Assalamualaikum wahai readers yang disayangi sekaliaannn..
Berbaringnya saya diatas katil ini bertujuan-
Ok Cut-----
Gais apa khabar semua?
Rindu aku tak? Ha well maybe tak. Tapi aku rindu korang.
Straight to the point,
FF Half Wife Half Agent yang beroperasi untuk 4 bulan (dari bulan 3) sudahpun tamattt!!!!
Ha Tepukkk!! 👏👏👏👏
Aku nak describe keadaan aku sekarang ni antara gembira (sebab Fanfic ni dah habis) atau sedih (sebab tak dapat nak menulis lagi)
Tulis cerita dekat wattpad dah jadi hobi aku (especially lepas je balik sekolah) and maybe aku akan rindukan ff ni dan readers sekalian.
Maafkan aku kalau bahasa dalam ff ni teruk lahabau ke, kalau ada menyakitkan hati anda (kita tak tahu siapa), and so sorry sebab kadang jalan ceritanya pelik dan lambat update.
I'm so noob
Terima kasih sesiapa yang selalu jadi tulang belakang aku tuh. Aku hargai korang seriously, sangat-sangattt. Dengan adanya comment dan vote buat aku rasa lagi bersemangat nak tulis dan tulis lagi. Itulah apa yang akan dirasai setiap author.
Should I tag them?
I think I should-
Seriously this people. Very postive. Thanks so much sebab sudi spam vomment dekat ff ni. I appreciated it. Love you manhi manhi 💖💖💖💖
K tak lupa-
Semua tu aku ingat pernah vote cerita aku yang dulu dulu pada zaman dahulu kala. Haahahahahah. Korang pun berharga jugakk 💖💖
And yang aku tak tag tu, so sorry sebab aku tak ingat sangat.
Korang pun sama berharga lebih berharga dari berlian ewahhhh.
Terima kasih sekali lagi untuk active-silent readers yang sudi baca fanfic ni walaupun benda ni tepu. Aku sendiri tak sangka yang ada jugak orang nak baca cerita noob ni seriously?. Thankyouu
And buat silent readers, terima kasih jugakkk!!!
For HWHA S2 aku ada terfikir nak buat. Tapi tak perlu kot. Sebab mungkin storyline lebih berterabur dari sekarang.
Attention!; ff Taehyung akan menyusul lepas aku PT3. So get ready and doa yang terbaik untuk aku exam nantii.
Panjang sangat ke? K ye kot.
So here the last-
Thank You so so much korang sebab menjayakan ff ni. Tanpa korang, siapalah aku. Kalau dah sampai 1k reads nanti aku buat special chapter huahuahua.
Ps; sesiapa yang nak trailer cerita ni boleh check out dekat first chapter. (Jangan gelak sebab aku tak reti bab bab trailer ni)
Ok baiiiii
Love- Hyn 💖
YOU ARE READING
[C] Half Wife Half Agent | Jeon Jungkook
Fanfiction"Buat mission ni dan kau dengan suami kau selamat-" Start: 3 March 2018 End: 30 July 2018 ___________________ ©sthyne2018√ Status: completed√ Highest ranking; #4 - jeonjungkook [270221] #1 - agent [070821]