בבקשה מי שקורא שיפרסם את הסיפור שלי,אני אשמח לעוד המון קוראים. רק לחיצה קטנה על שתף :)
פרק 24:
מחוז 3-מיילי , קמרון וודאי שבור כרגע.
מחוז 6- קייטי, חיוך עלה על פני ליאו עבר את היום הראשון אני צריכה לחפש אותו עכשיו כי בטח הוא מחפש אותי.
מחוז 5-דסטין
מחוז 8-ג'וני,ראיתי מידי פעם באימונים אפילו הייתי איתו באותה תחנה
מחוז 10-רוי ,הבחור שהצלתי את מיילי ממנו . צדקתי הוא באמת היה קטן כמו מיילי.
מחוז 12- איימי ,הנערה שתקפה אותי וקמרון הרג אותה.
אני צריכה לזכור להודות לו אחרי הכל אני איתו בברית וגם אותו אני צריכה לחפש.
מה שהדאיג אותי ברשימה הזו זה שאף אחד מהקרייריסטים חוץ ממילי לא מת וזה אומר שהברית שלהם קיימת וליאו כלול בה.
בלילה הקור היה נורא,ועוד העובדה שאני ללא חולצה הוסיפה לקור,לקחתי כמה עצים מטפים וקשרתי אותם לפי איך שלמדתי באימונים –הייתי דיי טובה בזה.
כך יצרתי לעצמי ערסל ונרדמתי בין הענפים במקום שאף אחד לא יוכל לראות אותי.
הבוקר הגיע ואור השמש החזק האיר. האור לא היה רגיל ,בכל רגע שבו יצאתי מהצל קרן שמש חזקה פגעה בי והיד שלי נהייתה שזופה תוך שנייה.
ירדתי מהעץ ונפלתי,התמוטטתי החום זה משפיע עלי ואני צריכה למצוא משהו לאכול אבל יותר דחוף –לשתות .
החלטתי ללכת לכיוון מעלה ההר כך אולי אשיג מקום אסטרטגי וראייה טובה על הזירה.
בדרך ראיתי כמה אגמי מים קטנים אבל כולם היו מלוחים אז רק שטפתי בהם ידיים והתקדמתי. פחדתי לפגוש מיועדים בדרך,כשאתה צופה בזה מהבית אתה רואה את מקומות המיועדים וכל מה שאתה יכול לעשות זה לצעוק לטלויזיה שהמיועד מאחורייך או שעוקבים אחרייך.
עכשיו בטח קן מסתכל עלי בבית ומאוכזב ,מאוכזב שלא מצאתי מים,שלא מצאתי אוכל,ושנתתי לבת בריתי למות בלי שעשיתי כלום .
אני מתגעגעת לקן,עכשיו אני רק מבינה איזה חלק גדל הוא לקח בחיי,
"אני אהוב אותך מלודי" המשפט הזה הדהד בראשי ,אם הוא אוהב אותי למה הוא לא אמר כלום עד עכשיו ,איך החליט שבדיוק ביום האסיף ביום בו נבחרתי הוא נישק אותי.
"כי זה היה הרגע היחיד בלי ליאו ",המחשבה הזו פתאום צצה.
קן חיכה לרגע היחיד בו היינו בלי ליאו כדי לנשק אותי,ככה זה היה גם בהיכל הצדק.
"..אני לא מבין איך קן לא אמר לי,ועכשיו שאני יודע שקן אוהב אותך אני לא יכול להיות לידך,אני לא יכול לבגוד באחי ועל פעם שאני רואה אותך אני מרגיש כאילו אני בוגד בו" קולו של ליאו מהשיחה שלנו חוזר אלי.
למה הוא התכוון שאמר שהוא לא יכול להיות לידי ,שהוא מרגיש שהוא בוגד בי?.
האם...האם ליאו אוהב אותי? המחשבה הזו גרמה לליבי לפעום חזק .
קודם קן...עכשיו ליאו. כמה זמן הם מרגישים ככה? כמה זמן הם מסתירים את זה אחד מהשני? אבל על השאלה הגדולה ביותר לא יכולתי לענות-את מי אני אוהבת ?.
ירייה נשמע וזה העיר אותי מהבועה שיצרתי לעצמי.
ציפורים התחילו לעוף וזה סימן שזה קרה קרוב יריתי באחת חץ לקחתי אותה והסתרתי.
צדקתי,זה היה קרוב כי מי שגרם לירייה הזו נמצא פה ,מולי.
YOU ARE READING
משחקי הרעב ה48: סיפורה של מלודי
Fiksi Penggemarמלודי בטוחה בעצמה שלא תיבחר,למרות שאביה היה פעם במשחקים היא יודעת שהוא יגן עלייה מלחזור לשם. אבל התוכניות אף פעם לא נשארות כמו שהן. בסיפור בו מתערבבים רגשות שלא הרגישה אף פעם,מלודי מנסה לעשות את הטוב ביותר ולהיאר נאמנה לליאו ולקן חבריה הטובים,אבל מה...