6-Ellie ve ben

7.6K 315 70
                                    

 Arabası uzaklaştığında bende apartmana girdim ama ışıklar neden yoktu.Korkudan telefonumu ararken  hızla çekildim ve duvara yaslandım.Ağzıma kapanan koca el ve baskın içki kokusu korkumu bin katına çıkarırken tenime çarpan sıcak nefesin ve kulağımın dibindeki sesin sahibi iyice paniklememe neden oldu.

 'SENİ DÜZDÜKTEN SONRA YATAĞINDA YATIRMIYOR MU?BU KADAR MI DEĞERLİSİN ONUN GÖZÜNDE?'Diyen sarhoş Pollo yu hissettiğim aklım başımdan gidecekti.İçmişti ve ben şuan ona ne diyeceğimi bilmiyordum.Diyeceğim şeyler sinir kat sayısını yükseltip bana pahalıya patlayacağı için kendimi sakinleştirmeye çalıştırdım.Hay ben kendi ağzıma sıçayım.Her dediği cümleyle bir insan dahada boka batar mıydı?Konu bensem bu mümkündü.Yavaşça ellerini çektiğinde derin derin nefesler almaya başladım.Öyleki hörültülerim bu katta oturan komşularımızı korkutabilirdi.Sanki binaya boğa girmişte boynuzlarını duvarlara gömüyormuş gibiydi.Cesaretimi toparlayıp elimi onun koluna koydum.Gözlerini kapattığında atağa geçmenin tam da sırası olduğunu düşündüm.'Pollo neden bana bu eziyeti çektiriyorsun?Artık bitti.Ben ve sen diye birşey kalmadı.Sen evlisin bende hayatıma devam ediyorum.Lütfen lütfen hayatımı zehir etme.' dediğimde gözlerini açtı kafasını göğsüme yasladı.Ellerim titriyordu ama hayır ona şevkat beslemeyecektim tekrar.'Beynim duracak Rita.İnanmayı reddediyorum senin başkasıyla olduğuna.Kızıyorum ,küfrediyorum ama inanmak istemiyorum başkasını sevdiğine.' dediğinde içimdeki derin acı yine baş göstermişti.İnansakta inamasakta yolun sonundaydık onunla.'İşler nasıl bu duruma geldi aklım ermiyor.Yedi aydır anneme bile bakamadım kafamı toparlayıp.Aklım hep senin nereye gitmiş olabileceğindeydi.Seni bulunca bırakmayacaktım ben.Annemide seni de kaybetmeyecektim ama sen benim elimi bıraktın.Beni nefessiz bıraktın.' dediğinde elim onun  sırtına gitti.'Sen evlendin Pollo ben nasıl durabilirdim yanında?Sana aşık olmuşken nasıl başka bir kadınla paylaşabilirdim?'dedim içimdekileri tek tek kusarak.'Aşkın bitti mi ?' dediğinde bu defa ben nefessiz kaldım.Ona aşkım bitmiş miydi?Kesinlikle hayır ama üzerinde çalışıyordum bu konunun.'Pollo anlamadın mı sadece aşk yetmiyor.Aşk kadar sadakat,güven de önemli ve onlar olmadan diğeri bir boka yaramıyor.' dedim sinirle.'Kumar gibi.Annem ve sen.Annemi alırsam sen yoksun seni alırsam annem yok.Annemle neden mutlu olamıyorum.Sen gidince ona öfkeleniyorum hiç bir şeyden haberi yokken?' dediğinde saçlarını okşadım.'Git lütfen.Annene kavuşamazsan bana tüm hayatın boyunca öfkeli olacaksın.Anneler birtanedir ama aşık olabilirsin tekrar.' dediğimde göğsüme düşen bir damla yaş içimi titredi.O ağlıyor muydu?Ne ağlaması kızım nezle oldum burnum akıyor dese göt olduğumun resmidir.Karanlıkta zar zor seçebiliyordum  kaldırdığı başını.Sokak lambalarının aydınlattığı yüzünde yaş taneleri parlıyordu resmen ve ben kendime engel olamadan onlara dokundum.'Ayakta kalmaya ihtiyacım var Rita ve senden başkası kaldıramaz beni.Lütfen lütfen beni kendinden uzaklaştırma.' dediğinde bende ağladığımı farkettim.Pollo ve ben oturmuş ağlıyorduk resmen.Bana deselerdi ki Pollo ağlayacak senin için onlara bir saniye düşünmez orta parmağımı sallardım.Ellerinin içine yüzümü aldığında gözlerindeki acı sanki aynaya bakıyormuşum gibi hissettirdi.'Sana ihtiyacım var.' dedikten hemen sonra dudaklarıma kapanan dudakları paniklememe sebeb oldu.Aldığım tuzlu dudaklar içimde bir yerlere su serpiyordu sanki.'Lütfen..' dediği anda kendimi karşılık verirken buldum.İçimdeki suskun kaltaklar sen bir orospusun diye bağırıyordu.Resmen evli bir adamı öpüyordum şu an.Bu benim ilkelerime tersti ve ben tüm kurallarımı yıkmak gibi bir aptallığın üzerindeydim şu an.Özlenen şeye kavuşmak çok acı olsada yalan söylemeyeceğim o kadar muhtaçmışım ki sanki aylardır almadığım nefes ciğerlerimi söke söke şu an geliyor gibiydi.Uyuşmuştum ve kendime sözüm geçmiyordu ama ben bu değildim.Yıllarca sövdüğüm insanlar gibi davranamazdım.'Git lütfen.' dediğimde son bir kez öptü ve burnuma burnunu sürttü.'Teşekkür ederim.' der demez apartmandan çıkmak için harekete geçti.Ben malı yine aptallığımı yapmıştım.Orada bok gibi kalmak tam benim gibi bir gerizekalının işiydi.Ben neden bu adamın yalvarmalarına karşı koyamıyordum?Barıştık falan sanmazdı değil mi?Yarın kapıma dayandığında itfayeyi falan çağırmak istemiyordum yalnız olmamak adına.

