-Sanırım bu defa çok bekletmedim sizleri :DMutimedya dakiler Rita minik Tedd ve henüz aramıza katılmamış monster :D-
"POLLO İLK DEFA BUGÜN HAYATIN NE GETİRECEĞİNDEN KORKTUM."
Sanırım oda benim kadar gelecek için endişeliydi ama hani şu erkek gururu dedikleri bir olay varya onun içerisindeydi.Bu konuda bence ben ondan daha şanslıydım.Kaygımı böğüre böğüre dile getirebilirdim ama o gurur süzgecinden geçirmeliydi önce.Kadın olmayı belkide bu yüzden seviyordum."Korkma bebeğim sana ve bebeğimize öyle güzel bakacağım ki bu günleri unutacağız." dediğinde bildiğin küslüğü falan unutup onun göğsüne doğru sokuldum."Ona nasıl bir hayat vereceğiz Pollo?Ben çok cahil hissediyorum kendimi." dediğimde keyifle sırıttı."Ah ben çok tecrübeliyim bu sanırı dördüncü çocuğum olacak." dediğinde mal mal yüzüne baktım bir süre.O bana laf mı soktu lan?Yok ben yanlış anlamış olabilirim."Hah çok komiktin yarın hatırlat bir kahkaha göndereyim ofisine." dediğimde kaşlarını ahenkle kaldırıp daha sıkı güldü."Ah küçük sevgilim benim nasılda alınıyor hemen.Annelik hormonları bunlar ." dediğinde bende kendime engel olamadan güldüm.
3 AY SONRA
"Pollo yemeyeceğim diyorum neden ısrar ediyorsun?" diye evde cırladığımda oda hırsla elindeki tabağı masaya bıraktı.Ah koca üç aydır peşimde dolanıyordu bir dadı gibi ve sigara paketlerimi bana farkettirmeden sayıyordu.Ben aptal mıydım ki çocuğumu zehirleyeyim?Yinede hiçbirşey söylemeden devam ediyordum.İşe gittiğinde vakitsiz aramaları beni çileden çıkarıyordu.Bazen küfrederken ellerimi karnımın iki yanına koyup sen duyma bebeğim diyordum.Karnım iyiden iyiye belli oluyordu.Neredeyse dört aylık olacaktı bebeğim.Cinsiyetini bilerek öğrenmemiştik çünkü Pollo ile iddaya gimiştik ben kız hissediyordum o erkek olacak diye dalga geçiyordu.Pollo bu aralar benimle çok ilgileniyordu ama canını sıkan birşeyler olduğuna emindim.Hamileyim diye hiçbir şey söylemiyordu.Yüzüne baktığımda gülümseyerek tekrar masaya oturdu ama bu defa kucağında Tedd de vardı.Alexander iş için üç haftalığına Martin in yanına gitmişti ve Tedd i sadece bana emanet edebileceği için sevinçle almıştım.Tedd benim herşeyimdi ve biliyordum ki burada kalmaktan büyük keyif alıyordu.Alexander o olaydan sonra Pollo dan ve benden özür dilemişti.Olayın başından sonuna kadar Pollo ya anlatmıştım ve her zamanki Pollo Alexander ı etrafıma yaklaştırmıyordu ama Tedd e beslediği sevgi Alexander ı affettiğini kanıtlıyordu.Tedd de durumdan hiç şikayetçi değildi çünkü Pollo ile hergün kreşe gitmeye bayılıyordu.Bazen Pollo nun nasıl bir baba olacağını gözümde çok rahat canlandırabiliyordum çünkü geçenlerde Tedd e bir çocuk sataşmıştı kreşte .Pollo neredeyse babasını dövecekti .Kreş müdürü ve ben girmiştik araya.
"Tedd bal?" dediğinde Pollo Tedd neşeyle kafasını salladı.Ah Pollo nun birde sabahları Tedd i doyurma merasimleri vardı ki kameraya çekip youtube ye yüklesek kaç kez tıklanırdı acaba?İçinden bildiğin Alman bakıcı kadın çıktı Pollo nun ve ben sık sık bu durumdan şikayetçiydim.
Kahvaltıdan sonra Pollo işe gitmek için hazırlandı ve Tedd i öpüp bana döndü."Akşam geç kalırsam merak etme tamam mı bebeğim?" dediğinde kaşlarımı çattım."Pollo neler oluyor?" dediğimde gözlerini kaçırarark gülümsemeye çalıştı.Anlamıştım bir sorun olduğunu ama üstelemedim."Tamam anlatma Pollo." dediğimde öpmek için bana uzandı ama ben Tedd e eğildim.Sen böyle yaparsan bende böyle yaparım.Bazen o herşeyi ben bilirim çünkü sokuklar kralı benim hallerine geri dönüyordu ya böyle onu dövesim yetinmeyip sikesim geliyordu.Ben bunları düşünürken Pollo nun telefonu sehpanın üzerinde çalmaya başladı.Gidip elime aldığımda bunun mesaj sesi olması beni gülümsetti.Adamın mesaj sesi bile kendi gibiydi.Ekran yanıp sönerken kilidi meraktan sola kaydırdım.Tanımadığım bir numaraydı .Lan açmamalıyım hayır.Yok Pollo duyarsa çok ayıp olurdu.Ama neden tanınmayan bir numara mesaj atsın ki?Uf tamam gereksiz birşeyse zaten o farketmeden silerim ne olacak?Hem ben onun çocuğunu taşıyorum tabikide bu bir bahane değil gerizekalı diyen içimi tebrik etmeden mesaja tıkladım."BEN GELDİM OTELDEYİM SEN NEREDESİN?"yazıyordu.Lan lan neler dönüyor diyemeden kapı çaldı ve Mila kapıyı açtı.Ben direk mesajı silip Pollo nun yanına kapıya yürümeye başladım."Telefonun evde kalmış." deyince kırgınca yüzüme baktı ama bende haklıydım.Kimdi o mesaj atan kaltak?
