Tým vědců vešel do laboratoře. V malé nádobě s vodou měli jeden z korálů.
,,Co s tím?" zeptal se jeden z vědců.
,,Provedeme základní testy." řekl jejich šéf. Vyndal korál z nádoby.
,,Tak jdeme na to." řekl a začali testy.O dvě hodiny později.
,,Tady máte ty výsledky." řekla asistentka, která vešla do laborky a předala výsledky vedoucímu. Ten si je prohlédl a s úžasem řekl ,,Cože??"
,,Co se děje?" zeptal se jeden z asistentů. ,,Podle těch výsledků to není korál.",,A co?"
,,To netuším. Musíme provést další testy."
Přešel ke korálu, vzal ho a dal ho do zařízení pro testování tvrdosti.
,,Je to extrémně tvrdý. Ale přitom pružný a ohebný."
Korál se dal bez problémů ohnout, otočit a cokoliv jinýho. Ale nikdy nepraskl ani se nezlomil. Vzal korál k jinému přístroji. Pustil do něj elektrický proud. ,,Na co přesně se to díváme?" zeptal se jeden asistent.
,,Na samovolnou regeneraci."
Najednou měl v přístroji korály dva. Vzal ten menší a přešel s ním do oddělené místnosti pro testování výbušnosti. Vyšel z místnosti, stoupl si k prosklené stěně z tvrzeného, neprůstřelného skla a zapl zažehávací zařízení. Korál okamžitě vybuchl. Prorazil tvrzené sklo a tlaková vlna zničila celou laborku. Tým vědců se z těší a s pískáním v uších zvedl ze země. ,,Co to do hajzlu je?" zeptal se jeden z nich._____
Sayreville, New Jersey, USA
,,Dělej Andrew přidej!!" zakřičel Phillip.
,,Nekecej a hoď tam ten boost." odpověděl. Phillip zmáčkl mezerník a na poslední chvíli předjel vedoucího závodníka a projel cílem první. Phillip vyskočil ze židle a zaradoval se.
,,Rank Up." řekl. Z vedlejšího pokoje zaslechl zprávy v televizi.
,,A teď novinky z Austrálie. Včera na Velkém korálovém útesu byl učiněn podivný objev. Ochránci přírody místo pestrobarevných korálů našli oranžové korály."
Phillip se zvedl a nahlédl do obýváku.
,,Vzorky těchto podivných korálů okamžitě Australským vědcům v Sydney. Ti na základě testu zjistili, že to v podstatě nejsou korály. Domnívají se, že je napadla nějaká nemoc. Vzniklá látka je vysoce výbušná a velice odolná. Má schopnost samovolně se regenerovat. Vědci nyní hledají lék na tuhle chorobu. Další zprávy jsou z druhé strany světa..."Phillip zíral na televizi. To není možný, pomyslel si, ne...to je jen nějaká nemoc.
,,Dělej Phillipe, jedem další závod." řekl Andrew a Phillip se k němu vrátil.
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.