O pět hodin později.
Přiletělo šest transportních vrtulníků. Přeživší vojáci do nich za stálého deště postupně nastoupili. Andrew se naposledy podíval na vzkaz od Emilly a oka nastoupil také.
Protiatomový kryt, New York, USA.
Emilly seděla smutně na zemi ve velkém bunkru. Všude okolo bylo plno lidí. Z karimatek a spacáků si udělali provizorní postele. Z kufrů zase stoly. Na protější stěně byla obrovská hologramová televize. Ta se po chvíli zapla.
Emilly zvedla hlavu a dívala se na ni, stejně jako všichni ostatní.,,Dobrý den občané spojených států Amerických. Máme pro vás skvělé novinky." v televizi byl hlavní velitel Newyorského bunkru ,,Bitva u Sayreville dopadla výborně. Vojáci z Fort Knox zvítězili. A to hlavně díky jedné četě nováčků. Henrik Front, Luis Miguel, James Phillips, Harry Mystic a Andrew Lloyd zaručili naše vítězství...."
Zprávy pokračovali, ovšem po zaznění Andrewova jména Emilly vše přestala vnímat. Vyskočila na nohy, smutek byl ten tam a na celou místnost bunkru vykřikla ,,On žije!! Andrew žije!"
Všichni se na ni podívali a on si sedla. Po chvíli zprávy skončili a lidé začali slavit Emilly opět vyskočila a začala jásat. Pak všechny okolo sebe začala objímat ,,On žije!" říkala všem.Washington D.C., Maryland, USA.
Hlavní město států bylo celé zničené. Bílý Dům už nebyl bílý. Ani to už nebyl dům. Ruina. To z něj zbylo. Šest vrtulníku přeletělo na okraj město, kde přistáli. Vojáci vystoupili a vešli do hlavního protiatomového bunkru. Byl velký. Uvnitř byla vojenská technika. Letadla, tanky, obrněná vozidla a další. Přeživší přešli přes vstupní halu do zadní části bunkru. Tam byli civilisté. Bylo jich minimálně deset tisíc. Ke skupině přišel nějaký voják. Podal si ruku s generálem z Fort Knox. Ten ukázal na Andrewa, Henrika, Jamese, Luise a Harryho.
,,Pojďte za mnou." řekl nový generál. Pětice se na sebe podívala, pak pokročili rameny a následovali generála. Ten došel ke dveřím s nápisem ,,Zasedací místnost". Zaklepal, otevřel dveře a vstoupil. Uvnitř byli dva muži.
Generál zasalutoval na pozdrav a četa ho napodobila.
,,Pánové, tohle je ministr obrany Alexandr McLaugh a prezident Spojených států Amerických Simon West. Pane prezidente, Pane ministře tohle je četa S5N356. Ti, co vyhráli bitvu u Sayreville."
Ministr promluvil ,,Posaďte se."
Okamžitě ho poslechli a sedli si ke kulatému stolu.
,,Slyšeli sme, za co ste se zasloužili. Patří vám náš dík." promluvil prezident.
Pak znovu promluvil ministr.
,,Tady s panem prezidentem a lanem generálem sme už probrali okolnosti. S vámi už chci jen slyšet ano, nebo ne. Za vaše zásluhy a díky vašim výsledkům při tréninku ve Fort Knox sme se rozhodli z vás udělat speciální jednotku. Naši vědci vyvinuli speciální zbroje. Zbroje, které jsou schopné vydržet v extrémních podmínkách. Teploty od -150 až +130°C. Jsou schopny vydržet atomový výbuch a zabrání veškeré radiaci aby se dostala do vašeho těla. Můžete s nimi i po neomezenou dobu plavat pod vodu. Obleky jsou vybaveny nočním a rentgenovým viděním. Před sebou na malém displeji uvidíte stav vašeho těla. Puls, tlak a další věci. Samozřejmě obsahuje spolehlivý komunikační systém. Tyhle obleky by byli vaše a vy by ste chodili na různé mise, které by nám pomohli vyhrát tuhle válku."Pět členů čety se na sebe podívalo. Pak všichni přikývli.
,,Dobře. Pojďte za mnou." řekl prezident a vstal od stolu. Ostatní ho následovali. Pomocí čipové karty otevřel dveře a vešli do místnosti s obleky. Byli lehce namodralé. Uprostřed hrudníku a na prsou měli žlutá pole, která sloužila jako světla. Helma byla zvláštního tvaru se dvěma tyrkysově modrýma sklama na oči.
,,To je nádhera." řekl Harry.,,A je vaše." odpověděl ministr.
,,Ta modrá barva je hlavně díky příměsi kobaltu." řekl nějaký ženský hlas ,,Zbytek je tajný." spoza obleků vyšla Andy.
,,Andy Violet." řekl Andrew.
Ta se na něj podívala a přikývla.
Generál, ministr a prezident si stoupli vedle ní.
,,Dámy a pánové, představuji vám speciální jednotku Ranger. Pojmenovaná podle mise, která před padesáti lety na Měsíci objevila tenhle mimozemský život.Tak a teď se to pořádně rozjede :D
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.