Protiatomový bunkr, New York, USA.
,,Prvně bych vám asi měl říct, že uvnitř jsou i nějací nový emzáci." řekl Andrew před vstupem do bunkru.
,,Ti černí, už sme měli tu čest." řekl Henrik a vstoupil dovnitř.
Ostatní šli za ním.
,,Je tu tma jak v prdeli." řekl Luis a rozsvítil světlo na obleku.
,,Zhasni to! Uvidí nás." okřikl ho Harry.
,,Takhle ale nic neuvidíme." odvětil.
,,Máme noční vidění." upozornil James.
Všech pět si aktivovalo helmy a zaplo na nich noční vidění. Prošli vstupní halou a pokračovali dál.
,,Rozdělíme se." řekl Andrew ,,Já s Jamesem půjdeme do prava. Vy tři do leva."
Nikdo neprotestoval a všichni se vidali svojí cestou. Stále byli ve spojení přes vysílačky.,,Otevírám dveře." řekl Luis a pomalu do nich strčil a skočil dovnitř. Obhlédl místnost. Pak dal ostatním signál a ti vstoupili.
Pomalu a ostražitě pokračovali dál ,,Stát!" zakřičel Luis.
,,Co je?" zeptal se Harry.
,,Pohyb na dvanácté hodině." řekl. Všichni zbystřeli.
,,Nic nevidím." řekl Henrik.
,,Asi se mi to zdálo, pokračujeme." všichni šli chodbou dál. Otevřeli další dveře. Vstoupili.
,,Čisto." řekl tentokrát Henrik ,,Poj-"
,,Kurva Henriku!" zakřičel Luis.
Harry ji chytil za ruku a odtáhl ho ,,Jsi v pohodě??" zeptal se.,,Jo." řekl udýchaně ,,Co to kurva bylo?"
,,Černej emzák." odpověděl Luis a nakoukl do místnosti. Nic neviděl. Zapl si termokameru. Najednou se před ním vše zbarvilo do modra.
,,No do prdele." řekl a zabouchl dveře ,,Je jich tam jak sraček.",,Co s tím?" zeptal se Harry.
,,Jsou ti černí výbušní?" zeptal se tentokrát Henrik.
,,Jo." odpověděl Luis ,,Jdeme zpět." dodal.Mezitím někde jinde.
Andrew s Jamesem šli temnou chodbou.
,,Budou nám k něčemu ty termokamery?" zeptal se Andrew.
,,Můžeme to zkusit." odpověděl James a zapl termokamery. Andrew také. Potichu šli dál. Andrew si aktivoval čepele.
Pak se zastavil.
,,Co je?" zeptal se James.
,,Něco sem viděl. Něco modrého."
James o krok ustoupil.
Ze tmy na ně vyskočil emzák. Andrew okamžitě zareagoval, chytil ho a probodl emzáka čepelí.
,,Dobrá reakce." řekl James.
,,Dík." odpověděl Andrew. Pokračovali dál. Chodba se rozšířila a vešli do nějaké velké haly.
,,Čisto." řekl James. Zašumělo skupinová vysílačka ,,Hoši? Vracíme se. Narazili sme na místnost plnou emzáků." ozval se Luis.
,,Ok. Jdeme za vámi. Půjdeme spolu dál hlavní chodbou." odpověděl James.
Oba dva se otočili a šli zpět. Pak zaslechli velkou ránu. Ohlédli se a zpestřili za sebou asi deset černých.
,,No do hajzlu, zdrhej!" zakřičel Andrew.
,,Co se děje?" ozval se Henrik.
,,Máme společnost, připravte se." vysvětlil James.Rychle běželi chodbou nazpět. Emzáci začali vrhat svoje úlomky. Tři z nich trefili Jamese do nohy. Ten vykřikl bolestí a kelkl na koleno. Andrew k němu přišel. James ho odehnal.
,,Já tě tady nenechám." řekl, hodil si Jamese přes rameno a běžel dál. James se lokty opřel o Andrewovi záda a začal střílet. Doběhli na místo určení. Andrew sundal Jamese ze zad. Z druhé a hlavní chodby se ke vstupní hale hrnuly hordy emzáků.
,,Běžte." řekl James.
,,Cože?" udivil se Luis.
,,Běžte, odpálím je. Stejně bych vás zdržoval." řekl.,,Ne. Vstávej, jdeme." řekl Andrew. Všichni čtyři se otočili a odešli. Andrew se pak ohlédl. James stále klečel na zemi a chystal si bomby a granáty. Andrew k němu prisel a chytil ho za rameno. James po něm ohnal a aktivoval bomby.
,,Běž. Emilly na tebe čeká." řekl James. Andrew si k němu klekl.
,,Ať budeš kdekoli, budeš na lepším místě. Měj se bratře." řekl a objal ho. Pak vstal a odběhl ven za ostatními.
,,Kde je James?" zeptal se Harry.
