10 kilometrů před Sayreville, New Jersey, USA. 10:35.
Vojáci z Fort Knox leželi nebo klečeli za na rychlo postavenou f barikádou. Byla dlouhá asi 50 metrů. Uprostřed a na krajích byla kulometná hnízda. Asi jeden kilometr za barikádou byly umístěny věže pro snipery. K barikádě přiběhl od Filadelfie James. ,,Hotovo pane!" řekl ,,Jsou asi půl hodiny cesty odtud. V půli jsem umístil ty mini a bomby."
,,Dobrá práce. Zařaď se." řekl generál a James si lehl vedle Andrewa. Byl klid. Slunce se schovalo za bouřkové mraky.
,,Bojí se." řekl Andrew.
,,Jo. To mi všichni." odpověděl James.
,,Takhle je nezastavíme." začalo pršet. James pohlédl na Andrewa ,,Tak je běž povzbudit."
Andrew se na něj podíval s povytaženým obočím. ,,No dělej, když máš tolik odvahy."
Andrew jen zakroutil hlavou. Bál se. Stejně jako ostatní. Poslechl Jamese. Sebral veškerý odvahu, která mu zbyla a zvedl se ze země. Stoupl si na barikádu a začal.,,Vojáci! Poslouchejte mě!" všichni se na něj udiveně podívali ,,Vidím, že máte strach. Stejně jako já, stejně jako všichni na Zemi!" vojáci ho začali sledovat s poslouchat ,,Seberte svoji odvahu! Bojujte! Všichni víme, že jednou přijde den, kdy naše odvaha selže. Kdy zradíme své přátele a zpřetrháme všechny spojenectví! Ale dnes to nebude!" vojáci hltali každé jeho slovo.
,,Lloyde zalehni zpátky!" rozkázal generál. Andrew na něj pohlédl a pokračoval ,,Dnes budeme bojovat! Za naši Zemi, za naše rodiny! Za naše životy! A žádní oranžový vetřelci nám nic z toho nevezmou! Bojujte za to, na čem vám záleží! My jsme muži ze Země a dnes zvítězíme!"
Všichni vojáci zvedli zbraně nad hlavy a začali jásat. Andrew zaslechl výbuch a otočil se. Všichni utichli, jak nastražené výbušniny vybuchli. Andrew se vrátil zpět na své místo.
,,Dobrá práce." řekl James a poplácal ho po zádech.
Asi po deseti minutách emzáci dorazili. Snipeři začali střílet jako první. Pak palbu spustili kulometná hnízda. A pak ten zbytek. Bylo jich asi pět tisíc. Začal obrovský chaos. Vojáci křičeli bolestí jak je zasahovali úlomky. Emzáci vydávali podivné zvuky, když je zasáhli lidské kulky. Jejich pohyb se zastavil. Jen stáli a stříleli. Vojáci se průběžně kryli a pálili nazpět. Všude byla spousta krve. Mrtvá těla vojáků probodaná úlomky. Tady ležel voják s úlomkem v krku, opodál jiný, který jich v sobě měl snad milion. Masakr.
Pak to přišlo. Peklo na zemi. Těsně před barikádou se najednou zjevili jiní emzáci. Okamžitě se vrhli na vojáky. Začali je zabíjet svými bodáky. Někteří vojáci se bezúspěšně snažili bránit nožem. ,,Zpátky! Stáhněte se k Sayreville!" rozkázal generál. Na Andrewa skočil jeden emzák. Ten na poslední chvíli uskočil stranou s stál přímo naproti němu. Za pouzdra vytáhl nůž. Emzák na něj skočil a nůž odletěl stranou. Andrew se bránil jen rukama. Podobně na tom byl i James vedle něj. Pak se ozvali dva rychlé výstřeli. Emzáci padali na zem a k nim přiběhl Luis a Henrik. ,,Dělejte!" vykřikli. Oba se začali zvedat a běželi k městu. Těsně za sebou měli skupiny pěti emzáků. Blížili se ke sniperským pozicím. Emzáci je dohánělo. Ozval se výstřel. A druhý. Třetí.
Luis se podíval na jednu z věží a zahlédl tam ležícího Harryho, který je kryl. Mávl na něj ať sleze dolů. Ten zakřičel ,,Pojďte nahoru! Do města to nestihnete!" stěží ho slyšeli. Poslední dva pronásledovatelé padli k zemi. Všichni čtyři vylezli na věž.
,,Lehněte. Ani se nehněte." zašeptal Harry a všichni ho poslechli. Armáda zbylých asi čtyř tisíc emzáků se prohnala směrem k Sayreville.
,,Co budeme dělat?" zeptal se Henrik. To už ale Andrew lezl dolů ,,Dělejte!" zakřičel. Všichni se na něj podívali a následovali ho.O 25 minut později.
Doběhli k městu. V hlavní ulici asi 500 metrů za vstupem do města vyrostla nová, menší barikáda, kterou hájilo asi 40 zbylých vojáků. ,,Rychle, jdeme." řekl Andrew a znova se rozběhl. Emzáci se k blokádě blížili. Všech pět se schovala za nejbližší dům.
Andrew vykoukl. ,,Hele. Támhle ten je nejspíš jejich velitel." řekl. Ostatní se podívali a přikývli.
,,Co chceš dělat?" zeptal se Luis.
,,Harry? Vidíš támhle ten kostel?" zeptal se Andrew. Harry přikývl.
,,Doběhneš tam a odstřelíš ho."Harry se na něj nechápavě podíval ,,Uvidí mě."
Andrew zavrtěl hlavou ,,Neuvidí. Krejeme tě. Pojďte!" rozkázal a vběhl do ulice.
,,Tak pojďte vy sračky!" zakřičel.
Emzáci se otočili a palba ustala.
,,Jo! Vy! Co teď? Jste obklíčení!" zakřičel pro změnu Luis.
,,Teď vás rozsekáme!" řekl Henrik a připravil svůj kulomet.
,,Vy nám neuděláte vůbec nic." řekl temným hlasem jejich velitel ,,I kdyby ste teď náhodou vyhráli tak naše královna vás zabije.",,Vaše královna? Myslíš tu hnusnou, starou a seschlou krávu? I kdybych měl být poslední člověk na světě tak přísahám bohu, že ji zabiju!!" zaprovokoval James.
To už emzáci nevydrželi a rozběhli se na čtyři nově příchozí. Ti po nich začali pálit. Už byli skoro u nich. Pak se ozval jeden pronikavý výstřel. Jiný než ty ostatní. Přiletěl hlavou velitele emzáků. Ten padl k zemi a všichni ostatní se pozastavili. Pak se rozpadli na prach.Použitá píseň - Hammerfall - Last man standing
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.