İkimizde birbirimize bakıp gülümsedik. Aşağı eyilip Asil in yürüyüş tasmasını çıkardım. Bi anda Vildan Asil i kucağıma alıp benimde kolumdan tuttu ve hızlıca suya sokup derinlere götürdü. Biraz endişelendim çünkü ben yüzme bilsemde Asil bilmiyordu. Vildan durdu. Asil i tutup biraz daha kıyıya yaklaştırdı. Sonra benim yanıma geldi. Bana;
-Asil yüzebiliyormuş.
Dedi.
-Evet yüzebiliyor.
Dedim.
Bana bakıp gülümsedi. Bende karşılık verdim. Vildan:
-Nefesi tut.
-Ben çok iyiyimdir.
-Görücez.
Nefesimizi tutup aşağı indik gözüm kapalıydı. O sırada benim elimi tuttuğunu fark ettim. Bende karşılık verdim. Bi beş dk durduk. Sonra ben ellerini bırakıp çıktım. Asil bana doğru yüzüyordu ve çok sıkı havlıyordu. Bi anda suya daldı bi dk sonra ağzında Vildan ın tişörtü ile Vildan ı çıkarmaya çalıştığını fark ettim. Hemen suya dalıp Vildan ın kolundan tuttum ve dışarı çıkardım. O panikle hızlıca kumsala sürükledim. Asil de peşimden geldi.
-Vildan. Vildan. İyi misin? Cevap ver. Vildannnnn!
Cevap vermeyince ışık hızında otele vardım balkondan içeri girip Vildan ı yatağın üstüne yatırdım. Hızlıca aşağı atlayıp Asil in yanına geldim. Havlıyordu. Ben gidince korkmuş olmalı. Kucağıma alıp yine ışık hızıyla otele gelip balkondan girdim. Asil in su kabı doluydu. Asil i kuruladım sonrada yere bırakıp su kabınıda önüne getirdim. Hemen Vildan ın yanına gelip iki dizimin üstünde durdum. O sırada gözümden bir yaş aktı. Pardon yaşlar akmaya başladı.
-Vildan.
Dedim ve Vildan gözlerini açmaya başladı. Hemen banyoya koştum yerlerdeki ayna kırıklarına basmadan bi havlu alıp Vildan ın yanına koştum. Benim gelmemle Vildan oturur pozisyona geçti.
-İyi misin?
-Bana kan verirmisin?
Zar zor konuşuyordu. Hemen çantamdan kan paketini çıkarıp bi bardak aldım. Hızlıca doldurup Vildan a uzatım. Tek dikişte bitirdi. Mavi gözleri sapsarıydı. Vildan:
-Şey ben kan içmedim. Bu yüzden bayılmışım.
Dedi. Vildan a ters ters bakarak:
-Bi daha olmasın.
Dedim.
Çok korkmuştum. Gözümdeki yaşları sildim. Vildan ayağı kalkıp elimdeki havluyu aldı. Sonrada kurulanmaya başladı.
-Ben odama geçiyim.
-Peki.
Dedim. O odasına ilerledi. Kapıyı kapatınca bi oh çektim. Ona bi şey olsaydı çok üzülürdüm. Üstümü değiştirmeye başladım. Siyah bi spor tayt giydim. Üstümede gri bi tişört giydim.Asil i kucağıma alıp yatağın içine girdim. Asil yanımdayken üstüme çıktı ve yüzümü yalamaya başladı ben kahkaha atarken kapıyı biri tıklatmaya başladı. Yataktan çıkıp kapıyı açtım.
-Vildan?
-Evet merhaba.
-Bi sıkıntı mı var?
-Sadece teşekkür ederim. Ben yani bana bişey olsa gidersin diye düşünmüştüm. Fakat sen beni umursadın. Beni bırakıp gitmedin. Bu yüzden de çok teşekkür ederim. Bana bişey olsa hiç umursamazsın sanmıştım. Galiba hakkında yanılmışım. Galibaaaa seni biraz daha tanımam gerek "kardeşim".
- Bişey değil. Haklısın birbirimizi iyi tanımıyoruz. Fakat sen benim için önemlisin. Kardeşimm.
-Yarın görüşürüz. Seni çok seviyorum. Tekrardan teşekkür ederim.
-Rica ederim. Bende seni çok seviyorum. Görüşürüz.
Kapıyı kapatıp gülümsemeye başladım. Tekrardan yatağın içine girip dalmaya çalıştım. Biz vampirler her ne kadar uyumasakta bağzen dalabiliyoruz. Yani bağzen. Şansım varsa rüya alemine geçmeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Vampir Kız! (Tamamlandı)
VampireElanur Kervankıran ❤ Gizemli bir kızın hikayesi, tuhaf bir anlatıcı, siyah rengin en çok yakıştığı kız.. ?Benim adım kumsal soyadımsa, soyadımı bilmiyorum neden mi annem ve babam kim bilmediğim için soyadımı da öğrenemedim ben şimdilik soyadımı si...