'HERŞEYİ BİLİYORUM RİTA SAKIN SAKLAMA!'
Dediğinde Ellie yolun sonuna geldiğimizi anladım ama pes etmedim.Sazan gibi atlayıp evet biz Pollo ile birlikte olduk kaltak onun sevgilisi bendim.Sen herşeyin içine sıçtın şimdide öğrenmişsin yediğin bokları bravo demeyecektim.Tam olarak neyi bildiğini öğrenmeden ağzımı açmaya niyetli değildim. 'Ellie tam olarak neyi biliyorsun bunu bilirsem sana yardımcı olabilirim.' dedim hanım hnımcık bir şekilde.Cidden bende ilerleme var.Onu n yerine senin o çırpı bacağını götüne sokmadan öt dememiştim mesela.Zaten Pollo yu aldığın yetmedi mi siktir git kozlarını onunla paylaş kısmını içimden dahi geçirmiyorum o şekilde ilerideyim şu an .Bacak bacak üzerine attı ve bir elini kucağına koydu.Bende sehpaya uzanıp bir sigara yaktım.Cidden ihtiyacım vardı ellerim titriyordu çünkü.'İspanya da Pollonun bir kadınla birlikte olduğunu ve onu unutamadığını.' dediğinde oh tamam ya kolay buluruz o kalta..Ne diyor lan o orada?Pollo kime aşıkmış sıçarım ağzına.Bir değil iki kadınla mı boynuzlandım ben?'Emin misin?' dediğimde elleri titremeye başladı.Tamam emin olma sormadım say mı desem ki?Yığılır kalır sonra kimse inanmazda benim masum olduğuma.Zaten tipim 1970 azılı katil kadınları andırıyor şu aralar.Bu zayıflamak bana hiç yaramadı.Göz altlarım morardı ve ben cidden bbu durumu hiç beğenmiyorum.'EMİNİM O KALTAK YÜZÜNDEN EVLENDİĞİMİZİN İLK GÜNÜ DE DAHİL OLMAK ÜZERE BANA DOKUNMADI BİLE.SADECE SARHOŞ OLDUÜĞUNDA İKİ KEZ BİRLİKTE OLMUŞTUK SONRASI YOK.' Dediğinde kalp spazmında hastanelik olcam sandım.Lan yemin ederim Pollo ilk defa sokukluk yapmamış.Eski Pollo olacak tı şu ana kadar dizmişti kadınları boy boy.'Sen ciddi misin?' dediğimde sesimdeki neşe elle tutulur cinstendi.'Evet ciddiyim.Sarhoş olduğunda da gerizekalı gibi ben kollarına atladım.Şu an o kadar pişmanım ki olayları akışına bırakmdığıma Rita ahh.' dedi ve gölerinden yaşlar akmaya başladı.Hayır hayır hayır bu kadın benim sonum oldu.Pollo yla evli o.Benim düşmanım gitmemem gerek.
Kendime küfürler ederek kanepeden kalktım ve onun yanına gidip sarıldım.Cidden köt durumdaydı.'Şişşt her şey düzelir.Pollo kimseye aşık değil.' dediğimde gözeri umutla parladı.'Nereden biliyorsun?' dediğinde gülümsedim.'Aşık olsa emin ol onu hiç bir güç Amerika ya getiremezdi.Emin ol o salak işlerine gereğinden çom fazla zaman ayıryordur.' dedim.Bu defa o bana sarılınca kendimi iğrenç hissettim.Ben şaka maka bir kadının umutlarıyla oynuyordum.Bu düpedüz iğrençlikti.'Teşekkür ederim Rita.Sen her zaman çok iyi oldun.Pollo ile aranızda ne tür bir tartışma geçti bilmiyorum ama senin ona kızgın olduğunu söylediğinde bitkin görünüyordu.Sanırım nişanlın hakkındaydı.'dediğinde ben gülümsedim.Hiç bir bok bilmiyor rahat ol kızım şimdi yardır gitsin.'Evet bir türlü kabul edemedi onu ve bende ona kızdım gittim.Nişanlımla da ayrıldım zaten.' dediğimde kapının zili çaldı.'Ah pardon.' dedim ve kalktım.Sigarayı söndürmüştüm Ellie nin yanına giderken zaten.Hızlı adımlarla gittim ve kapıyı açtım.Alexander ve kucağında Tedd gülümseyerek karşımda duruyordu.Alexander diğer elindeki paketi bana uzatınca mis gibi kuruvasan kokusu sardı burnuma.'Ah ne gerek vardı?' dediğimde Alexander başını salladı.Tedd i yere bıraktığında Tedd benim kucağıma geldi ve paketle ağır oldu.Alexander paketi elimden aldı ve gülümseyerek içeri girdi.Lan şimdi boku yedim.Alexander benim eş zamanlı Pollo nun kızkardeşi olduğumu bilnmiyordu ki ya pot kırarsa?Topuklarımdan vurulmak istemiyorum bu genç yaşımda ben.
Ellie ayağa kalktı Alexander geldiğinde ve işveli bir şekilde kendini ona sundu.Lan pes.Cidden daha beş dakika önce Pollo bana bir bok yapmıyor kardeş gibi dolanıyoruz diyerek ağlamıyor muydu?Şimdi bu ne cilve?Yok abi ben adam olmam dünyada.Gidip birini sevince diğerlerine kızkardeşin gibi davranırsan adam seni aldattığında öyle çük gibi kalırsın işte Rita.'Merhaba.' diyen Ellie nin elini Alexander aldı ve sıktı.Oha ben o kısmı kaçırdım.Oun normalde öpmesi gerekmiyor muydu?Ya bu Alexander da bazen öküzlük başgösteriyor ya az sırıtmıyorum.Ellie nin suratına baktığımda bozulduğunu görmek bana aşırı bir keyif yüklemesi yapıyordu.'Alexander Damon.' dedi kısaca.'Ellie Casas.Rita nın abisi Pollo Casas ın eşiyim.' deyince Alexander suratıma baktı.Lan o zamana kadar dank etmemişti.Ellie Casas olmuştu değil mi?Hiç yakışmamış kıçıma benzemiş dememek için kendimi zoe tuttum ama bende sizde biliyordunuz ki bunlar kıskançlığın dışa vurumlarıydı.'Ah memnun oldum.' dedi Alexander ve içeriye Tom girdi.'Hoşgeldiniz Alexander bey.' dedi.Alexander ın muzip ifadesi suratına yerleşti ve bana gö kırptı.'Ah lütfen bana iş ortamı dışında Alexander de.' dedi,ğinde bende kendime engel olamadan sırıtttım.Bu adamın ciddi anlamda espiri anlayışı gelişmişti.'Tedd merhaba demeyecek misin?' dedi Alexander ama Tedd benim boynuma sımsıkı sarılıp boyun girintime yüzünü sakladı.'Kusura bakmayın .Rita dan başkasına çok yabani davranıyor da.' dedi gülerek ve benim kolumu tuttu.'Canım otursana Tedd ağır değil mi?' dediğinde ben minnetle gülümsedim.Anlamıştı ve durumu idare ediyordu.Ben olsam çoktan işin içine sıçmış senin Pollo ile geçmişindede her bok var diye lafı gömmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Teen FictionSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...