O týden později.
Sayreville, New Jersey, USA.
,,Po zničení většiny populace Austrálie většina států světa zavřela své hranice. Některé z hranic hlídají vojenské síly a nějaké státy zrušili všechny lety letadel a plavby lodí. Ve výjimečných případech, např. Argentina nebo Španělsko, znemožnili občanům vycestovat ze státu a zakázali jakýkoliv příchod někoho s cizím občanstvím. Většina armád světa byly zmobilizované a ve stavu pohotovosti. Je pravděpodobné, že se Nepřítel nějakým způsobem dostane přes moře, tvrdí vědkyně Andy Violet, která měla před 50-ti lety čest s touhle mimozemskou inteligencí. Americká vláda obnovila branou povinnost. Všichni muži starší 18-ti let musí nastoupit na vojnu. Teď už rozhovor s Andy Violet..."Po informaci o obnovené brané povinnosti Andrew přestal televizi vnímat. Jeho bratr promluvil jako první ,,Kurva." všichni se na něj podívali. Máma vstala a odešla do ložnice. Za ní následoval táta.
O den později.
Phillip přišel po škole domů.
,,Brácha, přišel ti dopis." řekl a podal Andrewovi obálku.,,Kvůli nedávným událostem v Austrálii americká vláda obnovila branou povinnost. Očekáváme váš nástup na vojenskou službu příští týden v pondělí na nejbližší vojenskou základnu.
S pozdravem generál Patton."
,,Co v něm je?" zeptala se jejich máma, která i s tátem přišla do pokoje obou bratrů.
,,Informace k nástupu na vojnu." řekl sklesle Andrew. Máma k němu přišla a objala ho. Jak ho pustila, Andrew odešel z pokoje ,,Kam jdeš?" zeptal se jeho táta.
,,Za Emilly." řekl a odešel.
Před domem nasedl na svoji motorku a odjel.O 30 minut později.
Andrew slezl z motorky a šel k domu své přítelkyně. Zazvonil a počkal. Otevřel mu jeho táta.
,,Dobrý den, je Emilly doma?" zeptal se.
,,Jo. Pojď dál."
Andrew vešel dovnitř, vyzul si boty a otevřel dveře do kuchyně. Tam pozdravil Emillynu matku a desetiletou dceru.
,,Jedeme?" řekla nedočkavě.
,,Jasně, jedeme." odpověděla jí máma ,,Je nahoře." dodala. Andrew vyšel schody a zamířil do jejího pokoje. Zaklepal na dveře a vstoupil. Emilly seděla na posteli. Jak ho uviděla radostně vyskočila a doběhla k němu. Andrew ji objal a políbil.
,,Stalo se něco?" zeptala se ho.
Andrew jí potichu dal dopis. Ona si ho vzala a přečetla. Pak se na něj podívala a se slzami v očích ho objala.
,,To bude dobrý." řekla.
,,Já vím. Však se nemůže nic stát ne?" řekl a usmál se na ni, jak se se snažil ulehčit situaci. Moc to nepomohlo.
,,Kam jeli tvoji rodiče?" zeptal se po chvíli.
,,Na oslavu." odpověděla a sedla si zpět na svoji postel. Andrew si sedl vedle ní.
,,Za týden a dva roky mě máš zpátky." řekl ,,Miluju tě Emilly." pak ji začal líbat.Použitá píseň - Metallica - The Unforgiven
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Ciencia FicciónPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.