- Jungkook | Adv0600-
+Meet her
_______________
Author's POV
Beg milik Ryujin digeledah semula. Akhirnya pistol yang dicari dijumpai. Entah pandai guna atau tidak Jungkook ni.
"I cuma nak bagitahu you yang Ryujin tu bukan calang-calang orang sebab itu ramai yang bermusuh dengan dia. Depan you memang dia nampak baik dan suci, tapi belakang you, banyak benda yang you tak percaya dia boleh buat".
Suara Elizabeth bermain diminda Jungkook. Benarkah apa yang dia kata atau dia saja permainkan Jungkook? Adakah itu salah satu sebab kenapa pistol tu ada dalam beg Ryujin?
Jungkook pun pening dengan keadaan sekarang. Dia fikir sama ada Ryujin itu pembunuh, perompak dan banyak lagi penjahat yang lain. Dia tak terfikir pula yang isterinya itu seorang agent terkemuka di Seoul.
Pft
"Boleh ke aku guna benda ni". Pistol itu dibelek-belek lagi. Sekali dia tarik picu, memang terkeluar peluru lah alamatnya.
"Ada apa lagi yang dia bawa". Beg itu digeledah lagi. Muka Jungkook naik merah apabila ternampak banyak pakaian dalam Ryujin bertaburan. Eww miang.
Kosong.
Jadi pistol itu sahajalah senjatanya untuk pertahankan diri dan pergi selamatkan Ryujin. Dia tak kiralah yang Ryujin tu penjenayah bersiri ke apa, yang penting yeoja itu selamat disisi dia.
Berbekalkan beberapa set peluru, dia keluar dari chalet.
"Ryujin, wait for me"
***
" Salah seorang Agent dari unit B.E. diculik oleh Kumpulan Gangster yang tidak diketahui maklumat latar belakangnya". Pelapor itu memberikan laporannya sambil menunduk.
"Kenapa tak godam latar belakangnya?". Soal si Bos kepada Pelapornya.
"Data itu sangat sulit dan sangat susah untuk digodam. Nampaknya ada salah seorang dari mereka yang merupakan penggodam yang lebih banyak pengalaman berbanding kita". Ujar pelapor itu lagi.
YOU ARE READING
[C] Half Wife Half Agent | Jeon Jungkook
Fanfiction"Buat mission ni dan kau dengan suami kau selamat-" Start: 3 March 2018 End: 30 July 2018 ___________________ ©sthyne2018√ Status: completed√ Highest ranking; #4 - jeonjungkook [270221] #1 - agent [070821]