Asi 140 kilometrů severozápadně od Las Vegas, Nevada, USA.
Jednotka Ranger se vydala na pochod směrem k NTS.
,,Jak máme na tak velký ploše najít nějakou základnu emzáků?" postěžoval si Luis.
,,Vidíš tu pustinu? Myslím, že nebude těžký to najít." řekl Andrew.
,,Kdyby aspoň nepršelo." dodal James a podíval se k nebi. Od bitvy u Sayreville nepřestalo pršet. Nikdo od té doby nezahlédl Slunce. Šli asi pět minut a pak se ozval Henrik ,,Co se stane, když zmáčknu tohle?" zeptal se a ukázal na tlačítko na spodní straně zápěstí ,,To nám k tomu nemohli dát návod?",,Zkus to a uvidíš." řekl Harry. Henrik ho tedy zmáčkl a z horní strany levé ruky mu vyjela asi 30 centimetrů dlouhá a asi 8 centimetrů široká čepel. Namodralá a ostrá jako břitva.
,,Wow." vydechl Andrew a aktivoval svoji čepel ,,Na druhý ruce je to taky." dodal.
Všichni na ně zírali.
,,Doufám, že to ti emzáci těma jejich bodákama nezničí." řekl zase Andrew.,,Proč? Chceš bojovat na blízko?" zeptal se James.
,,Když to půjde tak jo."
,,Umíš s tím zacházet?"
,,Jako malej sem šermoval. Nějak to půjde." řekl a na ukázku předvedl pár výpadů a seků.
,,Tahle zbroj je sniprskej ráj." řekl pro změnu Harry ,,Ono to má nejen noční a rentgenové vidění, ale dokonce i termokamery!",,A to vše za jednu cenu! A pokud zavoláte ihned nedostanete jen jeden oblek, ale dva s ten druhý zcela zdarma!" řekl Luis. Všichni se začali smát.
,,Co všechno to ještě má?" zeptal se Henrik.
,,To zjistíme. Jdeme." ukončil zastávku James.,,Ehm hoši?"
Všichni se otočili a viděli Andrewa jak stál jako přikovaný a ani se nehl.
,,Když zmáčknete tady tohle na tý noze tak vás přišpendlí k zemi."
Všichni to samozřejmě hned zkusili a nikdo z nich se nemohl ani pohnout. Pak tohle bezpečnostní opatření vypli a pokračovali v cestě.O 45 minut hledání později.
,,Ani hnout! Támhle sou." vykřikl James a ohlédl se. Všichni padli k zemi.
,,Musíme se k nim nějak dostat." řekl Andrew.
,,Co takhle je všechny pozabíjet?" zeptal se Henrik.
,,Co takhle použít tohle?" odvětil Andrew a aktivoval svoje čepele ,,Dolezu tam a pokusím se něco zjistit. Kryjte mě a střílejte jen v případě nouze."
Všichni přikývli a sledovali Andrewa jak se plazí směrem k celkem velkému táboru. Během pěti minut byl u něj. Schoval se za středně velký kámen a nakoukl za jeho roh. Stál tam jeden emzák. Andrew zalezl zpět a aktivoval si helmu. Čepelí bouchl do kamene čímž zapříčinil emzáků zájem. Ten šel pomalu k okraji kamene. Andrew ji chytil za ruku, rychle ho zatáhl za kámen a bodl ho čepelí do hrudi. Projela ním jako nůž máslem.
"Ty čepele jsou božský." řekl.,,Super, tak pohni." odpověděl nervózně Henrik.
Andrew se přesunul blíž ke středu tábora k jedné z postavených budov. Byli z toho mimozemského materiálu. Andrew stál a díval se do tábora.
,,Mají tam připraveny atomovky. Něco s nima dělají." řekl.
V tom z budovy vyšel jeden emzák. Okamžitě si Andrewa všiml a zaútočil na něj. Ten vykryl jeho útoky pomocí čepelí.
,,Dělejte, pojďte! Našli mě!" vykřikl. Všichni čtyři se zvedli ze země, připravili si zbraně a běželi z táborů. Harry se asi 500 metrů před ním zastavil a začal odstřelovat. Mezitím Andrew v táboře probodal asi šest emzáků. Ostatní přiběhli do tábora a začali střílet. Emzáci na ně vrhly svoje úlomky. Ovšem zbroje je zastavili a trojice neohroženě postupovala vpřed. Luis viděl, jak se na Andrewa vrhají čtyři emzáci. Sledoval, jak je elegantně a bez problémů krájí na kusy ,,Dobrá práce Andrew." řekl.
,,Díky." odpověděl a vrhl se na dalšího. Po chvíli bylo po boji.
,,Tak myslím, že máme hotovo." řekl Henrik. Ostatní přikývli. Mezitím se Harry dostavil do tábora ,,Tak ho trochu prozkoumáme ne?" řekl. Všichni se rozešli na jednu stranu.
,,Hoši? Tady je pátá atomovka. Je rozdělaná...počkat. Má v sobě tu oranžovou věc." oznámil James.Andrew se zastavil. ,,To ohromě zvýší účinnost bomb." řekl a přešel k ovládacímu panelu. Prohlédl ho a šel zpět. Pak za sebou něco uslyšel.
,,Ne!" vykřikl. Jeden z emzáků přežil. A stihl zmáčknout tlačítko pod odpal. S rachotem se čtyři jaderné bomby vznesly do vzduchu. Harry emzáka střelil do hlavy.
,,Do haj-" rozkřičel se Luis, ale nedořekl. Na místě vybuchla pátá atomová bomba. Zesílená bomba.Použitá píseň - Nirvana - Lithium
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.