Kapitola 13. Průnik

15 5 0
                                    

,,Co je tam?" zeptal se celkem zbytečně Andrew.
,,Co asi?" odsekl Harry a natáhl pušku. Andrew se rozběhl do budovy spustit poplach. Asi za tři minuty všech osm členů hlídky stálo na zdi.
,,Co se děje?" zeptal se tentokrát James.
,,Emzáci." řekl Andrew.
James nervózně polknul. Byl klid. Najednou nikde nikdo nebyl.
,,Planej poplach?" zeptal se Henrik.
,,Držte huby." odsekl Harry zatímco se pořád do zaměřováku zbraně. Pak se před zdí opět něco pohlo. Harry zbrkle vystřelil. Všichni si připravili zbraně. Najednou se před zdí objevilo minimálně čtyřicet emzáků. ,,No do hajzlu." zaklel Luis.
,,Všichni na pozice!!" rozkázal důstojník. A rozběhl se do budovy okamžitě zavolat na velitelství. Emzáci se rozběhli na zeď. Harry je začal odstřelovat. Andrew s Luisem se přidali se svými automaty. Henrik je začal kropit kulometem a z několika emzáků udělal během chvíle cedníky.
,,Je jich moc!!" zakřičel Andrew.
Najednou začali na strážce na zdi házet jakési úlomky. Všichni se sklonili k zemi. Steven padl k zemi s jedním úlomkem v krku. Harry se na něj zděšeně podíval a málem se pozvracel. Palba ustala. Thomas se prudce zvedl. V ten moment ho emzáci prošpikovali 25-ti úlomky a ten spadl ze zdi.
,,Kurva! Tady se neudržíme! Musíme pryč!" zaječel Andrew. Na zeď přiběhl Peter. ,,Pomoc je na ce-"

,,K zemi!" přerušil ho Luis. Pozdě. Důstojník se zhroutil k zemi.
,,Jestli tu máme chcípnout tak oni s náma." řekl James a odjistil tři granáty.
,,Jamesi ne!!" zakřičel Andrew, ale ten už hodil granáty přes zeď. Ozval se velký výbuch, který zničil celý hraniční přechod. Četa se zřítila i s troskami zdi na zem. Andrew matně viděl, jak oranžové postavy procházejí skrz a pak upadl do bezvědomí.

Použitá píseň - Bon Jovi - Who Would you die for

Země: 50 let poté [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat