Aku baik harini.
Siapa rindu abe Yoongi? Dengar lagu kat atas bila aku suruh pasang. Itupun kalau nak feeling lah. Kalau nak dengar lagu yg lain pun boleh. Janji sedih sikitlah.
-Jeon Jungkook | Adv1100-
+Fight for you
_______________
Ryujin's POVAku mengelap peluh didahi. Dari awal memang aku mengelak sahaja dari serangan dia. Dia pula yang beria berlawan.
"Hey come on, takkan itu je yang kau ada?". Baekhyun memerli aku. Aku tidak membalas apa-apa.
"Lepaskan aku lahh!!". Aku memandang sekilas Jungkook yang cuba melepaskan diri dari namja asing disisinya.
Aku menumpukan semula pada Baekhyun.
Aku bergerak kebelakang apabila dia maju.
"Pandai kau berpura-pura ya selama ni. Aku pun tak sangka yang kau lah orang yang anak buah aku cakap tu-". Kata aku sambil tak lepas memandang mata durjananya.
"Oh mesti lah. Ini Byun Baekhyun la..".
Ceit, riak.
"Kau memang talam takde muka. Takde perasaan". Aku berhenti dari berundur.
"Kau patut sedar tu dari awal-". Penumbuknya dilayangkan pada aku dan nasib baik aku sempat mengelak.
"Kau lemah sebab sanggup lawan yeoja". Kini giliran aku yang kedepan dan menumbuknya laju. Dia terundur kebelakang dek tumbukan aku.
Dia tertawa sinis.
"Kau ni kuat jugak eh?". Darahnya diludah ketepi. Euw kenapa pengotor sangat dia ni.
"Kau patut sedar tu dari awal-". Aku tersengih lalu menendang kakinya sehingga dia terjatuh keatas lantai. Sekali lagi aku menendang kepalanya sehingga dia terbaring kelemahan.
"Kenapa kau buang tenaga serang aku sedangkan aku mengelak? Acah kuat tapi otak lembab macam siput". Perli aku lalu badannya aku pijak.
Dia terbatuk mengeluarkan darah.
YOU ARE READING
[C] Half Wife Half Agent | Jeon Jungkook
Fanfic"Buat mission ni dan kau dengan suami kau selamat-" Start: 3 March 2018 End: 30 July 2018 ___________________ ©sthyne2018√ Status: completed√ Highest ranking; #4 - jeonjungkook [270221] #1 - agent [070821]