Pollo ve Tedd gittikten sonra içim içimi yemeye başladı.Lan bu geçen benimle dalga geçmişti su bidonlarına döndün diye.Ay olmasın lütfen diye yalvarmayacağım olursa sıçarım hayatına lan başka bir kadın olmasın?Yapar mı?Bence Pollo rahip falan değil birde üstüne pezevenk sokuğun teki yapar mı yapar.Yani burada erkelerden bahsediyoruz.Aşık olabilir ama illa seks aşkla yapılır diye bir kural yok ki.Lan adam gelip benim gibi su bidonu ile mi yapcak yoksa ilik gibi kadınlarla mı?Yani son üç ayda aldığım on kiloya bakarsak bende erkek olsam kendimle yapmazdım.Uf ben neden uslu bir kadın olup kendimi gazlamadan evde duramıyordum?Lan neden duracak mışım ya boynuzlanıyorsam?
Hemen üzerime ceketimi giyip Pollo nun arabalarına doğru ilerledim.Şu an içimden o arabaları nasıl yakıp yıkmak geçiyordu anlatamam.Lan ya aldatılıyorsam?Çıkarken elime aldığım anahtarın düğmesine bastım ve soldaki siyahtan klik sesi geldi.Hım BMW .En sevdiğim araba modelleri bu marka adı altında.Tamam diğerlerini yakıp yıkabilirim ama bu kalabilirdi.Lan tamam o kadar da acımasız değilim.Arabaya binip anayola çıktım ve şirkete doğru südüm.Şansım varsa Pollo ya tekrar mesaj atardı o kaltak ve bende Pollo yu takip ederdim.
Şirlketin önüne geldiğimde Pollo nun arabasını görevli teslim almıştı.Pollo içeriye giriyordu tam ama son anda telefonu çaldı sanırım çünkü dikkatle telefonunu çıkardı cebinden ve bir süre ekrana baktı.Ah kesin o sürtük mesaj attı tekrar.Jakuziyi hazırladım bebeğim neredesin diye.Lan o kulağına kı tutuyor telefonu.Ah konuşuyor bak bak o gülümsedi mi?Şimdi sıçtım senin ağzına Pollo efendi.Bak bak görevliyi geri çağırdı.Ay delircem boynuzlanıyorum burada.Arabasına tekrar bindi ve bir u dönüşü yaptı.Ay çok pis heyecan yaptım hemen arabayı çalıştırıp arayı biraz açarak onu takip etmeye başladım.Domuz nasılda hızlı kullanıyor.Ah ama ben seni bastığımda suratının ne şekil alacağını gördüğümde o suratının ortasını sikmeyecek miyim acaba?Aklı götünde atan kokuşuk.
Pollo lüks bir otelin önüne geldiğinde bende durdum ve indim.Arkasına önüne bakmadan onu koşturan neydi lan?Arkasında benim olduğumu farketmeden ceylan gibi seke seke gidiyordu.Yuh ebenin eşşek dölünden olan yasak çocuğu.Lan odasını bile sormadan lap diye merdivenlere atladı.Bak bak nasılda çıkıyor.Bende yavaş yavaş çıkıyordum merdienlerden.Beni farkederse kiminle boynuzlandığımı asla göremeyecektim.Şşkınlıkla arkasından baktım.Herkes balayı süiti ayarlatırdı ama Pollo yine kurnazlığını ortaya koymuştu. Göze batmayan hemen lobinin üzerinde ara bir oda.Elli yıl düşünsem böyle birşey gelmezdi aklıma .Sikeyim neden bu kadar zeki bir adama aşık olmuştum ki?Yetmezmiş gibi birde çocuğunu taşıyordum.Lanet olsun beni boynuzlarsa çocuğumuz için ona bir ömür katlanacaktım.Ben merdivenleri bitirdiğimde Pollo nun girdiği odanın kapısı kapandı ama siktiğimin orospusunu göremedim.Pollo nasıl tembihlediyse artık kız kendini dışarıya göstermiyordu.Kalbim heyecandan pat pat atarken dengemi korumakta zorluk çekiyordum.Ama yılmayacaktım.Kimdi bana tercih ettiği görecektim.
Odanın kapısına geldiğimde kartla açılan sistemin olması beni delirtti.Eğer anahtarlı olsaydı pat diye kapıyı açar bunları yatakta bile basardım ama o pislik kapıya vurduğum anda üzerini giyinir ve ölümğne yalanlardı.Acaba sütyenimi çıkarıp görevliye kapıda kaldım orospuluk yaparken deyip kapıyı temizlikçi yedek kartıyla mı açtırsaydım.He he Rita sen ne akıllısın öyle.Zaten Pollo yuda çıplak karşılayacaksın.O ne be sanki Pollo ikimizede randevu vermişte ben dayanamayıp yolda soyunmaya başlamışım gibi.En iyisi kapıyı vurmaktı.Evet evet başka çarem yoktu.Nefesimi son bir kez tutup kapıya vurdum.Nefesim pat pat ağzımdan fırlayacakmış gibiydi.Kapıya bir kez daha vuracakken şak diye açıldı.
Karşımda Pollo duruyordu ve gözlerinin fal taşı gibi açılmasından boynuzlandığım az çok belli oluyordu."Rita?" dediğinde onu hızla itip içeri girdim.Rita dersin öyle susamış eşşek gibi işte."NEREDE O KALTAK?" diye bağırdığımda odanın ortasında donup kalmıştım.Kalbim gördüğümle atmayı bırakmıştı çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Novela JuvenilSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...