θα σου αγοράσω ενα σκύλο οπως τον Rex ενταξει ????》λεει ενω μου χαϊδεύει τα μαλλιά για να ηρεμήσω.
για να καταλάβετε και εσεις τι εγεινε η πρωιν πλεων μανα μου έδωσε φόλα στον Rex και μετά το παίζει και καλή μάνα .
και το άλλο σοκ ήταν οτι στο δωμάτιο της η φωτογραφίες μου απο μωρό ηταν σκισμένα ολα σε μικρά κομμάτια.
εδω και πόση ώρα ο Αλεξ ειναι δίπλα μου και με παρηγορεί λέγοντας πως θα μου αγοράσει καποιο αλλο σκυλάκι.
αλλα δεν ξέρω εαν θα ειναι το ίδιο γιατί τον Rex μου τον είχε κάνει δώρο η γιαγιά μου και ο παππούς μου για τα γενέθλια μου .
YOU ARE READING
ο Αναρχικός
Science FictionΈρωτας Υπέροχο συναίσθημα αρκεί να υπάρχει και απο τις δύο πλευρές. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχει αλλά είναι απαγορευμένο?? Απαγορευμένο απο καταστάσεις, απο συμμορίες, απο οικογένειά και φίλους. Πόσο καλά μπορείς να κρύψεις τα συναισθήματα σου? Η πό...