-multimedya minik Tedd :D keyifli okumalar -
'SENİN BURADA NE İŞİN VAR?'
Dediğimde ellerini çekmeden bana bakmaya devam etti.Masmavi gözleri içine çekerken sesimin olduğunu yeni hatırlamıştım söylediğim cümlenin sonunda.Diğer elindeki biberonu sımsıkı kendine bastırdı ve benim yanıma uzandı.Bu küçücük çocuğun burada ne işi vardı?Kollarıma sokulurken biberonunu ağzına aldı ve diğer eliylede bana olanca gücüyle sarıldı.Onun daha kim olduğunu bilmiyordum ama bende sıkıca sarılma isteği uyandırdı.'Uyu canım.' dediğimde gözlerini kapattı ve bende onun mis kokusunu içime çekerek uykuya daldım.
'Lanet olsun bir çocuğa sahip çıkamadınız mı?Hepiniz kovuldunuz heppiniz!' diye bağıran iğrenç patronum Alexander ın sesi o kadar yakından geliyordu ki sıçradım ama yanımdaki minik bebeğin uyanmaması için yataktan kalkmadım.O gerizekalı neden bu kadar çok bağırıyordu ki?Odanın kapısı hışımla açılınca ben içgüdüsel olarak kolumu mışıl mışıl uyuyan meleğe siper ettim.Adam lav gibi parlayan gözlerini bana doğrulttuğunda birden durdu ve arkasındaki adamlarda yığıldı.' Lanet olsun aklım çıktı.' dedi benim yanıma gelmeye başladığında.Lan bu çocuk onun oğluydu.Hay sikeyim şimdi yanımdan onu alıp gidecek.Ben çocukla pembe hayaller bile kurmuştum.Onun annesi ben olacaktım.O birkere bana mükemmel yaradan tarafından yollandı.Ben onun dünyası olacaktım kahretsin.Yalnız şaka maka ben direk anne adayı oldum ve bir annesi babası olacağımı düşünmedim.'Siz çıkın dışarıya!' diye bağırınca ona kötü kötü baktım.'Çocuğu uyandıracaksınız.' dedim sinirle.Herkes odayı boşaltırken o aceleyle kapıyı kapattı ve bana yaklaştı.'Sen bunu nasıl başardın?' deyince ben mal gibi suratına baktım.Bu adam neyden bahsediyordu?'Neyi?' dedim gerizekalılığımı sürdürerek.'O benimle bile yatmaz.' dedi çok garip birşeymiş gibi.'Bakın Alexander bey size bu zamana kadar hiç sesimi yükseltmedim ama bu gece sizi boğmak istiyorum.Bu bebeğin barda ne işi var?Ya kaybolsaydı?Biberonunu o kadar sıkı kavramıştı ki o halini düşündükçe sizi dava edesim geliyor.' dedim hırkamı çocuğun üzerine örterken.'Bakıcısı kaçtı ve benim toplantım vardı.Onu bir kaltağa emanet etmekle hata ettim.' dedi.'Lütfen onu birdaha sakın buraya getirmeyin.Psikolojisi açısından bu delilik lütfen yapmayın.' dedim.Ayağa kalkmak için hamle yaptığımda o minicik şey kollarını bana sardı.'Ah onu evinize götürün bence çok korkmuş.' dediğimde peki anlamında kafasını salladı.Bu adam aylardır öküz gibi bana bağırmıştı ama şuan suçlu ergenler gibi sözümden çıkmıyordu.
Üzerime eğilip çocuğunu almak için hamle yaptığında çocuk uyandı ve ağlamaya başladı.Lanet olsun siktiğimin adamı bir boktan çakmıyordu.'Tedd bebeğim buradayım .' diyordu ama Tedd ağlamayı bırakmıyordu.Kalktım ve kucağından hışımla alıp kucağıma yatırdım ve biberonunu eline verdim.Elini güven vermek amacıyla kalbimin üzerine koydum ve yavaş yavaş kucağımda sallamaya başladım.'Şişşt uyu bebeğim yanındayım ve sen güvendesin.Uyu ve tatlı rüyalar gör..' diyerek sallamaya devam ettim.Gözlerini uzun uzun benden çekmeden biberonunu emdi ve yavaş yavaş gözlerini kapattı.'Rita sanırım sende bu gece bizimle geleceksin.' dedi Alexander durumdan rahatsız olarak.Aslında ona git ne halin varsa gör ve işlerini düzdüğün kaltaklara gördür demek vardı ama bu bebeğe kıyamazdım.
Benim kucağımda bebek ile arka kapıdan çıkarken arkamızdan Alexander geliyordu.Orospular dikkat kesilmiş bize bakarken onlara ne var bakışı attım.İlk defa rahatsız olmuyordum çünkü arkamdaki adam umrumda değildi.'Arabam şuradaki.' deyip bizi beyaz Audi ye yönlendirdi.Çocuk kucağımda arkaya bindiğimde ürkmedim değil.Tom görse muhtemelen ağzıma sıçardı.Onun en büyük isteği belkide burada olmaktı ama benim gibi bir kaltak bu şansı elinden alıyordu.'Tedd i hayatımda hiç kimseye sarılırken görmedim.Dört yaşında ama bana bile alışamadı.' dedi Alexander ondan duymayı beklemediğim üzüntülü bir sesle.'Çok korkmuşa benziyordu yanıma geldiğinde muhtemelen yarın normale döner.' dedim sarı saçlarını okşayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Ficção AdolescenteSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...