Medya=Yeni BOMBA karakter. Aslında iki tane yeni karakter var ama bu en önemlisi.
MİNİ NOT;
İlk olarak bölüm yüklemiyordum. Kusura bakyın. Bu bölüm benim çok önemli çünkü bu bölümden sonra kitabın ana konusuna girmekte. Son olarak ta bu KİTABIN 2 SİDE OLUCAK.
İyi okumalar..💕
Otel dört yıldızlı, açık büfesi olan, su kaydıraklı, tatlı bi oteldi. Çokta hoştu. Taksiden indim ve parasını ödedim. Arkadan valizlerimi alıp kapıyı kapattım. Asil peşimden bıngıl bıngıl yürürken bende otelden içeri girdim. Danışmaya doğru yaklaştım. Valizimi danışmanın duvarına yaslarken bi yandanda Asil e otur komutu veriyordum.
-Efendim size nasıl yardımcı olabilirim?
Kadına:
-Benim rezervasyon um vardı.
-Adınız, soyadınız ve T.C. niz lütfen.
-Kumsal Yıldız. 25...
-Bakıyorum. Beş günlük bi rezervasyon yaptırmışsınız.
-Evet.
-Oda numaranız ı ayarlayana kadar siz oturun. Bizde bavulunuzu yukarıya taşıyalım. Bi beş dk ya kartınızı veririm.
Bi şey demeden Asil in yürüyüş tasmasını tutarak koltuklara doğru ilerledim. Oturunca yürüyüş tasmasını çıkardım. O sırada yakışıklı bi çocuk gelerek ;
-Merhaba ben Arda
Dedi.
-Şey bu beni ilgilendirmiyor.
-Doğru sadece bizim okuldansın.
Eyvah! Ne diycem şimdi? Çocuk devam etti.
-Müdür yardımcısı Ece ye söylediğin yalana kadar biliyorum.
-Ne? Ne yalanı?
-Yapma. Teyze yalanı tabikide. Ölmüş ve sende onun yanına gidiyomuşun felan.
-Şey ben.
-Sorun değil bende buradayım ve bende okulu ektim. Artı tatil yapıyorum.
Gülümsedim. O sırada bi kadın beni çağırdı.
-Kumsal hanım odanız hazır.
Arda denilen tatlı çocuk danışmaya doğru ilerledi bi şeyler sorup;
-Hadi odalarımız çapraz.
-Gerek yok kendimde gidebilirim.
-Zaten odaya çıkıcam.
-İyi tamam.
Dedikten sonra kadının bana uzattığı oda kartını aldım. Giriş kattaki asansörlerden birine bindik Asil'i kucağıma aldım o sırada Arda:
-odalarımız ikinci katta, otel ise sekiz katlı.
Dedikten sonra ikinci kata bastı ve:
-Giriş katta büfeler var, hepside ücretsiz. Havuz ve bi beş dk ilerisinde de su kaydırakları bulunmakta. İkinci katta çıkınca iki koridor bulunmakta. Sağ tarafta odalar, sol tarafta ise açık büfe ve restorant var akşam yemekleri için. Sabah kahvaltısı ve öğle yemekleri giriş kattan yiyebilirsin. Üç ve diğer yedinci kata kadar odalar bulunmakta sekizinci kat ise teras.
O sırada asansör ün kapısı açıldı. Elimdeki yürüş tasmasını Asil e takarak başını okşadım. Yere koyduğum zaman koşmaya başladı. Zar zorda olsa onu tutabildim. Arda ya bakıp gülümsedim. İyi birine benziyor. Birlikte biraz yürüdük. Kapının önüne gelince;
-İşte bu senin odan 28 numara hemen çaprazında bulunan 32 de benim odam.
-Herşey için çok teşekkür ederim Arda. Bide şey öğle yemeğini beraber yemek istermisin?
-Şey aslı-
-Önemli değil o zaman.
kartı takıp kapının önünde duran valizi içeri aldım ve odanın kapısını kapattım. Kabul biraz bozuldum. Hemde bayaaa. Niye bilmem ama bozuldum işte. Bu sırada çantamdan Asil in su kabını çıkarıp doldurmuştum. İki tane bölmesi olan bir odaydı. Bi yatak odası bi tanede mini bi mutfak vardı. Mutfakta derin dondurucu vardı içinde de bi kaç içecek. Mutfağın biraz ilerisinde balkon vardı. Yatak odasına doğru ilerledim. Burda da iki kişilik yatağı olan, yatağın başında bulunan iki çekmeceli bir komidinlik ve komidinliğin üzerinde ise lamba vardı yatağın tam karşısında ise bi makyaj aynalığı vardı. Üzerindede bi beş tane felan krem vardı. Ben odayı incelerken Asil de balkondaydı. Üstümü değiştirmeye başladım. Mayomu giydim. Üzerine de bi tane pareo geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Vampir Kız! (Tamamlandı)
VampireElanur Kervankıran ❤ Gizemli bir kızın hikayesi, tuhaf bir anlatıcı, siyah rengin en çok yakıştığı kız.. ?Benim adım kumsal soyadımsa, soyadımı bilmiyorum neden mi annem ve babam kim bilmediğim için soyadımı da öğrenemedim ben şimdilik soyadımı si...