Kapitola 4. Invaze

25 5 16
                                    

Sydney, Austrálie.
Druhý den ráno přišel vědecký tým do nové laborky. Hned mezi dveřmi je čekalo překvapení. ,,Ty korály jsou pryč." řekl jeden z nich.
,,Okamžitě je najděte." řekl jejich šéf. Ozval se výkřik. Jeden z vědců nakoukl do chodby a hned toho zalitoval. Uviděl, jak nějaká divná, oranžová postava trhá na kusy jejich asistentku ,,Co to sa-" nedořekl, protože z druhé strany chodby se na něj vyřítila druhá postava. Během chvíle v laborce nezůstal nikdo naživu. Kromě dvou divných postav. Pak se vidali do dalších pater budovy.

Někde nad Indickým oceánem.

Andy letěla ve svém soukromém tryskáči do Austrálie varovat vědce před tou oranžovou látkou. To ovšem ještě netušila, že už je pozdě.

Sydney, Austrálie.

Byly už v posledním patře. Tam na ně byly přichystaní strážní. Celá budova byla obklíčena. Jeden ze tří policistů jim šel naproti a aktivoval svoji elektrickou tyč. Jednoho z nich přeťal v půli. To neměl dělat. Oboum dvoum částem dorostl zbytek těla a najednou tam byli tři. Policista na ně zíral a po chvíli mrtvý padl k zemi. Zbylí dva po nich začali střílet. Jednoho se jim povedlo zabít, ale pak padli také. Budova byla vyčištěná. Jeden emzák vzal do ruky elektrickou tyč a svého kolegu s ní rozsekl napůl. Za chvíli tam byli tři. Pak čtyři, pět, šest, sedm....

,,Držte svoje pozice!" vykřikl kapitán 50-ti členné policejní jednotky, která obklíčila vědeckou budovu. ,,Za žádnou cenu nesmí projít! Ať vyjde cokoliv."
Asi po půl hodině z budovy vyšla asi stovka nepřátel.

Další část je na světě :D už se to tu pomalu rozjíždí :D

Země: 50 let poté [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat