HWHA •32

693 83 4
                                    

-Jeon Jungkook | Adv0700-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jeon Jungkook | Adv0700-

+The Truth Untold

_______________

Author's POV

Bibir diketap. Ashley memandang keadaan sekeliling. Macam mana dia boleh terlupa bawa benda tu?!

"Ashley, kita dah nak sampai ke? Jauh lagi? Kau pasti ini jalannya?". Tegur Jaehwan yang termengah-mengah mengejar Ashley yang maju kehadapan.

Ashley memandang Jaehwan tajam.

"Wuish! Kau asal?". Soal Jaehwan seram dengan pandangan Ashley.

"Aishh jinjjaa". Ashley memejamkan matanya rapat lalu menghentakkan kaki diatas lantai.

"Wut wut asal kau ni?". Sekali lagi soalan diajukan apabila soalan tadi tidak terjawab.

"Coordinator tu! Macam mana boleh tertinggal dalam chalet! Aigoo!". Rambutnya dikusutkan lalu dia mencangkung. Mana taknya. Mereka dah sampai setengah jalan untuk mencari Ryujin, tiba-tiba ada benda tak bawak.

"Mwo? Jinjja-yo? Haish kau ni". Kali ni terlopong mulut Jaehwan.

"Apa? Saya pulak? Kalau awak tak mengada nak tempah chalet dan kita pergi selamatkan Lyn unnie terus, benda takkkan jadi macam ni". Bantah Ashley apabila Jaehwan seakan menuduhnya.

"Jadi salah aku lah ni?". Jaehwan menunjuk kearah dirinya.

Ashley mengangguk.

"Ehh dengar sini. Aku ni Senior kau so kau kena hormat aku. Dan kalau pasal coordinator tu, kau tak boleh salahkan aku 100%..kau sendiri yang careless". Kata Jaehwan sambil mencekak pinggang.

Ashley mula bangun dan berpeluk tubuh.

"Dalam kamus hidup saya, tak ada istilah hormat menghormati dengan orang yang sebaya apatah lagi namja tak matang macam awak".

Jaehwan speechless

Mereka tersangkut dipertengahan jalan.

Hmmph makin lambat lah jawabnya nak pergi selamatkan Ryujin.

***

"Jungkook, bertenang. Kau tak boleh bertindak melulu-"

"Tapi aku dah kesuntukan masa. Macam mana kalau ada sesuatu terjadi pada Ryujin? Aku memang takkan maafkan betina tu!". Bentak Jungkook lagi.

[C] Half Wife Half Agent | Jeon JungkookWhere stories live. Discover now