Andrew potichu šel dál a ohlédl se. Bunkr vybuchl. Chvíli byl klid. Pak se z bunkru začali ven hrnout další emzáci. Mezi nimi byla královna.
,,Pryč." řekl Luis a rozběhl se směrem k New Yorku. Nebyl daleko. Asi za 15 minut, s emzáky v patách, doběhli k prvním mrakodrapům. Emzáci se mezi nimi postavili do jakéhosi kruhu. Jen stáli a čekali. Dovnitř vstoupila královna.
,,Tak. Teď sme tu jak gladiátoři." řekl Luis ,,My proti ní."
,,To se jako ten zbytek bude jen tak dívá, jak jim zabíjíme královnu?" zeptal se Andrew a všichni se zasmáli. Královna k nim přišla a zakřičela. Začala po čtveřici vrhat jakési oštěpy z té mimozemské látky. Na poslední chvíli uskočil a zamířili k jednomu z mrakodrapů. Vyběhli po schodech na střechu.
,,Co teď?" zeptal se Henrik.
,,Musíme na ni takticky." řekl Harry ,,Každý z jedné strany. Nebude vědět, na koho se soustředit dřív. Máme šanci pánové. To dáme."
Královna vylezla nahoru. Rangeři ji obklíčili. Začali do ní střílet. Otočila se na Luise. Ten se stěží vyhýbal jejím útokům. Mezitím Andrew vylezl na jednu její nohu a bodáky jí sekal do těla. Nelidsky zakřičela, trefila Andrewa a odhodila ho na okraj střechy. Blížila se k němu. V tom do ní začal střílet Henrik. Otočila se na něj, na nic nečekala a skočila po něm. Objala ho a letěla s ním na zem.
,,Rychle dolů!" zakřičel Harry. Seběhli schody, ale už bylo pozdě. Henrik před nimi ležel roztržený na dva kusy.
,,Do piči!!" zakřičel Luis ,,Kde seš ty kurvo??"
Královna opět zakřičela bolestí Všichni se udivili a rozběhli se za zvukem. Zahlédli Jamese, jak s ním bojuje. Pak od ní odskočil a řekl ,,Ta zbroj vydrží atomovej výbuch. Těch pár bomb mu fakt nic neudělá."
Všichni se usmáli a v jedné řadě šli čelit společnému nepříteli. Opět ji obklíčili. Královna se roztočila. Ze všech jejích bodáků začali lítat oštěpy.
,,K zemi!" zakřičel Luis.
Palba ustala a všichni se zvedli k dalšímu boji.
,,Harry ne!" vykřikl James.
Andrew se ohlédl. Na zemi uviděl Harryho, který v sobě měl asi osm oštěpů. Rozzuřil se a vrhl se na královnu. Ostatní ho podporovali. Královna se ohnala Luisovi. James se mezitím rozběhl k Harrymu tělu a vyndal z něj čtyři oštěpy ,,Andrew!" zakřičel a hodil mu dva oštěpy. Oba dva po ní jeden hodili. Královna se po nich ohnala a Luis pomalu šplhal do jejím těle k její hlavě. Vrhli po ní třetí a čtvrtý oštěp. Luis už byl nahoře a začal jí zběsile sekat a bodat do hlavy. Královna křičela. Andrew využil situace a usekl jí nohu. James se vrhl na bodáky. Luis seskočil dolů. Všichni tři. Bok po boku jako jednotka, jako bratři, jako kamarádi. Jako lidé. Rozběhli se na královnu. Společně vyskočili a ve vzduchu se napřáhli. Jejich bodáky se jí zabodly do hlavy. Královna chvíli nehybně stála. Pak se rozpadla v prach. Všichni tři sletěli na zem. Leželi a ani se nehli.
,,Konec." řekl Luis.
,,Hotovo." pokračoval James.
,,Je po všem." ukončil Andrew a zvedl se. Pak se rozhlédl. Emzáci byli pryč.,,Pánové? Tady Washington. Po celé Zemi zmizeli všichni emzáci. Dobrá práce. Posíláme vám transport."
Andrew se začal smát a deaktivoval si helmu. Po chvíli se začali smát i ostatní.
Washington D. C., Maryland, USA.
Vrtulník přistál. Andrew, James a Luis z něj vystoupili. Všichni přítomní začali tleskat a slavit. Jednotka stála, uprostřed veškeré pozornosti. Pak z davu někdo vyběhl přímo k nim. Andrew v ní poznal svoji lásku. Rozběhl se k ní, objal ji kolem pasu, zvedl ji do vzduchu a zatočil s ní. Pak ji postavil zpět na zem. Opřeli se k sebe čeli.
,,Nebreč. Už je po všem." řekl Andrew.
,,To jsou slzy štěstí." řekla a usmála se a políbila ho.
Po dlouhé době vysvitlo Slunce.Použitá píseň - Metalica - Unforgiven II
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.