NOT:yukarıdaki bölüm resimi Kuzey e ait
Köpeğimin yürüyüşe ihtiyacı olduğunu fark ettim. İlk defa bir evcil hayvan besliyorum. Bide ilk defa eve çıkıyorum. Umarım yatağa alışabirim. Adı ne olsun diye düşünürken siyah boş tişörtümü siyah pantolonumu ve lacivert Ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Kapıyı açar açmaz karşımda Kuzey ile karşılaştım neden kapının önünde bekliyordu? Bir de elinde bir kutu vardı. Bana hiç bakmadan direk adını daha karar veremediğim hayvanıma doğru yapıştı.
-Adın ne senin.
Sonra bana bakarak:
-Onun adı ne?
-Daha koymadım.
Elindeki kutuyu bana verip köpeğimi sevmeye başladı.
-Bu ne?
-Aç bak.
Açtığımda güllerin içinde kalemliğimin olduğunu fark ettim.
-Bunu nerede buldun?
-Sizin binanın önünde
-Düşürmüş olmalıyım. Çok teşekkür ederim.
Evin kapısını kapatıp ayakkabılarımın bağcıklarını bağlamaya başladım o sırada bana:
-Rica ederim.
Dedi elimde yürüyüş ipi vardı. Bunu görünce ayağa kalkarak:
-Sizi tutmıyım siz yürüyüşe gideceksiniz herhalde.
-Sorun değil sevebilirsin.
Yüzüme bakıp:
-sen lens mi takıyorsun?
Dedi. bir düşündüm acaba Susadım
mı? Dişlerimi kontrol ettim uzamıştı Sonradan anladım ki gözlerimden bahsediyordu.
-Hayır doğal yeşil
-Sanki yeşil yeşil değil sarı
-Saçmalama bildiğimiz yeşil
-Seninki bir farklı.
Bunları konuşurken bağcıkları mı bağlamıştım ayağa kalktım ve yürümeye başladık beraber binanın çıkışına kadar yürüdük Kapıyı açıp:
- Parka gideceğiz gelemek istermisin?
-Tamam benim için sıkıntı olmaz.
hiç konuşmadan parka kadar yürüdük zaten çok uzun sürmedi 5 dakika falan. Oraya gidince bir banka oturduk. Köpeğimin tasmasının çıkarıp onu bıraktım çimenlere doğru gitti. onu takip ediyordum yeni olduğu için gidip geri gelmeyebilirdi. Kuzey:
-Ailede hiç renkli gözlü birisi var mı?
5 dakika boyunca bir şey demedim sonra köpeğimi tutup daha doğrusu ona bir isim buldum Asil. Asil Prens Bence güzel bir isim Gözlerim dolmuştu Benim bir ailem yoktu belki annemin gözleri sarıyı dı belki babamın gözleri kırmızıydı Belki bir kız kardeşim vardı belki bir abim ya da ablam Belki tek tek çocuktum bilemezdim ağladıktan sonra gözlerim zaten sarı renge yakın olduğu için tam sarı oluyordu. Bende Asil'i kucağıma alıp oradan hızlıca uzaklaştım. Yalnız bir şey dikkat etmedim biraz fazla hızlıydım, Umarım Kuzey bir şey Fark etmemiştir. Hemen eve geldim merdivenleri çıkmadım Tekbir zıplayışta balkona girdim kapısı zaten açıktı balkondan içeriye girdim Ara sokaklardan gittiğim için Kuzey beni bulamazdı.
Ertesi gün 😭
Bu gün okula gitmedim.Dün taşındığım için de gitmemiştim. Bu gün saat 12:00 de uyandım. Birazcık geç oldu ama olsun. Zaten uyumadığımdan sıkıntı yok. Evet uyumuyorum. Bütün gece bir şey düşündüm. Sadece tek bir soru tek bir cevap ama cevabı bilen birinden öğrenmek istiyorum. Yüreğimi parçalayan binbirtane soru vardı. Ama en önemlisi:
Annem ve babam varsa beni neden bıraktılar?
Sorunun benim için birden fazla cevabı vardı. Belki annem ve babam insandı, ben vampir olarak doğdum ve benden korkup beni bıraktılar yada insan olarak doğdum biri beni dönüştürdü.
Eeee o zaman dünyada başka vampirlerde mi var?
Yoksa annem insandı babam vampir miydi?
