,,To bude dobrý Emilly, uvidíš." řekl Andrew.
,,Ne, nebude." odsekla ,,Moji rodiče jsou mrtvý, půlka světa je zničena. Nic nebude dobrý." rozbrečela se.
Andrew nic neříkal. Chytil ji za ruku, zatímco druhou řídil.O půl hodiny později.
,,Ták vystupovat!" vykřikl Andrew. Emilly s Amy vystoupili z auta a zamířili ke dveřím bunkru. Obě dvě ho následovaly. U dveří je stráže pustili dovnitř. Hned ve vstupní hale byly zbívající asi čtyři stovky lidí.
,,Andrew!" zakřičel někdo. Ohlédl se a zahlédl svého bratra. Ten k němu přiběhl a objal ho. Pak k nim přišli i jeho rodiče. Také ho objali. Asi půl hodiny si povídali. Pak se Andrew odebral k velení bunkru. Amy s Emilly zůstali s jeho rodinou.Andrew zaklepal na dveře.
,,Vstupte!" ozvalo se zevnitř. Andrew dveře otevřel a vešel. Uvnitř seděl ministr obrany, prezident, Andy, Luis, James, Harry a Henrik.,,Kurva ty žiješ!" zaradoval se James a přišel k Andrewovi. Ten se na něj jen usmál.
,,Vím, kde je jejich královna." řekl potom a přešel ke stolu.
,,Cože?" zeptala se Andy.,,Jejich královna." řekl znova ,,Ti emzáci mají královnu, která je vede. Když ji zabijeme, tak by teoreticky mohlo být i po všech ostatních emzácích."
,,Tak jako u Sayreville." podotkl Harry ,,Kde je?"
,,V bunkru, v New Yorku." řekl.
Všichni se na něj nevěřícně podívali.
,,Musíme ji zabít." řekl pak. Nastalo ticho.
,,Tak do toho." prolomila ho Andy ,,Běžte a zabijte ji."
Jednotka se na ni podivala.
,,Jak?" zeptal se Luis.,,To bude na váš Rangeři." řekl pro změnu prezident ,,S okamžitou platností zahajuji novou misi s krycím názvem Ranger. Běžte ukončit tuhle válku."
,,Novodobá Mise Ranger." řekla znovu Andy ,,Hodně štěstí."
Jednotka se zvedla od stolu a odešla z místnosti.
,,Tak a je po nás." řekl Andrew.,,Proč?" zeptal se Henrik.
,,Já ji viděl. To nemůžeme zabít." odpověděl.
,,Spolu to dokážeme." řekl James. Pak tiše šli k transportu.
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.