Fetiţa, acoperită de sânge închegat părea moartă. Am vrut să plec, când am auzit un scâncet. Fetiţa deschide ochii larg, privindu-mă uimită cu nişte ochi verzi ca smaraldul. Zâmbi jucăuşă, întinzând mâinile înspre mine.
Am luat-o în braţe ieşind din subsol.
Am petrecut ore întregi curăţând-o de sânge. După răni, se pare că îi fusese înfipt un cuţit în inimă, pentru că găsisem câteva bucăţi din acesta în piept. Mă mir că mai trăieşte.
Am pus-o în patul meu, sunându-l pe Erik.
"Unde ai fost ?!? Mi-am făcut griji ! ", ţipă acesta.
" Stai calm, totul e ok. Vino repede aici."
" De ce ?"
" Trebuie să vezi ceva."
" Bine,bine."
Peste câteva minute, Erik şi Catrina dădeau buzna pe geam în cameră agitaţi.
- Ce s-a întâmplat ?
- Nu puteţi să intraţi şi voi pe uşă ca oamenii ?
- Dar de ce ne-ai chemat ?
- Uite de asta, zic în timp ce le arăt copilul.
- De unde îl ai ? întreabă Catrina bulversată.
- L-am cumpărat de la magazinul de bebeluşi. De unde crezi că îl am ?
- Calmează-te şi spune-ne tot.
- Am fost la subsol şi acolo am dat de ea şi era moartă şi sânge şi spălat şi......
- Stai, stai. Ce treabă aveai tu la subsol ?
Atunci am realizat că Erik şi Catrina nu ştiau de moartea lui Jenny. Am inspirat şi am spus :
- Bine. O iau de la început. După ce profa. m-a dat afară de la oră, am fugit către casă. Pe drum, am văzut că în faţa casei lui Jenny erau mulţi poliţişti. Aşa am aflat că Jenny s-a sinucis. După înmormântare am mers acasă şi, din plictiseală, i-am scris un mesaj pe Messenger. Am văzut că pe ecran scria "Jenny is typing". M-am speriat, şi am mers la casa ei. Acolo, calculatorul era mort. Cum Doamne, mi-a scris de pe un computer mort ?! În fine, lupoaica mi-a zis să cer ajutorul lui Gordon, şi l-am găsit la subsol. Acolo era.....
- Nu-i nevoie să îmi spui ce era acolo, căci eu şi Catrina avem obiceiul să frecventăm subsolul casei ăsteia. Fetiţa de aici e copilul mort din cărucior. Ca să şti, medalionul tău a înviat-o.
- Bine, dar, a cui e ? Şi ce ar căuta în subsolul Esterei ?
- Nu ştiu. Dar cum se va numi? întreabă Catrina.
- Păi, cred că o să îi zic....Jaqueline !
- Frumos nume. Dar hai să ne gândim şi la celelalte probleme. Probleme importante. Cum a ştiut profa că tu ai fost cea care a făcut markerul să îi sară din mână ? spuse Erik.
- De unde vrei să ştiu ?
- Poate e prietenă cu o fiică a lunii ?
- Poatee....
M-am oprit când am văzut laptopul aprinzându-se. Pe ecran apăru scris cu litere mari :
Ai verificat mesajul pe care ţi l-am trimis ?Mi-am adus aminte de seara trecută. Am încremenit. Am deschis repede Messenger-ul. Mesajul primit de la Jenny m-a lăsat fără cuvinte.
" Fără viaţă, nu există nici moarte "
Apoi, ecranul începu să pâlpâie rapid. Ce ?!? Cineva se juca cu laptopul meu ! Un ţipăt neomenesc se auzi din laptop. Curentul se întrerupse.
CITEȘTI
Hemoragie...
HorrorCând nu te poţi împotrivi sorţii, răutatea şi cruzimea te cuprinde... asta dacă nu ai fost din totdeauna aşa. Devii imun la milă şi îndurare. Dar nu mai aşa poţi supravieţui vieţii care te aşteaptă. Devorezi sau vei fi devorat. Indiferent de ce vari...