Havuz topunu birbirimize atmaya başladık.
15 Dk Sonra:
Havuzdan çıkıp kurulandım. Elbisemi geri giydim. Vidan da çıkmıştı. Kucağındada Asil vardı. Yorgun, hemen uyumak istiyomuş gibi görünüyordu. Vildan da kurulanıp deniz elbisesini giydi. Sonra bana bakarak:
-Kumsal!
-Hıh?
-Şey benim hayatımda daha önce hiç vampir, büyücü, yaralarını onarabilen yada kurda dönüşebilen birini tanımadım. Ama senin arkadaşların onlar. Bu gün eve dönsekte beni onlarla tanıştırsan.
-Ben bilmiyorum.
-Ne yani beni istemezler mi?
-Şaçmalama beni kabul ettilerse seni hayli hayli kabul ederler.
-EE sıkıntı? Erken dönsek olmaz mı?
-Olmaz.
-Hadi ama.
-Olmaz Vildan. Bu gün üçüncü günüm iki gün daha tatil zamanım var ve okula dönmek gibi bi niyetim yokkk.
-İyi tamam.
-Offf peki. Ben çıkışlarımızı yaptıyım. Sende toparlan.
-Çok teşekkür ederim. Zaten iki dk ya benimkini bir dkyada seninki hallederim.
-İyi tamam.
O şezlongtaki havludur çantadır felan toplarken bende danışmaya doğru yöneldim.
-Pardon bi şey isteyebilirmiyim?
-Tabi buyrun.
-Benim bi arkadaşım varda Vildan İclal. Kaydını aldırmak istiyor. Bende aldırmak istiyorum. Bi işimiz çıktıda.
-Pekala sizin adınız?
-Kumsal. Kumsal Yıldız.
10 dk sonra:
Vildan bana doğru geliyordu. Kucağında uyuyan Asil i bekleme yerindeki koltuğa bıraktı. İki valizi de koltuğun yanına bıraktı. Danışmana gelerek:
-Bizim acil çıkmamız lazım.
-Tamam efendim. Siz bize beş günlüğüne para verdiniz fakat üç gün kaldınız. Bu yüzden paranızdan iki günü kesimem lazım.
Bize iki kağıt uzatarak:
-Kumsal hanım siz şurayı. Vildan hanim da sizde lütfen şurayı imzalarmısınız?
-Tabiki.
-Tamam.
Kağıtları alıp imzaladık. Herşeyimiz tamamdı. Paramızın üstünü alıp dışarı çıktım. Bi iki dk sonra iki bavul ve Asil ile gelen Vidan ı görünce bavulumu aldım. Kucağındanda Asil i alıp sırt çantamdan yürüyüş ipini çıkardım. Asil e taktım. Vildan üstüne daha düzgün bişey giyinmiBenim Bizimkiler le tanışacağı için biraz resmi giyinmişti. Saçını açmış, kolları omuzlarına düşük siyah beyaz kareli tişört, siyah mini bi etek, yeşil püsküllü küpesi, yeşil kemeri ve yeşil ayakkabılarıyla yeşil e yoğunluk vermişti.Hafif rimel, hafif kırmızı ruj ve parlatıcı ile çok şirin olmuştu. Benim üstümde ise hala aynı elbise ve ayakkabı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Vampir Kız! (Tamamlandı)
VampireElanur Kervankıran ❤ Gizemli bir kızın hikayesi, tuhaf bir anlatıcı, siyah rengin en çok yakıştığı kız.. ?Benim adım kumsal soyadımsa, soyadımı bilmiyorum neden mi annem ve babam kim bilmediğim için soyadımı da öğrenemedim ben şimdilik soyadımı si...