-multimedya da Ritanın çalıştığı bar var .Bir günde iki bölüm değerinizi bilin:D-
7 AY ÖNCE NEWYORK-POLLO
Güneş penceremden vururken yanımın boş olduğunu farkettim.Ah Rita bir yerinde duramıyordu.Dün gece den sonra yanımdan kalkıp banyoya yada ne bileyim mutfağa inmesi bile beni sinirlendirebilir.Ona nasıl bu kadar alıştım bilmiyorum ama bir şekilde hayatımın tamamı olmayı başardı.Düşünüyorumda ilk karşılaşmalarımızı beni aşırı sinir ederdi o sümsük Chris le takılınca.O zaman aklımda sadece intikam planlarıyla dolanıyordum etrafında ama şimdiyi düşününce yüzüme istem dışı bir gülümseme yerleşiyor. Yanımda duran geceliğini görünce banyoda olduğunu düşündüm ve kalkıp oraya yöneldim.Biliyorum yine çok utanacaktı ama ben onu utandırmayı çok seviyordum.Banyonun kapısını vurmadan açınca yüzümdeki gülümseme durdu.Burada yoktu acaba aşağıya kahvaltıya mı inmişti?Geri dönüp üzerimi değişirken dün gece aklıma takıldı.Bana aşık olduğunu söylemişti.O minik dudaklarından sonunda oda dökülmüştü.Deli oluyordum ben onu severken onun tek kelime etmemesine.Ben o yanımda yokken kalbim kavruluyor gibi hissederken onun beni kıskanmamasına.Sanırım dün gece onunda dili çözüldü. Biraz geç olmuştu ama sonunda benimde sevebileceğim ,tamamıyla bana ait olan bir kadın girmişti hayatıma.Onunda beni sevdiğini bilmek beni havalara uçuruyordu.Hiç böyle hissetmemiştim ve şu andan itibaren bu hissi başkasına kaptıracak göz yoktu bende.O benimdi.Tüm dünyası bendim artık.Biliyorum hala evli,lik konusunda bana kızgındı ama ona herşeyi anlatacaktım bugün.Bende o kadınla evlenmeye bayılmıyordum.Eğer şirket veri tabanlarına ulaşabilsem bu kaltaktan başka tek kopyaya sahip olan biri olsa feriştahı gelse oturtturamaz beni o koltuğa.Evlenmek istediğim tek kadın şu an aşağıda belkide kahvaltı hazırlıyor .Rita aşkım..Kadınım ve tek ait olduğum varlık.Onu ne şartta olursam olayım bırakmayacağım ve bu işin sonunda onunla birlikte olacağım.O sadece benim dünyam.Bazen nefret ediyorum ayrılacağımız fikrini ortaya koyarken.Çocuklarımızın babasının ben olduğumu kabullenmesi gerek bir an önce.Başkasının onun kocası olacağı fikri beynimi döndürüyor bunu anlaması çok mu zor? Tanrım bu kadın beni delirtiyor.
Odadan çıkarken son anda telefonumu almadığım aklıma geldi ve komodine döndüm almak için.Komodinin üzerinde gördüğüm şey beni durdurdu.Büyük bir zarf ve ona taktığım yüzük duruyordu.Bunu yapmış olamazdı.Yapamazdı.Yinede ayaklarım benden bağımsız hareket etmeye başladı ve kalbim küt küt atarken olmaması için yakardım resmen.Komodine ulaşıp elime aldığımda zarfı açmaya cesaret edemedim ilk başta.Ama sonra ellerim benden bağımsız açtı kağıdı.
SEVMEYİ BAŞARABİLDİĞİM TEK ADAMA...
Aşkım.Bu mektubu yazmak için çok düşündüm.Niyetim sessizce gitmekti ama yine yenildim.O gözlerine bakarken dokunuşlarını hatırlarken sessiz gidemedim.Seninle bu yola çıktığımızda böyle olacağını düşünmemiştim.Anneni bulacaktık ve bu iş bitecekti ama ben senin yanında durdukça kalbime söz geçiremedim.Babamın yaptıkları ve olan herşey bile engel olamadılar benim hissettiklerime.Başta bana anlaşma olarak sunsanda teşekkür ederim assla bana bir katilin kızı gibi davranmadın.Babamın yaptıklarını benim yüzüme vurmadın.Amerika ya gelince işler değişti.Aslında başından beri olacak gerçek önümüzdeydi ama sürekli erteledik.Yarın evleneceksin ve ben tamamen hayatından çıkmış olacağım.Sana düğün hediyemide vermiş oldum.Bu mektubu günler öncesinden yazmaya başladım ve eline geçtiyse herşey yolunda gitmiş demektir.Sen kazandın Pollo.Babamdan intikamını çok güzel bir şekilde aldın.Hatılıyor musun bana ancak sen bana aşık olursan babanı bitiririm demiştin?Evet artık tamamıyla babamı bitirdin.Çünkü kızı sana aşık oldu.Göz kapaklarındaki tek yüz,vücudundaki tek dokunuş sana ait.Oradaki her zaman sendin.Artık oyun bitti.Kaybeden benim.Ailemi,arkadaşlarımı,okulumu geleceğimi herşeyimi kaybettim bu dipsiz oyunda.Gidiyorum hayatından.Anlaşmayı da nereye iletirsen ilet.Ceza evinde bir ömür kalırım ama sevmeyi başarabildiğim tek adamın gözümün önünde başka bir bedene ait olmasına katlanamam.Ki bu hissi bir kez tattım.Sana onunla yatıp yatmadığını sorduğumda bana hayır demiştin ama Ellie yattığınızı annesine söyledi.Hemde bir kere olmadığına bahse girerim.Sen benim bir genç kız olduğumu,benimde hayallerim olabileceğini düşünmemiş olabilirsin ama ben daha on dokuz yaşındayım.Anneni buldun,yarın evleniyorsun.Bundan sonrası sana kaldı.Kimbilir ileride çocuklarınız bile olur.Ellie güzel ve senin yanına yakışır bir kadın.İnsanlar benimle olduğun zamanda ki gibi bakmayacak emin ol.Annen Ellie ye kinlenmeyecek katilin kızı diye.Ben eğer yanında kalırsam her zaman yük olacağım sana.Aşk herşeyi kapatmıyor Pollo.Babamın senin babanı öldürdüğü gerçeğini örtmeye yetmiyor.Hayatından çıkıyorum ve beni bir daha görmeyeceğine emin olabilirsin.Seninle elli yıl sonra bile karşılaşmak istemem.Buna cesaretim yetmez.Kendine güzel bir hayat kuracağından ve dünya devi olacağından eminim.Mutlu ol.Bende olacağım.Biliyorum herkes ben asla unutamam der ama ben bir süre sonra bunu atlatacağıma inanıyorum.Seni kalbimde bitirdikten sonra kimbilir belki evlenir ve delirdiğim çocukların sahibi olurum.Biz biliyorum çok yanlıştık ve senin seçim yapman gerekiyordu.Arada kaldığını ve annenin ağır bastığını göremeyecek kadar kör değilim aşkım.Ben kaybetmeyi seçiyorum.Ellie ile sana güzel bir hayat diliyorum.Biliyorum ben aranızda oldukça birşeyler hep yarım kalacak.Sen benim gitmeme kızabilisin ama soruyorum sana:BİR KALP İKİ BEDENE YETER Mİ? Yetmez.Onun için ailene ve annene ver kalbini.Biliyorum gururuna yediremeyip beni arayacaksın ama sana yalvarıyorum beni arama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Teen FictionSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...