-DİĞER BÖLÜMÜZLE HİKAYEMİZE SON VERİYORUZ VE BEN ÇOK ÜZGÜNÜM AMA YİNEDE DAYANAMAYIP YAZDIM KEYİFLİ OKUMALAR CANLARIM :D-
Karşımda Pollo duruyordu ve gözlerinin fal taşı gibi açılmasından boynuzlandığım az çok belli oluyordu."Rita?" dediğinde onu hızla itip içeri girdim.Rita dersin öyle susamış eşşek gibi işte."NEREDE O KALTAK?" diye bağırdığımda odanın ortasında donup kalmıştım.Kalbim gördüğümle atmayı bırakmıştı çünkü.
"BABA?"dediğimde kalbim duracaktı sanki.Lan bu Pollo beni babamla aldatmış olabilir mi?O ne be hem çocuğumun babası hem üvey annem hem sevgilim hemde babamın neyi olacaktı bu?Ne diyorum ben be saçmalıyorum şuan şoktan."Kızım?" diyen babam kollarını açmıştı ama merakla karnımı inceliyordu.Şaşkınlığımı atıp kollarına sığındığımda içimden kendime ettiğim küfürlerin haddi hesabı yoktu.Pollo ya güvenmemiştim ben.Bana ne dese hakkıydı şuan .Arkama bakmak istemiyordum.Resmen sevdiğim adama güvenmeyip odasını basmıştım.Lanet olsun abarttım sanırım."Baba senin burada ne işin var ?" dediğimde babam sıkıntılı bir nefes verdi."Ufacık bir işimiz var kızım ben gece döneceğim annen yalnız kaldı." dediğinde kaşlarımı çattım."Hem sen söyle bakalım benim torunum olacak ama neden benim haberim yok?" dedi keyifle.Babamın tepki vermemesi beni çok rahatlatmıştı.O öngörüleri olan bir adamdı ve bundan kaç ay önce Pollo nun beni sevdiğini dile getiren oydu."Ah biz size birlikte söylemeyi düşünüyorduk bay Cavalli." dedi Pollo neşeyle.Oh sesi soğuk çıkmıyor.Arkama dönebilirim sanırım."Evet baba Pollo ile beraber söylemek istedik ama bir türlü fırsatını bulamadık." dedim ona tekrar sarılırken."Ah annen delirecek havalara uçacak bu habere." dedi babam omuzlarımı okşarken.
Yönümü Pollo ya döndüğümde temkinli gözleriyle karşılaştım.Bana soğuk ve ben sana bunun hesabını soracağım der gibi bakıyordu."Hem Pollo da şaşırdığına göre sen nasıl buldun bizi?" dedi babam pis pis sırıtarak.Lanet olsun baba olayı sakinleştireceğine daha da alevlendirmek zorunda mısın sen?"Sanırım güven problemimiz var !" dedi Pollo direk bana bakarak.Hiç sesimi çıkarmadan berjere oturdum.Hamile bir kadınım ben beni neden bu kadar yoruyorsunuz diye çemkirebilirdim onlara."Baba gerçekten ne işiniz var sizin?" dediğimde babam ve Pollo bakıştı ve Pollo hayır işareti yaptı babama.Sokuk ne olacak hemen beni olayların dışına attı yine."Pollo gördüm hayır işareti yaptığını bende bilmek istiyorum neler olduğunu.Lütfen salak yerine koymayın beni!" dediğimde Pollo sıkıntıyla saçlarını karıştırdı."Annem ve baban bu gece karşılaşacaklar.Bu gece herşey açığa çıkacak oldu mu?" dediğinde direk atladım."Bende orada olacağım." dedim ikisine."HAYIR!""HAYIR!" Ardı arkasına gelen iki cevap beni yıldıramazdı."Baştan beri bu olayın içinde bende yok muydum?Bende ne olacağını göreceğim!" dediğimde Pollo önüme diz çöktü."Tartışma istemiyorum güzelim.Seni ve bebeğimi tehlikeye atamam. Orada neler olacağını hiç birimiz bilmiyoruz.Annemin neler yapacağını bilemiyorum ve seni asla bu karmaşanın içine sokmam.Evimizde beni bekleyeceksin!" dediğinde bu işten galip çıkamayacağımı anladım ve tamam anlamında salladım.Pollo ikna olmamış gibi yüzüme baktı ama onu inandırmak için bir kez daha salladım kafamı.Ellerimi tuttu ve öptü.Kafamı kaldırdığımda babamın gülümseyerek bizi izlediğini gördüm.Gözleri dolmuştu.Pollo yerden kalktı ve babama döndü."Bay Cavalli ben Rita yı eve bırakayım sizin yanınıza tekrar geleceğim ve neler yapacağımızı konuşuruz." dediğinde babam gözlerini benden bir saniye olsun ayırmadan "Tamam ." dedi.Pollo elimden tuttu ve ayağa kaldırdı.Babamla vedalaşmak için ona yöneldim ve sımsıkı sarıldım."Baba seni bir daha ne zaman görebileceğim?" dediğimde içim acımıştı.Gerçekten onu bir daha ne zaman görecektim?Bu iş açıklanınca kim gidecekti hapishaneye?Babam teslim olacak mıydı?Lanet olsun neden ağlamak geliyordu içimden?Göz yaşlarım babamın gömleğini ıslatırken babam yavaşça ayrıldı ve yüzümü elleri aldı."Bu gece biz ne yaşarsak yaşayalım unutma Pollo seni seviyor ve sizin bir çocuğunuz olacak." dedi benim ardımdan Pollo ya bakarak."Ona iyi bak Pollo.Biliyorum benim davamı kızımdan sürdürmeyeceksin ama yinede söyleyeyim.Kızım ve torunum sana emanet.Onları her zaman koru kolla.Kızım seni seviyor ve bugünde aşırı sevgisinden ,seni kaybetmemek için gelmiş.Sakın bibirinizi başkaları için üzüp kırmayın.Giden şeyler kolay geri gelmiyor." dedi ve beni sımsıkı kucakladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Teen FictionSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...