Policisté zahájili palbu. ,,Sundejte je!" řekl kapitán. Emzáci padali k zemi. Jiní začali svoji palbu. Po policistech z rukou někteří začali házet podivné úlomky. Jiní se na ně vrhali zblízka. Policisté padali k zemi po desítkách.
,,Okamžitě evakuujte město!" vykřikl kapitán do vysílačky. ,,A povolejte sem armádu!"
Emzáci postupovali k blokádě. Policisté začali ustupovat. ,,Kryjte se!" vykřikl jeden z nich. Jeden emzák přeběhl přes malé náměstí na kterém stála vědecká budova a chytil dva policisty pod krkem a odhodil je přes celé náměstí. Další z nich k němu přišel a přiložil k němu nějakou divnou věc. Oba dva ve chvíli explodovali. Výbuch zničil celé náměstí a zabil většinu policistů.
,,Prohledejte je, jestli nejsou na živu." řekl dunivý hlas.
,,Ano má paní." řekl zase jiný. Mají svoji vlastní královnu. Ta je vede a vydává rozkazy. Přešla k jednomu z žijících policistů. Pomalu už umíral, ale stále vykašlával krev. Královna ho zvedla do víše očí a oddělila mu hlavu od těla.Na druhou stranu města přiletěla Australská armáda. ,,Nevíme, čemu čelíme. Ale ať je to cokoliv rozcupujeme to na sračky!" řekl Armádník Heart aby povzbudil své dvě jednotky s padesáti muži. Ti sborovně zakřičeli ,,Jooo!"
,,Tak jdeme na ně!!"Někde nad Indickým oceánem.
Andy sledovala televizní zprávy. ,,Je pozdě." řekla si.
,,Kapitáne? Otočte letadlo.",,Cíl cesty madam?" zeptal se.
,,CDC, Atlanta.",,Ano madam." řekl kapitán letadla a otočil ho.
Sayreville, New Jersey, USA.
Andrew, Phillip a jejich rodiče zírali do televize. ,,Aktuální a naléhavé zprávy z Austrálie. Podivná látka, která rostla na korálech na Velkém korálovém útesu v Austrálii měla být podrobena dalším výzkumům. Jenže podle nejasných a neurčitých informací tahle látka přes noc zmizela z laboratoře v Sydney. Pak se ovšem objevila, ale ve formě nějakých postav, které začali zabíjet místní vědce, policisty a občany. Na místě zasahuje Australská armáda a že Sydney se stala válečná zóna..."
Zprávy dál pokračovaly ,,Teď vám něco řeknu." řekl Phillip a začal své rodině vyprávět příběh, který ve škole slyšel od Andy.
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.