Yada tam tersi de olabilir. Ben okula niçin mi mi gidiyordum:
Annem eminim isterdi benim okula gitmemi isterdi. Ben onun istediklerini yapıyorum .Fakat o benim için yapmaz benim varlığımdan bile haberi yoktur ölmüş diyemem ,Tabi insan değilse. Vampirler Ölmez öyle kolay kolay araba çarpınca Ölmez ya da bir yerden düşünce. Annem ölmedi ne de babam sadece geri gelmiyorlar Eğer annem insansa belki o zaman ölmüş olabilir bana "Merhaba" bile demeden bu dünyadan gitmiş olabilir. Ona kızmıyorum neden okula gittiğim anladınız mı?
benim bir kızım olsa tabii onu bırakıp gitmem fakat bir gün bırakıp da daha doğrusu bırakmak zorunda kalırsam onu bir daha gördüğümde okula gittiğini görmek isterdim bu yüzden belki annemde ister diye okula gidiyorum .Gerçekte de istiyorum her ne kadar vampir olsam da evde durmaktan sıkılıyorum okul benim için daha iyi. Tamam belki şu iki gündür okula gitmiyor olabilirim ama bu kadar da düşünceliyim belki annem okumamı isterdi diye okula gittim tam 5 sene boyunca aynı sınıfı okuyorum.Dokuzuncu sınıfa gelene kadar okudum fakat bu sınıfı geçemiyorum ama yine de pes etmiyorum kendimce bir yöntem bulup her sene başka okullara gidiyorum. Belki bu sene 10. Sınıfa geçebilirim.
Öyle sıkıcı düşünceler ve hayaller işte.
Tam bu sırada Asil Prens sağolsun hayel dünyamdan beni gerçek dünyaya döndürdü.
-Çok teşekkür ederim. Asil prens.
Bence bu köpeğin adı Asil ya da Prens olsun .Çünkü ikisi birden zor oluyor.
Ben ikisini de koyuyorum sırayla söyledim bazen Prens bazen Asil. Çünkü karar veremedim daha önemli dertlerimde var. Bir karar aldım bu karar beni derinden etkiledi en az beş altı saattir düşünüyorum ama bir sonuca varamadım.
İki Saat Sonra:
Hayatımı değiştirecek bir karar aldım. Evet karar verdim ben annemin istediklerini yapmayacağım. Belki de benden bunu hiç istemedim "okula gitmemi" sabaha kadar düşüncem sonuçta uyumuyorum sabah olunca size kesin net bir sonuç vereceğim ama şimdi bekleyin.
İyi geceler..
Hiç değilse siz uyuyorsunuz.
Sabaha kadar oturdum her zamanki gibi. Bugün kesin net bir karara vardım, bakın napıcağım? Okuyun.
Hızlıca siyah elbisemi giydim, simsiyah üzerinde hiçbir desen yok yanıma telefonumu aldım. Tabi oğlumu hiç unutur muyum? zaten yemeğini yemişti. Ona uzayan ve kısılabilen yürüyüş tasmasını taktım. İlk sevmedi sonra alıştı. Hem o da yürüyüş yapmış olucak. Fena mı? Siyah babetlerimi giydim ve evden çıktım. Merdivenlerden inerken Asil i kucağıma aldım. 2 dk lık yeri 2 snyde indim. Merak etmeyin kimse görmedi.
Dışarı çıkar çıkmaz Asil i yere indirdim. Okulun önüne kadar yürüdük. Okula yaklaşınca adımlarımı yavaşlattım ve müdür Metin i aradım:
-Merhaba hocam ben Kumsal kaydımı aldırabilir miyim?
-Peki ama buraya gelmen gerek canım
-Yoldayım zaten bi beş dk ya kadar gelirim hocam.
-Şey yanında biri olucakmı?
-Hayır hocam annemler burada değiller şu an yurt dışındalar. Bende yanlarına gidicem ve orada yaşayacağız. Acaba gelmelerine gerek var mı?
-Tamam tek sen gelsende olur.
-Tamam hocam görüşürüz.
Adımlarımı hızlattım. Okulun önüne geldiğimde tenefüstelerdi. Su da oradaydı ve oda bu gün beyaz üzerinde rengarenk çiçekler olan bir elbise giymişti. Birbirimizin zıttı olmuştuk.
Su:
-Hey Kumsal ilk dersi kaçırdın ayrıca iki gündür de yoksun iyi misin?
-Teşekkür ederim iyiyim. Bu Asil diğer adı Prens ona bi beş dk bakarmısın?
-Tabi. Bu ne tatlı birşey yaaa!
Okula girdim ve ilk kata kadar çıktım.
Önümde müdürün odası vardı. İçeri girmeye hazırlandım. O sırada gözlerimin dolduğunu fark ettim. Neden bilmiyorum. İlk defa böyle bi şey oldu. Annem ve babam için bile ağlamamıştım. Gözlerimi sildim. Tam içeri girmeye hazırlandımki biri:
-Kumsal bi dk hemen mi kaydını aldırcaksın. Bana bi şey demeden mi gidiyorsun. Oysaki arkadaşız sanmıştım.
DEDİ...Tik tok:
XXxElaion2. Bölüme geldiğiniz için çok sağolun.. bb kuslarım💕😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Vampir Kız! (Tamamlandı)
VampireElanur Kervankıran ❤ Gizemli bir kızın hikayesi, tuhaf bir anlatıcı, siyah rengin en çok yakıştığı kız.. ?Benim adım kumsal soyadımsa, soyadımı bilmiyorum neden mi annem ve babam kim bilmediğim için soyadımı da öğrenemedim ben şimdilik soyadımı si...