Kpitola 6. Opatření

19 5 2
                                    

Zbylí členové čtyřčlenné rodiny seděli jako opaření když Phillip domluvil.
,,To nás jako přepadli emzáci?" zeptal se Andrew. ,,Pravděpodobně ano." řekl Phillip.

Sydney, Austrálie.

Skupina vojáků postupovala do města. Po emzácích nikde nebyla ani stopa. ,,Buďte na pozoru." řekl Armádník. Po chvíli se před nimi jeden z nich objevil.
,,Kryjte se!" zazněl další rozkaz. Emzák tam jen tak stál. Vojáci čekali, co udělá. Stále nic. Jeden z vojáků vykoukl z krytu a zastřelil ho. Hned potom ze každým vojákem zjevil jeden emzák a zároveň všech padesát vojáků probodli a na místě zabili.

CDC ( Centrum pro kontrolu a prevenci nemocí ), Atlanta, Georgie, USA.

,,Musíme jednat!" vykřikla Andy ,,Tohle není žádná nemoc. Tohle je invaze! Válka! Ne žádná, kterou sme dosud zažili je to něco úplně jiného!" vykřikla Andy na zasedající radu.

,,Madam, podle záznamů NASA žádná tajná Mise Ranger na Měsíc vyslána nebyla." odpověděl ředitel CDC.

,,A proč asi? O tomhle se nikdo dozvědět neměl. Kam myslíte, že se tedy poděla ISS? To se jen tak vypařila nebo co?"
Všichni mlčeli a přemýšleli o svých odpovědích. V místnosti se zapla televize ,,Naléhavé zprávy z Austrálie. Dvě vojenské jednotky Australské armády, které měli zničit ty divné věci v Sydney zmizeli beze stopy. Že vteřiny na vteřiny s nimi hlavní vojenská základna ztratila veškeré spojení..."
Do toho skočila Andy. ,,To vám tohle snad nestačí??"
Ředitel chvílí seděl a pak řekl ,,Kontaktuji Washington s žádostí o mobilizaci armády."
Andy si oddechla. Ale ještě nebyla úplně spokojená.
,,Konečně. Aspoň něco. Ale tohle nestačí. Tohle se netýká jen nás,Bale celého světa! Copak to nechápete?? Svět musí jakékoliv spory hodit za hlavu a spojit se! Jinak to neporazíme..."
Všichni Andy tiše naslouchali. Věděli moc dobře, čím si na ISS prošla.
,,Máte pravdu, madam." řekl ředitel, vstal od stolu a odešel do své kanceláře.

Země: 50 let poté [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat