- YEDİ AY SONRA - POLLO DAN...
'Lanet gün yine başlıyordu.Güneş doğuyordu neşeyle ve hiçbir şey olmamış gibi gününü yaşayıp akşam evine çekiliyordu.Tüm insanlar gece olduğunda evlerine gelip sevdiklerine sarılıyordu ama O yoktu.Tam yedi aydır yoktu.Hangi siktiğimin cehennemindeyse gelmiyordu bir türlü.Bedenim sızlıyordu.Beynim zonkluyordu onsuz mantıklı düşünmeye çalışıyordum ama sonunda yine küfürler ederek kalkıyordum.O benimdi bensiz bir yere gidemezdi diyorum.O gece herşey mükemmel ken neden diyorum neden bana dünyanın en mutlu adamı olduğumu hatırlatıp gitmişti?Lanet olası hayat neden böyleydi?Her bok beni bulmak zorunda mıydı?Neden annemi babamı yok eden adamın kızıydı o?Neden ondan vazgeçemiyordum?Bazen diyorum sen bu kadar iradesiz misin bırak defolsun gitsin.Ama sonra kendime cezalar veriyorum böyle düşündüğüm için.Ruhum acıyor onun dışarıda olduğunu bilip hiç bir şey yapamazken.Aç mı tok mu ?Bulaşan olmuş mudur diye düşünmekten kafayı yiyorum.Sonra kendime gaz veriyorum sinirleniyorum. Eğer o benim olan gözlerinin içi gülerek başka adama baktıysa o gözlerini sökerim diyorum.Eğer o bana ait elleri başkasıyla birleşirse gözlerimi kapatıyorum çünkü acım katlanılmaz oluyor.Başkasının bedenine kendini bıraktığını düşünmeyi yasaklıyorum kendime.O benim o benim o benim.Tanrım o benim ve benim olanı geri istiyorum senden.Yedi aydır boğazım yanıyor.İçmediğim bok kalmadı ama siktiğim dünyada bana iyi gelen neden başka bir şey yoktu.Binlerce kadın ona benziyordu ama hiç biri o değildi.Kalbimin boğazmda atmasını sağlayamıyorlardı.Hey bunlara neden para ödüyorduk ki bize hiç bir bok unutturamıyorlarsa?
Onu gördüm ileride bir anda.Saçlarını mı kestirmiş o?Kilo mu almış?Olsun ben onu öyle seviyorum.Elbisesi çok kısa ben ona hesabını sorarım bu kadar açık giyinmenin.Elinde dondurma mı var?Arkadan rahat göremiyorum.Hızlı adımlarla gidiyorum ve bana ne diyecek merak ediyorum.Ona düşünme payı bırakayım ama eğer diretirse gelmemek için omzuma atıp eve kapatayım.O inattır biliyorum tekrar gider.Ama bu defa yemin ederim uyumam bile.Gerekiyorsa evin her yerine adam dikerim gitmemesi için.Bana bir daha o umutsuzluğu ,hasreti yaşatmaması için herşeyi yaparım.Tekrar kadınım olması için gerekiyorsa onu yıllarca eve kapatırım ama bırakmam tekrar.Bensiz nefes bile almasına müsaade etmem.
Omzuna dokunduğum anda döndü.Kalbim boğazımda atarken yedi ay boyunca yaşadığım acıyı öfkeyi unutup hasret kaldığım kokusuna dudaklarına yapışmak istedim ama gördüğüm manzara ile kalbim yine benden bağımsız çalışmaya başladı.
YİNE O DEĞİLDİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Teen FictionSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...