פרק 23

469 17 2
                                    

פרק 23:

קמתי מהר ושלפתי את אחד החצים. יריתי חץ אחד אבל לא נראה שפגעתי. אני לא טובה בחצים!

"מי זה?! "צעקתי מכוונת את החץ השני

"מלודי?" קול חלוש נשמע מבעד לצמחים המטפסים

"מי זה?!" עכשיו צעקתי יותר

והוא התקרב אליי מזיז את הענפים מפניו

"קמרון!" צעקתי וקפצתי עליו

"אני כל כך שמחה שאתה חי!" חיבקתי אותו חזק

"את פצועה מלודי" הוא אמר והסתכל על היד שלי.

"הינה תשתמשי בזה" הוא אמר ,הוריד את חולצתו לקח חתיכת צמח וחבש לי את הפצע.

ההשפעה הייתה עצומה הפרח הזה עזר לי מאוד.

"תודה...מזל שלקחת את הספר הזה" חייכתי אליו

"מיילי!ראית אותה?"

"כן מישהו תקף אותה ועזרתי לה להרוג אותו ואז היא ברחה,לפחות היא עברה את הקרב הכי קשה"

"צודקת,אבל בכל זאת אני הולך לחפש אותה"

היא אחותו זה ברור שהוא ידאג לה אבל אני לא יכולה לומר שלא קיוויתי שיישאר איתי

"טוב...נקווה שנתראה " אמרתי והוא התחיל לרוץ

החלטתי לחפש מים בלילה כך אני לא אבזבז אנרגיה ובמילא הערב ירד אז הרשתי לעצמי לנוח הסוואתי את עצמי בין הענפים ונרדמתי לא הרבה זמן עבר מאז שנרדמתי וצעקה נוראה העירה אותי ,צעקה של נערה.

לפתע ראיתי מישהו מכוסה דם התקרב אליי -יצור קטן ומכוסה דם ומבעד לדם עיניים שחורות הציצו העיניים של מיילי.

"מיילי!" צעקתי ותפסתי אותה הדם עלייה היה טרי ולא יכלתי לראות מאיפה הוא יוצא

"מיילי תהיי חזקה אני יעזור לך רק תישארי איתי בסדר?!"

לא היה לי מקור מיים לשטוף אותה אז הורדתי את החולצה והתחלתי לנגב אותה עד שאראה מאיפה יוצא הדם כך שנשארתי רק עם חזייה.

ניגבתי את הדם וראיתי המון שריטות על גופה הקטן,המון דם יצא ממנו .

איך מילדה כזו קטנה יכול לצאת כל כך הרבה דם.

ניסיתי לחסום את הפצעים שלה,קרעתי את חולצתי וחסמתי כמה שריטות ,מעניין עם מי היא נלחמה ואיך שרדה עד עכשיו.

"קמרון.." היא אמרה ועורה הלבן היה עכשיו עוד יותר חיוור ולבן ועינייה מצמצו מהר.

"ששש מיילי אל תדברי אני אציל אותך בסדר? רק תהיי חזקה" אבל לא היה דבר שיכלתי לעשות מיילי הרפתה את אחיזתה בי ושמעתי ירייה שאישרה את מחשבותיי,היא מתה.

היינו ככה עד הערב חיבקתי אותה חזק כי ידעתי שזה מה שקרמון היה רוצה –שאיהיה איתה עד הסוף.

אחרי שקיעת השמש החלטתי להתקדם ולתת לרחפת לקחת אותה .

הלילה ירד ואני התמקמתי בין הענפים על ענף עבה במיוחד וחיכיתי לראות את רשימת המתים מקווה שליאו נשאר בחיים וקמרון כי הם היחידים שאני מסוגלת לעבור איתם את המשחק.

רשימת המתים הופיע

משחקי הרעב ה48: סיפורה של מלודיWhere stories live. Discover now