Kapitola 2. Korály

21 6 2
                                    

Asi po 30-ti minutách Andy domluvila. Všichni na ni udiveně zírali. ,,Dostalo se to na Zem?" zeptal se Phillip. ,,Ne." odpověděla Andy ,,Nějaké další otázky?"
Nikdo další se nehlásil. Do třídy vešla učitelka ,,Máte přestávku" řekla ,,už zvonilo."
Žáci dál seděli a po chvíli začali tleskat. Pak se zvedli a šli domů, protože měli poslední hodinu. Učitelka došla k Andy a zeptala se ,,Jak jste to udělala? Tuhle třídu ještě nikdo neudržel takhle dlouho v klidu."
,,Jen jsem jim řekla to, co je zajímalo." odpověděla Andy a odešla.

____

,,Podle mě lhala." řekl venku Eliot. ,,Podle mě ne." odpověděla Elis.
,,Nelhala." ozval se Phillip ,,Jinak by to nebylo v těch novinách."
Na to ostatní neměli žádný argument.

O 15 minut později.

Phillip přišel domů, v obýváku pozdravil rodiče a šel do svého a bratrova pokoje. ,,Zapaříme něco?" zeptal se ho, hodil svoji tašku na zem, sedl si a zapl svůj počítač. ,,Ne, musím se učit." řekl jeho 19-ti letý bratr, který se učil na přijímačky na vysokou školu. Phillip si jen povzdechl.
,,Fakt ne?" zeptal se po chvíli znova. Andrew se na něj podíval, usmál se a přidal se k němu.

Velký korálový útes, Austrálie.

Ochránci přírody se potápěli ke korálům, aby je mohli zkontrolovat. Jeden se zarazil ,,Šéfe? Pojďte sem." řekl přes vysílačku. Druhý potápěč k němu připlaval a podíval se na korály. Původně pestrobarevný útes byl najednou celý oranžový.

Země: 50 let poté [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat