11-Pollo ile aşk yapmak

7.9K 312 72
                                    

-merha sizi rahatsız ettim ama paylaşmak istediğim bir şey var göz atarsanız çok seviirim :Dhttp://www.wattpad.com/61607259?utm_source=android&utm_medium=pm&utm_content=share_published%C2%A0%C2%A0%C2%A0%C2%A0

'BİZİMLE YAŞA RİTA.TEDD VE BEN SENİN HER GİDİŞİNDE ÜZÜLÜYORUZ.LÜTFEN TEKLİFİME HAYIR DEME VE BİZİMLE KAL.' 

 diyen Alexander a hayretle baktım.Onlarla nasıl yaşardım ki?Pollo ile işler bu haldeyken birde bu kararı almak cidden orospuluğumun tescillenmsi demekti.Zaten orospu olmadığımda söylenemezdi.Hayır hangi gerizekalı kendini sevdiği taptığı adama orospu gibi gösterirdki?Ben tanıyorum bir tane.Yirmi yıldır kendisine tahammül ediyorum.O orospu sensin dediğinizi duyar gibiyim.Evet haklısınız o benim ama bu defa olmaz.'Alexander eve taşınmak çok  büyük bir adım ve beni tam olarak tanımıyorsun.' dediğimde bir kaçış yolu buldum gibi geldi.Tabi ben gerizekalısı yine erken sevinmiştim.Bir adım attı ve elini saçıma atıp saçlarımı yana çekti.'Seni tanıyorum küçük kız.Sen yaralı ama yaralarını başkasında düzeltmeyecek kadar gururlu,sevdiği adama da gururunu kırıp teslim olmayaacak kadar inatçı bir kızsın ve ben  seni evimde görmek istiyorum.Korkuyorsun biliyorum ama korkma.Ben seni abi şevkatiyle sevecek kadar bir adamım.Gerisi olmaz söz veriyorum.' dediğinde içim rahatlammıştı.Zaten bu adamdan gidipte ağzında gül kapıda benim için yanıp tutuşması beklenemezdi.'Teşekkür ederim Alexander ama bunu düşünmem gerekli hem Tom u yarı yolda bırakamam.' dedim.Anlayışla gözlerini kıstı ve pis pis gülümsedi.''Senin gelmen için o gay i kendime gelin olarak mı almalıyım yoksa?' dediğinde yerlere yatacaktım gülmekten çünkü Tom u damatlık giymiş ve elinde gelin çiçeğiyle hayal etmek cidden komikti..'Ah o zaman kesinlikle bu evde kalırım.' dedim ve yanağına bir öpücük kondurup oradan ayrıldım.

***

    Perşembe gelip kapıya dayandığında içimde sahip olamadığım bir heyecan beni  kemiriyordu.Onunla geçireceğim gece beni çok germişti.Tam yedibuçuk ay geçmişti ve beni orospu olarak değerlendirmesi şimdi şimdi canımı yakıyordu.Bir orospuya nasıl davrandığını bilecek kadar bile tanımıyordum bu adamı.Ya bana türlü türlü iğrençlikler yaptırırsa?Sıçarım ağzına benden oral moral isterse.Hii ya derseki hadi marifetlerini göster bakalım.Alexander ı nasıl bağladıysan benide çıldırt .Yemin ediyorum ayağımı geçiririrm ağzına ve hiçte pişman olmam.Alexander ı  penye ayılı geceliklerimle mi çıldırtacaktım ki?Lan ya elinde pembe tüylü iğrenç kelepçelerle falan gelirse valla onu yatağa bağlar anahtarıda yutarım.Hah yutsan ne olacak Pollo paşa sıçtırır seni ve kendini çözdürür aptal kız.

   Telefonum  çalmaya başlayınca dahada gerildim ve açtım nefesimi tutarak.'Alo?' dedim çekingen bir şekilde.'Merhaba Rita  hazır mısın?' dediğinde korkudan ellerim titredi.'Hazırım.Şey ben evdeyim işe gitmedim.' dedim.Alexander duyunca Pollo ile buluşacağımı izin vermişti bugün.Tabiki ona Pollo nun son kez orospusu olmaya gidiyorum demedim.Sadece konuşacağız gibi birşeyler geveledim.'Tamam on dakika sonra oradayım.' dedi.Ne kadar da soğuktu böyle içim titremişti.'Tamam.' dedim ve kapattım.Ütülediğim mor elbisemi üzerime geçirdim.Dizlerimde bitiyordu ve beli sıkılmış bir elbiseydi.Uçuş uçuş etekleri ben orospuyum demiyordu en azından.Makyajımı olabildiğince sade tuttum ve altınada babet giydim.Tabi böyle daha bir bodur durdum o ayrıda neyse.Sanki bir mekana girip üzerimi değişince içimden genel ev kaltağı çıkacakmış gibi hissediyordum.Son bir sigara içmek için mutfağa yöneldim.Yaktığımda korkudan titrediğim  kafama dank ediyordu ve çok kalın hatta zenci gırtlağına sahip bir ses 'GİTMEEEE!' diye bağırıyordu.

SARSILMAZ EGO *2*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin