κεφάλαιο 6

445 20 2
                                    

《Καλημέρααααααα》λέει μια γλυκιά φωνούλα απο δίπλα μου.

《Καλημέρα τι εγεινε ;;;》λεω ενω προσπαθώ να θυμηθώ.

《ο αδερφος μου σε έφερε εχθές στο σπίτι μας και εισουν γεμάτο με πληγές   πηγε στο μπανιο και πηρε ενα βαμβάκι και το betadine και σε βοηθησε κάπως μετά έπεσες για ύπνο και το βράδυ φωναζες αλλα μετα εισουν οκ》 λεει η μικρή με μια ανάσα

αρα ειδα όνειρο ουφφφφ.

Πρέπει  να κατέβω κατω και να τον ρωτήσω εαν μπορεί να με κρατήσει για λίγο .

《Καλημέρα υπναρού 》 λεει ενω με αντιλαμβανεται στον χώρο του σπιτιού του.

《Καλημέρα. .........εμ ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. ...... εμ..... να ....
μπ - μπορείς να μ - με κρατ - τησεις για λίγο καιρό εδώ ???》 λεω και ξυνω τον αγκώνα μου απο την κατω πλευρά ως τον καρπο μου.

《εννοείται πως ναι εαν υπήρχε πρόβλημα δεν θα σε επερνα εδω》 λεει ενω μου χαμογελάει πλατιά .

τι ωρα ειν.......8 ΠΑΡΑ ΔΕΚΑ ??????

δεν λεω τπτ αρπάζω την τσάντα μου και τρεχω προς το σχολείο .

και ναι μολις έφτασα ουφφ ας ξεκινήσει το μαρτύριο μου .....

《βρε βρε καλός το αποβρασμα της κοινωνίας μας》λεει ο Δημήτρης καπος περίεργα αλλα μόλις παρατηρήσει της πληγές αλλάζει.

《αποβρασμα τι εγεινε ????》 ρώτα ενω πλησιάζει.

《τ - τίποτα》λεω ενω ξυνω τον καρπο μου .

《δεν θα ασχοληθώ μαζι σου αποβρασμα εχω καλύτερα πράγματα να κάνω 》 λεει και φεύγει.

τέλεια, ωραία θα περάσουμε πιάσατε την ειρωνεία ετσι ε ;;;

προχωράω και κάθομαι στο παγκάκι μου .

《βρε καλος το μπαζο τι έγινε ;;;》μου λεει η Δάφνη και τα άλλα τσουλακια γελάνε .

《λοιπόν παμε στα αποδυτήρια για τον πρώτο γύρο 》λεει και φεύγει κάνοντας νόημα στις άλλες.

δεν εχει περάσει ούτε ενα πεντάλεπτο και εγω είμαι στα αποδυτήρια και μπροστά μου είναι τα τσουλακια και με βρίζουν.

《λοιπόν μπαζο ξερεις και εσυ αλλα και όλοι πως είσαι ενα τίποτα δηλαδή ενα λάθος δεν πρόκειται ποτέ να βρεις γκομενο και θα εισαι παρθένα μέχρι να πεθάνεις γιατι πολύ απλα εισαι ενα σίχαμα 》 λέει και με χαστούκισε.

η άλλες με βαράνε στο κεφάλι με τα τακούνια τους περνουν το κεφάλι μου το βαράνε στις βρύσες καιβστουν καθρέφτες .....

《πο - πονάω》ηταν το μονο που μπόρεσα να πω .

Μετά απο ολα αυτα με περνούν και με ρίχνουν σε μια τουαλέτα δεν πρόλαβα να αντιδρασω και το κεφάλι μου ειναι βυθισμένο στην λεκάνη ανασα δεν έχω τότε με βγάζουν και με παραταν έτσι κατω αφου πρώτα με βαρεσουν  κλωτσιες.

πονάω και πονάω πολυ ξέρω πως κάνεις δεν θα με βοηθήσει αλλά εσθανομαι καποιον διπλα μου .

《οχι ρε πουστη μου 》 λεει μια γνωστή φωνή .......και ναι ειναι ο Δημήτρης με περνει αγκαλιά και με πάει στην πισω αυλή του σχολείου με άφηνει εκεί και φωνάζει την παρεα του .

《ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΤΟ ΈΚΑΝΕ 》 ρωτάει ο ....κάτσε αυτος δεν είναι ο Αλεξ ;;;

《Α - Αλεξ 》λεω καπως ξεψυχα

《μην μιλας 》 λέει ενω με εχει αγκαλιά σε στυλ νύφης.

Μετά απο την σχολική μερα

《Αλεξ πονάω μη......》παω να πω αλλα με διακόπτη .

《γαμοτο σου μην μιλάς》λέει και σηκώνεται επάνω.

απλα σκύβω το κεφαλη μου και αρχίζω να κλαίω.

《εει εει μην κλαις Συγγνώμη δεν ήθελα να σου φωνάξω. ........》

《δεν είναι αυτο Αλεξ ..... εισαι ο πρώτος που φενεται να τον νοιάζει για εμενα 》 λεω και συνεχιζω να κλαιω.

κατι μουρμούρισε αλλα δεν κατάλαβα τι.

έρχεται και με αγκαλιάζει τοσο σφιχτά.

《δεν θέλω να ξανακλαψεις ενταξει ;;; απο αυριο θα έρχεσαι στην δικια μου παρέα οκ ???》 λέει ενω με απομακρύνει λίγο .

《Εντάξει αλλα εαν.......》δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και μου λεει.

《 δεν εχει αλλα θα έρθεις》λεει και σηκώνεται επάνω.

δεν φέρνω αντίρρηση απλά σηκώνομαι και παω προς το δωμάτιο .

πριν φυγω όμως του λεω

《Αλεξ μπορείς το απόγευμα να με πας στο πατρικό μου για να παρω τον σκύλο μου? ??》

《εχεις σκυλάκι του καναπέ ???》λεει και κάθεται κάτω .

《εαν θεωρείται σκυλάκι του καναπέ ενα βελγικό ποιμενικό , τοτε ναι 》 λεω και χαμογελάω.








γεια σας παιδιά λοιπόν θελω να σας πω οτι ειμαι στην γιαγιά μου και δεν εχω ίντερνετ οπότε ειναι λιγο δύσκολο καθε μερα παρτ λοιπον τα λεμε στο επομενο ββ

ο ΑναρχικόςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang