O týden později.
Druhý den ráno nikomu nebylo blbě. Den začal stejně, jako před tím. Nástup, kliky, překážková dráha a oběd. Po obědě ovšem nebyla střelba. Seržant všech pět odvedl do velké tělocvičny. Byli tam sami. ,,Co budeme dělat?" zeptal se Luis.
,,Teď mi ukážete, jak se umíte rvát." řekl seržant ,,Jeden po druhým proti mě."
První šel James. Připravil se a souboj začal. Seržant klidně stál a James začal útočit. Snažil se mu udeřit pěstí na hlavu, ale seržant všechny jeho údery vykryl. Pak zaútočil. Seržant zahájil sled rychlých úderu. James je stěží kryl. Pak přišel jeden nečekaný úder na břicho. James se prohl a seržant mu dal přímý úder do obličeje. Pak chvíli nehybně ležel na zemi pak se zvedl a odešel pryč. Pak šel na řadu Henrik a po něm Luis. Oba dva zápasy probíhali více méně stejně. Další šel Harry.
Ze začátku jen stál a první útočil seržant. Harry kryl jeho údery, pak se sklonil, uhl stranou a rychle bouchl seržanta do žeber. Ten se naštvaně otočil a kopl Harryho do břicha. Ten o krok ustoupil, vyhl se dalšímu úderu a znovu seržanta udeřil do žeber.
,,Pojď Harry!" zakřičel Andrew.
Seržant se bleskově otočil a bouchl Harryho prudce do břicha a pak mu podkopl nohy. Harry se po chvíli zvedl a potichu řekl ,,Rozsekej ho Andrew."
Stoupl si proti seržantovi. Ten hned vyrazil do útoku. Andrew mu uhýbal. Pak se pod jedním úderem sklonil, udělal krok dopředu a přiblížil se k seržantovi co nejblíž. Chytil ho za triko a ve velkém oblouku táhl pravou nohou po zemi. Seržant tak tak utekl a zavrávoral. Pak se opět vrhl do útoku. Kopl po Andrewovi. Ten se ke kopu otočil břichem, chytil mu tu nohu, přisunul se k seržantovi, chytil ho za límec trika a podkopl mu druhou nohu. Seržant spadl na záda. Vytrhl nohu a kopl Andrewa do hrudníku. Ten padl dozadu a udělal kotrmelec aby se zvedl. Zase stáli proti sobě. Seržant se vrhl na Andrewa, jako by ho chtěl obejmout. Mezi tím si Andrew klekl na jedno koleno a natáhl se dopředu. Tím se vyhl seržantově útoku. Pak klekl i na druhé koleno, chytil seržanta za paty a prudce s nimi trhl dopředu. Seržant tvrdě dopadl na záda a zalalal po dechu. Bylo po boji. Andrew se zvedl a zamířil k ostatním. Vedle zbytku čety stál generál základny.
,,Dobrá práce Andrew." řekl ,,Všichni pojďte za mnou, seržante máte volno." všech pět následovalo generála do jeho kanceláře.Použitá píseň - Aerosmith - Dream on
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.