          Telefonumun yardımıyla eve girdiğimde evin ışıkları yanıyordu.Lanet osun apartmanın dengesiz hallerine.Salona girdiğim de Tom içki içiyordu ve kafa bayağı kıyak duruyordu. 'Ah canım sen mi geldin?' dediğinde yanına gittim ve bir açıklama borçlu olduğumu düşündüm.'Tom ben bugün olanlar için çok özür dilerim ama yemin ederim aramızda hiçbir şey olmadı.O Martin in dostu ve benim durumumu biliyormuş.O gerizekalı Martin i sikeceğim anlattığı için ama yemin ederim Pollo orada old..' ^'Rita sakin ol önce canım.Ben sana güveniyorum her konuda.Yani açıklama yapmasan bile o şeyi sana yakıştırmazdım.Ayrıca adam gay değil ben sarmaya kimse olmadığından Patronuma takılıyorum.Dostluğumuz hiç bir şekilde zede alamaz korkma sen.' dediğinde ona sımsıkı sarıldım ve neden kızlarla arkadaş olmadığımı bir kez daha anlamış oldum.Eğer bir kız olsa şu anda aşağıdan kıyafetlerimmi toplayacaktım birde orospu damgası yanında ekstra olacaktı.'Teşekkür ederim güvenin için dedim ve elinden bardağı tekrar aldım.'İçme döverim seni.' dedim ve odama doğru yol aldım.Duş alıp yatağıma yerleştiğimde Pollo yu düşünmeye başladım.Onunla tekrar birlikte olmayacaktım.Kesin bir yargıydı bu kafamda.Ben evli insanlarla yasak ilişkiler peşinde olan kaltaklardan değildim ki.Tek istediğim sevilip sevmek ve Pollo bunu bana sağlayamazdı.Baştan üzülmek en iyisiydi sonradan pişman olmaktansa.

    Kalktığımda telefonum çalıyordu.Alexander arıyordu ve ah Tedd.'Alo?' dediğimde o minik ilahi sesi duydum.'Tita günaydın.' diyen dillerini yerim ben senin.'Günaydın bebeğim.Kahvaltı ettin mi?' dedim.'Hayır bugün okul yok ben sana gelmek istiyorum.' dediğinde seni yerim ben dedim.Tedd dört yaşındaki çocuğa göre çok iyi konuşuyordu ve kelime haznesi hayran olunacak derecede ileriydi. 'Tamam canım bekliyorum.Kahvaltı edelim beraber gezeriz.'dedim.Telefonu Alexander aldığında tabiki çiçekli böcekli konuşmaya veda ettim.'Merhaba Rita.' dedi kalın bir sesle.'Merhaba .' dedim bende.'Tedd plan yaptı ama biz seni rahatsız ediyoruz sanırım.' dediğinde sanki karşımdaymış gibi kafamı hayır anlmında salladım.'Hayır ciddiyim buna benimde ihitiyacım var.Siz bana bırakıp işinize dönebilirsiniz.' dediğimde sanki gülümsediğini görür gibi oldum.'Hayır o zaman tüm gün üçümüz beraberiz .Oğlumla bende ağlamadan vakit geçirmek istiyorum.' dedi.'Tamam öyleyse ben kahvaltıyı hazzırlamaya başlıyorum.' dedim.'Tamam bizde çıkyoruz.'dedi ve kapattık.

     Ben kahvaltı hazırlarken Tom yeni kalmıştı.'Senin ki geliyor hazırlanmaya başla.' dediğimde başını tutuyordu.'Ne?' dedi sersem bir şekilde.'Alexander bey ve Tedd geliyor kahvaltıya.' dediğimde bir çıkışı vardı ki salondan arkasından kahkaha atmamak elde değildi.

   Kapı çaldığında ne kadar erken geldiklerini düşündüm ve hızla kapıya yöneldim.Gülümseyerek kapıyı açtığımda gülümsemem yüzümde dondu kaldı çünkü görmeyi beklemediğim bir adet ELLİE  dikiliyordu karşımda.'E  Ellie..' dediğimde gülümsedi ve uyuz tavrını bozmadan içeri geçti.Lan yemin ederim şimdi sıçtım.Pollo benim dün akşam affettiğimi sanıp gidip buna anlattı mı ki herşeyi?Valla derim ben kurbanım.Pislikler dna testimle oynamışlar.Aslında ben Tom un kızıymışım.Oha Alexander desem bile daha mantıklı olurdu.Tom benden neredeyse üç dört yaş büyüktü ve bu çocuk Tedd gibiyken babaı olacaktı.'Uzun zaman oldu değil mi Rita?' dediğinde ben transtan çıkıp kapıyı kapattım ve salona yürümeye başladım.Aklımdan da geçmedi değil.Şu benimle tartışsada bir güzel dövüp yollasam.Yemin ederim nasıl içimde yaradır anlatamam.Çırpı bacaklarını alıp götüne soksam hapse atsalar bile pişman olmam ve tüm kameralara azılı manyaklar gibi sırıtırım.Orospu benim hayatımın aşkını çaldı lan daha ne olsun.Ben kafamda tüm ihtimalleri değerlendirirken onu bir cümlesi kalbime panik tohumlarını salmaya yetti.

   'HERŞEYİ BİLİYORUM RİTA SAKIN SAKLAMA!'

 

SARSILMAZ EGO *2*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin