-merhaba ilk defa çok uzun gibi geldi bana bu ayrılık.Sizleri ne kdar özlediğimi bilemezsiniz ve gelmişken sizlere @kayrasuozcan adlı arkadaşımın yazdığı Sonuma doğru adlı hikayeyi önermek istiyorum.Cidden çok farklı bir bkış açısıyla ele almış hayatı ve bakmanızı isterim :D Teşşekkürler :D -
"HUGO NUN KIZI RİTA OLDUĞUNU BİLİYORUM CANIM."
O gözlerindeki şeytani parıltı benim irislerime değidiğinde belkide arkama bakmadan kaçmalıydım ama ben malağı ne yaptım sizce?Ağzım açık mal gibi karının gözlerinin değişim geçirmelerine şahitlik ettim.Acaba bir U dönüşüyle 'O zaman annemde n ne kadar nefret ettiğimie biliyorsundur bebeğim.Ah tabiki nereden bileceksin onun bir kaltak olduğunu?Ben babamın mutluluğun un peşindeyim.O da senin gibi bir orospuya gönül verdiyse bana düşen şey sizin düğününüzü yapmak.' Evet aynen böyle desem belkide bacaklarım bana kalırdı.Bu karı yanında badiguard falan getirmiş midir?Getirdiyse benim boynumu kırar mı o ibneler?En iyisi tuvalete gidiyorum diyerek kalkıp Pollo nun yanına kaçmak.Evet kesinlikle böyle yapmalıyım.
"Babam Hugo Cavalli ama beni çok taktığı söylenemez." dedim çok doğal olmaya çalışarak."Annenin kim olduğu yazmıyor." dedi sıkıntılı bir sesle.Ah istediğim fırsat ayağıma geldi işte.Hadi Rita göster kendini kızım."Annemin yazmaması normal.Çünkü kendisi beni doğurduktan sonra bir bar kavgasına karışıp ölmüş." dedim sesim bile titremeden.Size daha önce demiştim değil mi istediğimde ne kadar profesyonelce yalan konuştuğumu?"Nasıl yani sen Amerika daki şeyin kızı değil misin?" Bak adını söylemiyor orospu.Annem demekki bu kadar otumuş içine."Kimden bahsettiğinizi bilmiyorum ama babam annemle sarhoşken yatmış ve beni genelevde bırakmamak için yanına almış." dedim.Lan yeminle gözümden yaş geliyor.Kadın yüzümü incelerken ben içimi çekiyordum.Az kaltak değilim oğlum ben buralarda göt korkusundan ağlarken kadın anneme üzülüyorum sanıyor ama lütfen yemiş olsun.Dur bakayım.Burnumu siliyorum bahanesiyle şöyle bir baktım ama bu hiç yemiş gibi durmuyor karşıdan.Topukları yağlayıp hazırlan kızım bu kadın seni parçalar.
Angelica elini uzatıp elimi ellerinin içine aldı."Üzülme senin bir günahın yoktu." dediğinde ben tabikide yoktu gerizekalı dedim içimden."Babamın gözüne girmek için çok çalıştım." dedim burnumu çekerken.Anlayışla ellerimi okşadı."Üzülme hayatım .Hugo sevgisini çok belli etmez." dediğinde götümü açıp gülesim geldi.Babam anneme gayette sevgisini gösteren bir adamdı."Bayan Angelica size çok garip gelebilir ama ben babamın artık mutlu olmasını istiyorum.Kendimi tanıdığımdan bu zamana kadar evimizde sizin adınız geçiyor.Babam size ne yaptı bilmiyorum ama sizi çok özlüyor ve merak ediyor." dedim ve burnumu tekrar çektim.Göğsü hızla inip kalkmaya başladı.Bu kadın cidden babamı seviyordu ama üzgünüm kaltak babamı çoktan anneme rezerve ettirdim."Gerçekten mi?" dediğinde kahkaha atarım diye sadece kafamı salladım.Ne kadar zeki olsada insan aşk konusunda mutlaka açık veriyordu işte."Peki Pollo?" dediğinde gözlerindeki şüphe neredeyse elle tutulur cinsti."Alejandro amcam onu Andy teyze doğurduğunda delirmiş ama olan olmuş.Pollo nun annesi çok tatlı bir kadındı ama ne yazıkki ben altı yaşındayken onu kaybettik." dedim.Lan yeminle taramalı gibi yalan konuşmuştum şuan."Biz Pollo ile beraber büyüdük ve benim en yakın arkadaşım oldu hep.Sonrada sevgilim.Bu işi çözmeye karar verdiğimde yani artık babamın merakını gidermek ve size kavuşturmak istediğimde elimden tuttu ve buralara geldik.Ellie konusuda tamamen sizin güvenliğiniz amacıyla yapıldı." dediğimde kaşım gözüm seyirecek diye aklım çıktı.Lan kaş göz oynuyor ama babam sana aşık diyorum.Bırak Angelica gibi panteri ben salağı bile yemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Roman pour AdolescentsSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...