5.Bölüm=İnanmamak.

819 55 9
                                    

-Neden?
Kızıl saçlı bir kız vardı. Yanıma kadar yaklaştı.
-Burda gördüğün herkes ölür diyoruz. Bu yetmiyomu.
Su ilerden yanımıza gelip:
-Yeter Ada. Kusura bakma Kumsal.
Kuzey bağırdı:
-Su o seninde kankan hatırlatırım. Yapmayın anlatsak anlar.
-Hepiniz susınnnn.
Diye bağırdım. Uzay:
-Bunun bi açıklaması yok. Bi sırrımızın bile olduğunu öğrenmemeliydin. Ne de bizimle arkadaş olmalıydın. Bak Kumsal hiç düşündün mü?
Müdürün odasına girecekken Kuzey hiçbir yerde yoktu fakat bir anda yan tarafında belirdi ve korkuttu seni. Peki nasıl nasıl yaptı bunu tek bu mu çatıda onu görmen doğru o çatıdaydı. Ogün orda seni izliyordu. Yada sen daha müdürün odasına girmeden nerden bildi senin okuldan gideceğini yada annen ve babanın olmadığını?. Kuzey çünkü bir vampir!
Dedi.
Şok olmuştum. Birinin beni rüyadan kaldırmasını bekliyordum fakat öyle bir şey olmadı kimse beni rüyadan kaldırmıyor du Kuzey Kuzey o Kuzeydi. Vampir olmazdı. Ki bende öyleydim. Belliki haberleri yoktu.

Kızıl saçlı kız:
-Merhaba bende senin gibi siyah giyinmeyi seviyorum. Adım, Ada ben vampir felan değilim. Ben ben, ben.
-Avuçlarını gösterrr!
Kızın avuçlarına baktığımda yıldız deseni vardı.
-Bu ne demek?
-Bu demek.
İllerini ileri götürdü ve ağacı dondurdu diğer elini uzattığında ise ağaç alev aldı. ağacı durdurduğunda ise ağaç artık yoktu. kül olmuştu.

Uzay:
Ben de vampirim. Soru sorma.

Su:
-Canım kankam sana daha önce söylemediğim için kusura bakma ben ise geleceği görebiliyor ve hala üzerinde çalışıyorum şey uçabiliyorum.

Üç Kardeşler:
Berfin:
-Biz üçümüz kardeşiz ve senin gibi annemi ve babamız yok.
Dedi.
-Nedense aklıma bencil biri geldi.
Uzay:
-şey. Neyse yaa.
Berfin:
-Her neyse bizim bi yeteneğimiz var.
Ada:
-Olmasa zaten bu gurupta olamazdın.
Dedi.
Berfin:
-Yeter ama sözümü kesmeyin lütfen.
Ve ekledi.
-Bu yetenek doğduğumuzdan beri var. Senle dövüştükten sonra geri eski halimize dönmek öyle makyajla felan olmadı. Biz yenilenebiliyoruz.
Sena:
-Evet öyle işte.
Hiç bir şey demiyor ve dinliyordum. Şaşırmıştım. Nasıl ya nasıl hep kendimi tek sanıyordum. Fakat tek değilmişim.

Sarışın mavi gözlü bir kız:
-Ben İrem. Uzay ın kuzeniyim. Ben de vampirim.
Dedi.

İki erkek vardı. Bunlar Uzay ın tam arkasında duruyorlardı. Bunlar ayrıca Kuzey inde arkadaşlarıydı.

Biri:
-Ben Meriç. Sizin okuldanım ama daha önce beni görmemiş olabilirsin. Her neyse bu da benden beş yaş küçük kardeşim.
Dedi. Yanındaki çocuk:

-Merhaba ben Yamaç. Maalesef Meriç benim abim.
Dedi.
İlerde bi kız daha vardı."Pelin" evet o da bu gurubun içindeymiş. Aslında doğruyu söylemek gerekirse ben hep o kızdan şüphelenmiştim. Çak garip ve yalnızdı.

Pelin:
-Zaten senle tanışıyorduk. Benimde aynı ada gibi bi yeteneğim var. Fakat ben avuçlarımdan ateş ve buz değilde ateş ve su çıkarıyorum. Yani biz kısaca Adayla büyücü gibi bir şeyiz.
Dedi.
Ayağa kalktım ve:
-O zaman sıra bende.
Dedim. Hepsi ağzı açık Bana bakıyorlardı şaşırmışlardı.dedimki;
- Ben bir vampirim aynı Uzay ve Kuzey gibi.
Susamıştım. Dişlerimi uzamasın diye zor tutuyordum.Gözlerimide. serbest bıraktım ve dişlerim uzadı gözlerimde kıpkırmızı oldu. Kuzey:
-Çok iyi. Bide hani Uzay ve Kuzey gibi dedin ya arada, aramızda çok fark var.
-Neki.
Uzay Kuzey e yaklaştı burnuna kadar girdi sonra yumruk attı Kuzey ileriye doğru sitenin duvarına sırt üstü çarptı uzay o kadar hızlı iteklemişti ki sitenin duvarı kırılmıştı. Kuzey ayağa kalktı .O sırada ara ya Meriç ve Yamaç girdi. Kuzey i durdurdular Kuzyin yanına doğru gittim:
-Tamam ne şimdi bu? Aranızdaki fark ne? deyince birbirinize girdiniz?
-Aramızdaki fark Uzay insanları öldürerek besleniyor Ben ise hayvan kanıyla .Bu yüzden biz birbirimize düşman olduk çünkü yasalar bunu gerektiriyor .Ben ona çoğu defa insan kanı içmemesi söylemiştim fakat dinlemedi. Biz iyi iki arkadaştık ama o insan kanı içmeye başladığı zaman işler değişti şimdi düşman olmak zorundayız.
-Peki ben hanginizin tarafında olacağım?
-Ne ile besleniyorsun?
-Hayvanlarla ve kanlarıyla.
-İşte bir ara uzayda sen ve ben gibiydi insan kanıyla değil de hayvanlar ve kanlarıyla besleniyordu. Ama bir gün insan kanı içti ve geri duramadı bundan sonra hayvan kanı değil insan kanı içmeye başladı.
-Bu durumda ben senin tarafında oluyorum peki Uzayla hiç konuşmayacakmıyım?
-Konuşabilirsin ama onunla dışarı çıkamaz arkadaş olamaz sadece bir yerde gördüğün zaman iki selam verip geçmek zorundasın.
-Peki.
Kuzey:
-Duyduk mu? O da benden benim gibi. Haberiniz olsun dedi.
Sonra beni arabaya bindirdi. Arkaya da Meriç ile Yamaç ve Su bindi.
-Diğerleri?
Ada:
-Onlar bizden değiller.
-Pelinde mi? O Su yun yakın arkadaşı
-Evet maalesef.
Kuzey e baktım. Kuzey:
-Bi şey deme sakın.
Cevap vermedim.
1 Saat Sonra:
Ada:
-Bu ne yavaştı.
Su:
-Harbinden Kuzey çok yavaş sürdün.
Kuzey:
-Sesinizi kesin ve inin ben sonra gelirim.
Meriç:
-Görüşürüz.
Kuzey arabaya bindi. Bana baktı ve bi açıklama istediğimi anlayınca biraz ilerledi ve arabayı bi parkın önünde durdurdu:
-İn
Cevap vermeyip indim...

Vote atanlara şimdiden çok teşekkür ederim.


Okuldaki Vampir Kız! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin