Amaç? Yok. Diye düşünürken yanlışlıkla sesli söyledim.
-Amacın ne Kuzey?
-Anlamadım.
-Şey eee niye odamdasın?
-Şu yüzden konuşmamız lazım.
-Peki. İstersen bi eşyalarımı yerleştiriyim.
-Tamam ben anlatıcaklarımı, diyceklerimi deyim sen o sırada yerleştirirsin işte.
-Offf tamam.
Dedim. Sonrada bavulumun fermarunu açıp kıyafetlerimi çıkardım. Yavaş yavaş katlamaya başladım. Kuzey elindeki telefonu bırakıp konuşmaya başladı.
-Arda.
-Ne ne oldu iyi mi?
-Hayır o insan biliyorsun değil mi?
-Evet. Ne yani değil mi?
-Evet insan ve şey.
-Ne?
-Acaba siz...
Siz çıkıyo yada sevgilimisiniz?
-Off zaten yorgunum bide Ardadır zarttır zurttur konuşmak istemiyorum.
-Ama neyse.
Uzun bi sessizlik ile eşyalarım yerlerindeydi. Işık hızında halletmiştim. Bavulumuda alıp odamın penceresinin önüne koydum. Kuzey e doğru baktım. Kuzey:
-Ceydayla bi geçmişin mi var?
Dedi.
-Hayır. Neden sordun?
Dedim.
-Kıza çok kötü davrandında. Oysa o seni çok merak etmişti ve tanışmak için can atıyoduda.
-Ne yani melek gibi mi davrancaktım. Anlamıyomusunuz ben buyum kibar değilim zamana bırakırım arkadaşlığımı ama ilerleyen zamanlardada hala kıza karşı terssem bilki o kızı sevmemişimdir. Bide Can.
-Ne olmuş? Tatlı felan mı?
-Hemde çok.
Dememle ayağa kalkıp beni duvara itekledi ilk defa gözleri sarı olmuştu iki elinide duvara koydu. Ellerinin arkasındaydım ve nefesi çok sakin bi şekilde veriyordu.
-Can ı yakışıklımı yada tatlımı buluyorsun?
-Ya. Yani birazcık.
Dedim.
Sesim titreyerek çıkmıştı.
-O zaman bulma. O çocuk sana karşı bi şeyler hissediyor biliyorum. Galiba anladığım kadarıyla sende ona karşı boş değilsin.
Deyip duvara vurdu.
Birden kayboldu. Kaybolmasıyla içeri simsiyah giymiş Ada girdi. Kapıyı kapatıp bana boş boş bakmaya başladı.
-Ne?
-Asıl sana ne?
-Kızım iyi misin?
-Ne oldu? Kuzey çok sinirli görünüyordu. En son son akrabası öldüğünde bu kadar sinirli ve üzgündü. Şimdide aynı sinirli ve üzgün.
-Aslında bişey olmadı.
-Emin misin?
İkimizde yatağımın üstüne oturup bağdaş kurduk. Tüm olanları ve konuştuklarımızı anlattım. Ada:
-Yok canım gerçekten seni duvara yaslamış olamaz. Sen "Can tatlı çocuk"
diye düşündüğün için seni bildiğin kıskanmış.
-Saçmalama.
-Evet Kuzey çok kıskançtır. Da seni neden bu kadar kıskanmış onu bilemeyeceğim.
-Töbe töbe kızım manyakmısın?
-Sen Kuzey i seviyorsun. Kabul et. Zaten o seni baştan seviyordu.
-Ne?
-Yani seviyodu derken iyi bir kız olduğunu söyledi.
-Offf Ada artık gitsen.
-Kabul et.
-Git.
-Kumsal sen kabul edene kadar şurdan şuraya gitmem.
-Offf oldu mu ben Kuzeyi seviyorum.Ada gülümseyerek hiçbirşey demeden kapıya doğru yöneldi tam çıkacaktıki Kuzey Uzay ile içeri girdi. Onlar girer girmez Ada dışarı çıktı. Direk ayağı kalktım. Kuzey yanıma geldi, Uzay ise tam karşımızda duruyordu. Kuzey Gülerek:
-Demek biri bana aşık.
Dedi.
Sıçtım. Hemde iyi sıçtım. Uzay:
-Sana bişey demem gerek.
Dedi. Ve ekledi.
-BEN SENİ SEVİYORUM.
-N. Ne?
Kuzey:
-Duydun o beni seviyo. Belki bir şans verebilirim.
Dedi.
Uzay kızgın bir şekilde kapıyı sertçe çarptı. Kuzey direk bana bakarak sırıtmaya başladı.
-Beni sevmediğini biliyorum. Sırf Ada odandan çıksın diye dedin onuda biliyorum.
Dedi.
-Ee ee Uzay beni sevdiğini söyledi. Çocuğa belki bir şans verecektim.
-Ben yanında olduğum sürece öyle etrafındaki çocuklara çok bakmaki dayak yemesinler. Beni abin olarak gör.
-Allah Allah oğlum iyi misin? Sen benim neyimsinkide bana karışıyorsun.
-Bu gurupta Meriç=Adayı, Yamaç=Suyu, bende seni tarzında örneğim bir yere gittiğimizde korumamız gerekiyor. Ceyda da yeni geldi. O yüzden o da tüm erkeklerin kontrolünde.
-Diyorsun.
-Dedim değil olması gereken bu. Her neyse bu gün uyumaya hiç değilse kestirmeye dalmaya çalış. Çünkü yarın okul var.
-Offf yarın pazartesi doğru ya.
-Hadi biraz dinlen yarın sekizi kırk geçe çıkcaz.
-İyide ders dokuzda başlıyorsa ben 8:59 da uyansam tam dokuzda ordayım.
-Fakat.
-Ne
-Fakat olulda zor olmasın diye şimdiden insan olmaya çalışmalıyız.
Deyip odadan çıktı.
Yarın saat=8:34
Hiç mutlu değildim. Erken kalkmıştım ve okul var. Tek mutlu olduğum şey bizim okulun üniformasının olmaması. Direk ayağa kalkıp dolaba yöneldim. Okulda serbest giyinmek olsa da renk kuralı var. Etek yada pantolon mu giyiyoz mavi-lacivert olmak zorunda. Üzerimize olabildiğince kısa kollu giyinmeliyiz. Sıfır kollu olmasın diyorlar. Bu yüzden kısa kollu herhangi bir renkte ama olabildiğince siyah olucak bir tişört giydim. Üzerindede beyaz bi renkle yazı ve desen vardı. Altıma laciverte yakın bir rengi olan herkes gibi etek giydim. Mavi bir çanta ile kombinimi bitirdim. Gri saçlarımı açıp taradım ve hafif dalgalı bir fön çektim.Hemen aynanın karşısına geçip makyaja başladım. Her ne kadar yasak olsada fazla belli olmayan dudak parlatıcımı sürdüm sonra siyah bir aylaynır çektim. Azda rimel sürüp beyaz spor tabanı yerden biraz yüksek olan ayakkabımı giydim. Odamın kapısını açıp merdivenlere doğru yöneldim ki biriyle çarpıştım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Vampir Kız! (Tamamlandı)
VampireElanur Kervankıran ❤ Gizemli bir kızın hikayesi, tuhaf bir anlatıcı, siyah rengin en çok yakıştığı kız.. ?Benim adım kumsal soyadımsa, soyadımı bilmiyorum neden mi annem ve babam kim bilmediğim için soyadımı da öğrenemedim ben şimdilik soyadımı si...