Fort Knox, Kentucky, USA. 5:00.
Zazvonil budík a hoši se vzbudili.
,,Kurva mě je zle." řekl Henrik.
,,Já ti říkal, ať tak nechlastáš." odpověděl mu James a ostatní se začali smát.
,,Kde je záchod?" zeptal se. Andrew k němu ukázal a Henrik se tam okamžitě rozběhl. Všichni jen slyšeli, jak zvrací. Andrew kopl do dveří, aby je zavřel a pak se všichni začali smát. Henrik po chvíli vyšel z koupelny. ,,Co čumíte?" zeptal se.
Andrew se začal smát ,,Ty seš sracka!" ostatní se k němu přidali.
,,Držte huby." řekl a šel si ještě lehnout.O hodinou později.
Všech pět stálo na cvičišti před seržantem. ,,Tak na rozehřátí si všichni dejte sto kliků. A pohněte!" rozkázal. Všichni okamžitě lehli na zem a začali klilovat. První byl hotovej Andrew. Zvedl se ze země a chvíli stál. Pak si kelkl k Henrikovi a řekl ,,Pořádně ty sráči." Henrik se na něj podíval vražedným pohledem a Andrew se jen zasmál.
,,Lloyde do pozoru!" zakřičel seržant. Andrew si stoupl. Po chvíli měli všichni hotovo. Pak přešli k překážkové dráze. ,,Jeden po druhém, jděte." řekl. První šel Harrym vyběhl. Podlezl pod ostnatým drátem a přelezl asi tří metrovou zeď. Potom se rozběhl a skákal přes překážky. O poslední zakopl a rozplácl se do bahna, které bylo před ním. Všichni se mu hned začali smát. ,,Klid!!" zakřičel seržant ,,Lloyde teď ty." Andrew protočil očima a přešel k dráze. ,,Co to bylo!? Dalších sto kliků!"
Andrew se na něj podíval a začal klilovat. Seržant k němu přišel, dal mu nohu na záda a zatlačil. Andrew napl všechny svoje síly a dál kliloval. Ostatní jen stáli opodál a sledovali to. ,,Kretén." řekl James.
,,Říkal si něco??" zeptal se seržant.
,,Ne." odpověděl.Andrew se chtěl zvednout ze země, ale seržant ho přitlačil nohou k zemi. Sehl se k němu a řekl ,,Ještě jednou protočíš těma očima a čeká tě něco mnohem horšího sráči."
Pak se zvedl a šel na dráhu. Během dvou minut ji proběhl a na konci se seržantovi ironicky poklonil. Ten hi naštěstí neviděl.12:00
Seděli v jídelně a obědvali. ,,To je ale kretén ten seržant co?" řekl Harry.
,,To mi povídej." řekl Andrew ,,Ale já na něj seru."
,,Kdyby tady aspoň bylo pořádný jídlo." postěžoval si James. Henrik se jídla ani nedotkl. Luis se rozhlížel po jídelně a pak řekl ,,Nejsou tady žádný ženský."
Všichni se mu jen smáli a on se na ně nechápavě podíval.13:30
,,Střelba. Nejdůležitější část vašeho výcviku." řekl seržant a začal vysvětlovat, jak zacházet se zbraněmi.
Andrew vzal jednu z útočných automatických pušek, nabil ji, natáhl a zamířil na terč. Začal střílet. Trefoval se celkem dobře na nováčka. Pak se podíval na Harryho vedle sebe, který zkoušel odstřelovačku. Nabil ji, natáhl a vystřelil. Andrew se zasmál. Harry zbraň nedržel dost pevně a zpětný ráz zbraně mu dal do zubů.
,,Nesměj se mi a pojď si to zkusit."
Andrew si od něj vzal pušku a vystřelil. Více méně ji udržel, i když sebou taky škubl. Pak ji vrátil Harrymu. Přišel k němu James a řekl ,,Takhle to půjde celej týden."Použitá píseň - Nirvana - Smells like teen Spirit
Ten pocit, když Počátek touhle dobou už pomalu končil s tady ještě v podstatě nejsem ani na začátku :D
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.