Kapitola 22. Královna

13 5 0
                                    

,,Třeba odjeli do Washingtonu." řekla Emilly.
,,Doufám." odpověděl Andrew a přešel přes bitevní pole. Vrátil se k Emilly. ,,Je uvnitř nějaký auto nebo něco takovýho?" zeptal se jí.
,,Myslím, že ano." odpověděla.

,,Musíme je najít. Pak budeme moct do toho Washingtonu." řekl a vešel do bunkru. Amy s Emilly ho následovaly. Prošli několik místností, ale nikde nic nenašli.
,,Stát." řekl Andrew a zastavil se. Něco zaslechl. Podivný zvuk. Pomalu našlapoval a potichu pokračoval chodbou dál. Pak se zastavil.
,,Co to sakra?" zeptal se sám sebe. Na stěnách byli slabé, oranžové pruhy. Pomalu pokračovali dál. Stěny byli čím dál tím víc oranžové. Pak Andrew ten zvuk zaslechl znovu.

,,Já se bojím." řekla Amy a objala svoji sestru. Emilly ji začala utěšovat.
,,Počkejte tady." řekl Andrew a dál pokračoval sám. Otevřel dveře po své levé straně. Nic. Pravá strana taky nic. Šel dál. Pomalu otevřel další dveře.
,,No do hajzlu." ulevil si. Uvnitř byla spousta emzáků. Černých i oranžových. Všichni klečeli a modlili se k nějaké velké, čtyřnohé věci uprostřed.
Ta věc měla dlouhé, tlusté tělo že kterého vycházelo asi čtrnáct bodáku. Na vrchu to mělo jakousi hlavu. Vypadala jako dračí lebka. Pak se ta věc pohla a otevřela oči. Andrew se lekl. Pak v místnosti něco zašumělo a všichni emzáci se podívali na Andrewa. Ten rychle vstal a pronásledován začal utíkat.

,,Pryč!!" křičel. Emilly se na něj podívala. Okamžitě vyskočila na nohy, popadla Amy a utíkali chodbou pryč.
,,Sem!" zakřičela Emilly. Andrew k nim doběhl do jedněch z postranních místností. Uvnitř bylo jedno auto.
,,Amy! Vidíš támhle ten čudlík? Běž ho zmáčknout, otevře ty vrata. Emilly nastartuj!" rozkázal Andrew a držel dveře, aby se nikdo nedostal dovnitř. Dveře se otevírali.
,,Pojď! Rychle!" zakřičela Emilly.

Andrew bodl do jednoho emzáka a rozběhl se k autu.
,,Jeď!!" křičel.
Emilly se pomalu rozjela. Andrew, zrychlený svím oblekem, doběhl k otevřeným dveřím spolujezdce a naskočil do auta.
,,Dupni na to." řekl udýchaně a Emilly vyjela co nejrychleji to šlo do Washingtonu.

Použitá píseň - AC/DC - Highway to hell

Země: 50 let poté [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat