Vojenská základna Fort Knox, Kentucky, USA.
Na základnu přijelo další auto s novými branci. Mezi nimi byl i Andrew. Potichu seděl a s nikým se nabvil. Stejně jako ostatní. Celkem jich bylo pět. Pomalu projížděli areálem až nakonec zastavili. ,,Vystupovat." řekl řidič. Všichni vystoupili a zamířili do přilehlé budovy.
,,To jsou ti nový." řekl řidič sekretářce.
,,Ano, můžete jít dál." řekla.
Řidič přešel ke dveřím, zaklepal a vešel. ,,Co tam tak stojíte?? Pojďte." řekl nervózně. Všichni vstoupili dovnitř.
,,Dobrý den." jediný Andrew pozdravil.
,,Dobrý den." odpověděl generál základny a prohlížel si pět příchozích.
,,Takže." začal ,,Všichni víte, proč tu jste." všech pět kývlo na souhlas ,,Máme tu další pětičlennou četu. Vaše označení je..." nahlédl do papíru před sebou ,,S5N356. Rozumíte?" všichni opět kývli.
,,Vaše jména, původ a datum narození." řekl. Nováčci se pomalu začali představovat.
,,James Phillips, Atlanta, Georgie. Narozen 5. 6. 2053.",,Henrik Front, Pasadena, Kalifornie. Narozen 29. 12. 2053."
,,Luis Miguel, Boston, Massachusetts. Narozen 1. 1. 2053."
,,Harry Mystic, Las Vegas, Nevada. Narozen 18. 3. 2053."
,,Andrew Lloyd, Sayreville, New Jersey. Narozen 1. 6. 2053."
Generál spokojeně pokýval hlavou. ,,Dobře. Seržante, odveďte je na ubytovnu. Zítra v 6:00 nástup v jídelně jasné?"
,,Ano, pane." řekli všichni a poté odešli za seržantem.
Asi za pět minut došli na pokoj. Byl skromně zařízený. Bylo v něm jen pět postelý a každý z nich měl noční stolek. Vzadu byla koupelna se záchodem. Stěny byly nabarvené na divnou, neurčitou barvu.
,,Tohle je váš pokoj. Po desáté večer by ste z něj neměli odcházet." řekl a odešel. Andrew přešel celý pokoj a hodil svoji tašku k poslední posteli.
,,Tu sem si chtěl vzít já." řekl Harry. ,,Smůla." odvětil Andrew.,,Tak pánové. Budeme spolu trávit minimálně další dva roky." řekl Luis.
,,No to teda potěš prdel." dodal James a začal se smát. Všichni se o něčem bavili, ale Andrew seděl na posteli a myslel na Emilly.
,,Hej, ty. Ty seš nějakej asociál nebo co?" vykřikl na něj James.
Andrew se na něj podíval, zvedl se z postele a přešel k nim. Sedl si na jinou postel vedle Henrika, který se ho zeptal ,,Co ty vole? Máš doma nějakou ženskou?"Andrew se na něj usmál ,,Jasný." odpověděl.
,,Jaká je?" zeptal se Luis.
,,Hodná, milá..." odpovídal Andrew, ale Luis ho přerušil. ,,Takhle sem to nemyslel." ostatní se zasmáli. I Andrew se pousmál a sáhl do kapsy u kalhot pro mobil. Odemkl ho, našel na něm její fotku a podal ho Luisovi. Všichni ostatní se k němu nahrnuli. James zapískal v úžasu a Luis řekl ,,Celkem dobrá."
,,Celkem?? Ta je luxusní." řekl James. Andrew si vzal mobil zpět a řekl ,,Ta nejlepší." a začal se s nimi normálně bavit. Po chvíli Harry sáhl do svého kufru a vytáhl z něj whisky ,,Kdo si dá?" zeptal se. Všichni poslušně zvedli ruku.Použitá píseň - Bon Jovi - It's my life
ČTEŠ
Země: 50 let poté [DOKONČENO]
Science FictionPokračování knihy Záhada na Měsíci a Počátek. Závěr trilogie Mise Ranger.